Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Ostatniej godziny
  2. No i troche wyjasnienia... Zawodnicy z pozycji 1-3 maja immunitet i sa na 100% w Grupie A w kolejnym weekendzie GT3 (Na te chwile jest to logiczne ale beda sytuacje kiedy zrozumiecie ze to tez jest forma nagrody. Zawodnicy z pozycji 14-16 spadaja do Grupy B na kolejny weekend Gt3, Zawodnicy z pozycji 17-19 awansuja do Grupy A na kolejny weekend Gt3. Tutaj tylko chcialem zauwazyc ze juz niedlugo bede robil potencjalna liste zgloszeniowa na kolejny weekend GT3. Z tego co widze nie kazdy jeszcze sie okreslil co to malowania.. Osoby ktore nie byly na osatnim wyscigu beda zepchniete na najnizsze miejsce, jesli podadza mi swoje malowanie ich pozycja moze ulec zmianie. info tylko na pw. Znowu wracamy do sensownego dzialania zatem bedzie wiecej sensu w tych tabelkach. Wszelkie pytania prosimy kierowac tu na forum a nie na psn czat. Dzieki The Team!
  3. Tak...Ja potwierdzam Marta potrafi jeździć w zakrętach ,nawet po cztery samochody
  4. Chyba nie sugerujesz,że zrobiłam to celowo? Zagapiłam się rzeczywiscie, przecież hamowałam i to ostro tylko za późno. Ja tez potrafię jezdzić po trzy samochody w zakrecie nierazi nie zrobic nikomu krzywdy...koledzy mogą potwierdzić zresztą. Jezeli mozesz to udostępnij ten filmik proszę Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  5. Najdłuższy wyścig jaki jechałem to 2,5 h
  6. Decyzja sędziów po Drugim GP Marta v Popiołek - Marta za agresję -4 pkt Krzysztoforos66 : za niebezpieczny powrót na tor - 2pkt Kary za wyjazdy : Ralfinio - R2 niestety za wyjazdy DSQ Oldboy : - 4 pkt Tomaszan: Nic Sebaws : R1 DSC - 0 pkt. Chris: R1 DSC - 0 pkt. Gustaw - R2 brak przejechania wymaganej ilości okrażeń -0 pkt. Decyzje sędziów są ostateczne i nieodwołalne .
  7. Dziś
  8. Fak 2h jazdy, to trochę jak te endurance co tomessi w AOR jechaliśmy
  9. Witam. Odnośnie posta Marty nie zgodzę się z takim tłumaczeniem gdyż powiedziała że się zagapila a chwilę później dodała że niby wyprzedził em nie czysto więc w moim mniemaniu traktuję to jako chęć zemsty. Pozatym ja posiadam ten film i spokojnie w razie potrzeby mogę nagrać ową sytuację i podrzucić linka. A co do zdania że w każdym wyścigu są rzekome spiny na torze wynika z tego że nie potrafi Marta odpuścić . Dla przykładu podam ostatni wyścig na silverstone gdzie w R1 i R2 blacha w blachę ściągałem się z sieniem i jakoś każdy z nas grał fer. Czyli można.Zauważ Marta że ja dopiero teraz postanowiłem zaprotestować przeciwko twojemu zachowaniu na torze bo tak jak wspomnialas co wyścig jest coś. Czasami warto odpuścić i poczekać na okazje a nie się mścić bo jestem z tył. W razie pytań proszę pytać. Pozdro
  10. Tak już uzupełniam informację
  11. Co do pogody to nie tyle co burza jest problemem ( już jechaliśmy dtm 24h w nocy z burzą :)) najgorsza jest mgła smoleńska .
  12. Na dyskusję zapraszam tu http://pcars.com.pl/index.php?/topic/755-liga-pmc-lte-blancpain-gt-series-dyskusja-ogólna/&page=3
  13. Kwalifikacje TT trwają do soboty 13.05.2017 ?
  14. No nie zgodzę się bo w pokoju prawie nigdy nie pada:) ale faktycznie jak burza jest to lipa się robi
  15. My na Pc też na początku zwracaliśmy uwagę na ścięcia zakrętów a potem doszliśmy do wniosku że gra ma swój system kar i te 5 sec spowolnienia lub więcej jest ok, a jeśli gdzieś gra pozwala trochę na więcej hmm trudno tak widać na być. Zastosujcie się do tego a zaoszczędzicie sobie nerwów i dodatkowej roboty. 😁 Aha co do losowych slotów pogody zawsze gdy jest slot gdzie ma losowo wybrać, gra wybierze deszcz więc też się zastanówcie czy ten losowy slot to dobry pomysł. My też z tego zrezygnowaliśmy z tego powodu.
