Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Dziś
  2. do
    Tak to juz bywa ze ten kto wygrywa ma prawo do wyboru eventu for Fun! Zatem tym razem wygral Sylwester! ze swojego prawa wlasnie korzysta. Zatem! Zapraszamy wszystkich chętnych na zapisy do Jeremy Clarkson Fun Race, Auto Start 21:00 Czasu PL Ustawienia serwera Godzina 14:00 Liczba okrążeń 33 Tor Spa Kwalifikacje 20 minut Zużycie opon realistyczne Zużycie paliwa realistyczne Pogoda: Lekkie Zachmurzenie. Wymog specjalny! Nalezy zjechac na zmiane opon (przynajmniej raz) na inna mieszanke. Czyli jesli jechales na miekkich musisz zmienic na srednie badz twarde, jesli jechales na twardych musisz zmienic na miekkie lub srednie. Asysty : ABS dostepny, reszta off. Wszystkich chętnych zapraszam do zapisów
  3. Tak to juz bywa ze ten kto wygrywa ma prawo do wyboru eventu for Fun! Zatem tym razem wygral Sylwester! ze swojego prawa wlasnie korzysta. Zatem! Zapraszamy wszystkich chętnych na zapisy do Jeremy Clarkson Fun Race, Auto Start 21:00 Czasu PL Ustawienia serwera Godzina 14:00 Liczba okrążeń 33 Tor Spa Kwalifikacje 20 minut Zużycie opon realistyczne Zużycie paliwa realistyczne Pogoda: Lekkie Zachmurzenie. Wymog specjalny! Nalezy zjechac na zmiane opon (przynajmniej raz) na inna mieszanke. Czyli jesli jechales na miekkich musisz zmienic na srednie badz twarde, jesli jechales na twardych musisz zmienic na miekkie lub srednie. Asysty : ABS dostepny, reszta off. Wszystkich chętnych zapraszam do zapisów
  4. do

    Dzieki Panowie za przyjecie i rozgrywke jeszcze duzo mi brakuje do waszego poziomu ale bede sie staral do nastepnego !
  5. Fajnie, w takim razie do zobaczenia
  6. Żeby jeszcze tyle samochodów było na starcie...
  7. @Gustaw tak 21:00 zapraszam. @Khasius Ten tor jest po prostu za...ty
  8. Spoko Med....Jak nóżka wyzdrowieje napewno dołączę.
  9. ja jadę szczególnie że za niecały miesiąc już tam będę 3 raz w realu. około 21 zaczynają się kwali ?
  10. W sumie nigdy tego toru nie widziałem, więc przydałoby się go poznać. Zobaczę jak będę z czasem stał, może się uda powlec na końcu stawki.
  11. To który to już sezon Bart wygrał?
  12. Wyścig bez fajerwerków, przystąpiło 8 zawodników a skończyło 5. Można było się tam fajnie pościgać dla kilku osób, ale błędy spowodowały rozjechanie się stawki. Tabela punktowa zaktualizowana, nieoficjalnie (przed ostatnim wyścigiem rezygnacja z brania udziału w serii) wygrał Bart, gratulacje. Dział już można przenieść do archiwum, gdyby ktoś miał ochotę zapisać się na sezon 2 do zapraszam na PW. Dzięki za możliwość organizacji tutaj swojej serii
  13. Wyniki tutaj (na końcu pierwszego posta):
  14. Pidz123 trzeba przyznać że plakaty robisz super
  15. do

    Dzieki Sir Siekier juz ci wyslalem jak co to WUJEK-RAF to ja
  16. do

    Wuju!! dodaj mnie do kontaktow na psn... errorpl i dodam cie do naszego czata abys byl na bierzaco przed wyscigiem i abysmy ci wyslali zapke. Pozdro.
  17. do

    Siema. Generalnie to fun race więc nie trzeba Cie sprawdzać. Zapraszamy dziś o 21;00
  18. do

    Witam w jaki sposob moge wziac udzial w wyscigu ?
  19. Wczoraj
  20. Pocieszę cię, ja też pierwsze okrążenie i spadek z 3 miejsca na przedostatnie. Potem pogoń i skończyłem na 4. Mogło być 3 ale bejos jechał bardzo równo i bez większych błędów. Za to ja hoho [emoji41] No ale dżudo temu miałem emocjonujący wyścig.
  21. Ostatni tydzień
  22. No co jest brzuszki!! Nie ma opierniczania sie! Jedziemy!
  23. No to teraz juz kompletnie.. Kwali: Race:
  24. Masz rację Error nie mam pojęcia co we mnie wstąpiło, choć po przejechaniu lini mety już nie walczyłeś o pozycję.Bo było po wyścigu.
  25. Ooooo widze że miałem najlepszy czas 3 sektora , buuuoooooo :).Fajny event gdyby nie moje kilka pierwszych okrążeń.Potem było już lepiej , ba nawet zacząłem doganiać czołówkę no ale jak to bywa ze mną za dobrze mi szło i na 6/7 okrążeń przed końcem zaliczyłem obrót i na tym zakończyłem wyścig :D.Jeszcze raz dzięki i do następnego .
  26. 1. medmaxx89 2. Bilasek21 3. p_kwiatek 4. kupczyk 5. alienchujen 6. Sychal 7. dr-yogi-reborn 8. Rashid 9. warzyone
  27. Nie no, dopiero co kupiłem. Jednak jak to w menelach dostałem kiere po kimś, idzie na zwrot a znając życie to tydzień im braknie na wymiane.
  28. a co zmieniasz kierę? czy już na pada sie przesiadasz?
  1. Pokaż więcej aktywności