  16. No ja tez liczyłem, że będzie jakieś wideo, a nie zdjęcia. Problem z fotami jest taki, że pokazują fakt znalezienia się auta poza torem ale nie pokazują przyczyny jak i skutku takiego offtracku. A jak wiadomo, żeby arbiter mógł prawidłowo ocenić sytuację, musi mieć wiedzę o jednym i drugim. W sytuacji z powyżej wrzuconego zdjęcia celowo zacieśniłem zakręt ryzykując spin na tarce aby nie wypchnąć wyprzedzanego rywala, który po błędzie albo celowym zwolnieniu poruszał się wolniej i poza optymalną linią wyścigową. Generalnie, to mam podobne wrażenie jak Tomaszan. Nie przypominam sobie ani nie miałem takiego wrażenia, że jechałem takimi liniami jak na tych fotach. Pewnie kilka razy byłem poza linią ale nigdy nie celowo i z zamiarem zysku, a głównie po błędach i trudnościach z wcelowaniem w zakręt kierując padem Ale jak wcześniej pisałem, w Pcars dopiero się wszystkiego uczę i mogę popełniać w związku z tym błędy ale za ich skutki w pełni odpowiadam i nie mam zamiaru narzekać na jakieś kary jeśli arbitrzy uznają za stosowne mi je dać
  17. Patrząc na te zdjęcia to troszkę tego jest i te manewry powtarzają się na tych samych zakrętach...
  18. Ale broń cie Panie Boże od robienia wideo. Ty swoje zrobiłeś. Zwrociles się z wątpliwościami. Oldboy, tomaszan I ralfinio to są dorosłe chłopaki. Przejrzą sobie swoje powtórki i tobie napiszą, że zrobili błędy. A może odpuszczali gaz po tych błędach i tego na zdjęciach raczej nie widać. Albo napiszą prosząc o ocenę sędziów... Tak to chyba powinno być. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  19. co najmniej 5 moich wyjazdów to jazda w kretyńskiej mgle jak pisał Oldboy , która wypacza cały wyścig.
  20. To mam teraz 4 godziny nagrania robić? Przejrzenie powtórek i robienie fotek mi zajęło wczoraj 3,5 godziny. Ja nie robię ich po to by się do A przepchać. Sam powyjeżdżałem za dużo a następne wyścigi jestem nieobecny. Mamy po prostu problem. Albo wszystko jest wyjazdem poza tor i liczymy( jak w iRacing, 17 razy wyjedziesz i kara. Nie ważne czy tracisz, zyskujesz czy uciekasz przed kolizją) albo dajmy sobie spokój bo nikt nie będzie godzinami ślęczeć i analizować wideo.
  21. A dla mnie akurat ta sytuacja bez wideo nic nie mówi. Scenariusz 1: oldboy zwalnia i dodatkow zawęźił nadmiernie tor jazdy aby minimalizować ryzyko kontaktu z rywalem. Rozsądne zachowanie. Scenariusz 2: oldboy w tej sytuacji atakuje rywala robiąc to poza torem i zyskując. Naganne i karygodne. Ale bez wideo tutaj to ja nic nie widzę Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  22. Oczywiście. Takie coś nie powinno mieć miejsca: Ale jak wyrzuca z toru to jest moim zdaniem off track a nie ścinka. Albo liczymy to osobno, albo wszystko do kupy. Albo wcale. Ale ja tam się nie znam na regulaminach wyścigów.
  23. Temat wyjazdów poza tor jest poruszany od kiedy z wami jeżdżę. Sam jestem w tej sprawie bardzo ortodoksyjny i niejednokrotnie takie przewinienia komuś wytykalem. Nie chciałbym jednak żeby dzisiaj dyskusja przerodzila się w jadke dlatego apeluje o ostrożne oceny... A najlepiej zostawić je sędziom. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  24. Mi najbardziej chodzi o tą pogodę. Bo jak zaczęło lać i mglić to wszyscy do dupy żeśmy jechali. Albo się umawiamy na jeden slot deszczowy albo dajmy sobie spokój do czasu Project Cars 2.
  25. Patrząc na moje wyjazdy to są spowodowane raczej błędem a nie chęcią zyskania czasu,zobaczę swoja powtórkę bo mi to kompletnie nie pasuje do lini która jechałem
  26. Dobrze pamiętam to zdarzenie,zagapiłam się tam i przegapiłam tabliczkę. Wiem, że powinnam oddać pozycję,pomyślałam nawet o tym przez moment ale zrezygnowalłam ponieważ kilka chwil przed tym zaraz po starcie na trzecim lub czwartym zakręcie Popiołek zaatakował i wyprzedził mnie bardzo nieczysto. Praktycznie w każdym wyścigu gdy jedziemy razem obrywa mi się od niego. Nie mam powtórki bo nie chciała się zapisać z powodu braku miejsca...Jeśli ktoś by mógł zerknąć byłoby fajnie...Proszę o łagodny wymiar Wysoka Komisjo Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  27. Nie zawsze na trawie stracisz...ale nawet pomijając wyjazdy na trawe...reszty jest wiecej....
  1. Pokaż więcej aktywności