Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Ostatniej godziny
  2. tak jak iles lat temu, co roku nastwala plaga restartujacych sie kierownic G25/27. Podczas gry zaczynala sie rekalibrowac. Zawsze sie to nasilalo w okresie jesienno-zimowym a potem samo przestawalo.
  3. Dziś
  4. Coś ostatnio plaga z awariami kierek i to pada i thrust i fanatec [emoji848]
  5. Nie pojadę jutro. Awaria kiery. Czekam już przeszło tydzień na odpowiedź od Thrustmastera, odpisują tylko żeby być cierpliwym
  6. Lewa reka nie wie co prawa robi.. Sent from my Samsung SX
  7. Alfred99 Alfred 99 2015 CHEVROLET CORVETTE C7.R
  8. Arsenal w GT Sport?? Chyba pijany kupował hahaha
  9. @GTPL_oldboy1957 Czyli w pełni się zgadzamy
  10. Musisz pokombinować z siłą hamowania i jej rozkładem na osie, a także z twardością przedniego zawieszenia. Na zbyt twardym opony tracą trakcję podczas hamowania i auto jedzie prosto zamiast skręcać.
  11. A po co hamować? To tylko spowalnia
  12. Pytanie do specow od ustawiania auta. Mam setup, ktory wlasciwie mi odpowiada pod kazdym wzgledem. Ale niestety jak tylko w trakcie hamowania zaczne skrecac to bardzo trace na trakcji. Czyli hamowanie na prostej jest jak trzeba. Ale trailbreaking juz wlasciwie nie wchodzi w rachube. Po prostu zaczynaja sie blokowac przednie kola. Konkretnie chodzi o Forda GTE w PC2. chetnie sie dowiem jak ogolnie sobie z tym problemem poradzic. W GT3 nic podobnego nie odczulem. Moze cos z casterem. Ale nie wiem w ktorym kierunku. moze jakis prog do telemetrii pomoze?
  13. Oczywiscie bot jak bot przekupny... Mozna datki wrzucac w intencji dobrej pogody. Niedługo podam adres Paypal dla zainteresowanych.... Co laska aby niebo przychylne nam bylo. Sent from my Samsung SX
  14. Bardzo Cię przepraszam ale na jedynej powtórce jaką mogłem zobaczyć, czyli tej wrzuconej przez Nvi, nie widać że oddałeś pozycję, dlatego taki był mój werdykt. Swojej powtórki niestety nie mam, gdyż gra zawisła mi na dodawaniu punktów i musiałem ją zrestartować. Gdybym widział, że oddałeś pozycję, to werdykt byłby taki, jaki jest w taryfikatorze, czyli bez kary, choć uważam, że ten zapis w taryfikatorze jest wielkim błędem organizatora i powinien stamtąd jak najszybciej zniknąć. Stosujemy tu przecież zasady CRC, gdzie punkty CC-1 do CC-4 dość dobrze regulują takie sytuacje, a rozpatrujący je arbitrzy mogą swobodnie decydować o wymiarze kary lub jej anulowaniu, w zależności od strat poniesionych przez poszkodowanego. Gdybyśmy stosowali takie rozwiązanie, to Ty za wjazd w Nvi dostałbyś większą karę (-20) niż ja za wjazd w Meewosha (-5), bo spowodowałeś dużo większe straty dla poszkodowanego niż ja, ale obaj dostalibyśmy kary, pomimo oddania pozycji poszkodowanemu. A przez ten zapis w taryfikatorze obaj jesteśmy bezkarni, co absolutnie nie jest w porządku w stosunku do poszkodowanych. Ale o treści taryfikatora decyduje organizator, a sędziowie muszą się tylko do niego stosować
  15. Uwagą zmiany w wyborze pogody. Ze względu na ostatnie szaleństwa pogodowe jakie serwuje gra postanawiamy wprowadzić nową zasadę w doborze pogody. Od teraz przed każdym GP na 30 min przed startem losujemy wszystkie 4 sloty pogodowe . Losowanie odbywać będzie się na kanale discord ponieważ tam jest bot który nam losuje. W losowaniu bierze udział 11 slotów. Mam nadzieję że zmiana Wam się spodoba bo to ukłon również w wasze sugestie odnośnie pogody. Pozdrawiam
  16. widno? Jak zgasisz swiatla to w nocy jest ciemno jak w przyslowiowej... IMO chyba po raz pierwszy ktos sie odwazyl zrobic tak ciemna noc.
  17. @Aluzjonista Masz racje. Jednak liczę na to ze ludzie jeżdżący z nami w lidze chcą jeździć fair i nie będą stosować takich nieczystych taktyk. Co do kary nie mogę jej w tym monecie nałożyć opierając się na taryfikatorze. Oczywiscie mogę zmienić taryfikator na przyszłe sezony i dostosować pkt 5b. w taki sposób, aby w rażących przypadkach sprawca wypadku został ukarany.
  18. Dzięki @Vulgar za miłe słowa. Mimo wszystko iważam, ze powinienem ponieść karę. Stawiając się na miejscu poszkodowanego - co mi po tym ze sprawca oddał mi pozycję, skoro straciłem ich kilka i tak naprawdę przy wyrównanej konkurencji moje szanse na dobry wynik wyscigu zmalały bardzo drastycznie. No i jeszcze taka refleksja, ze gdyby za każdym razem oddanie pozycji całkowicie zerowalo karę, to mogłoby to zachęcać kierowcow z końca stawki do podejmowania niepotrzebnego ryzyka. Na zasadzie: jadę 12-sty, sprobuje tu na dohamowaniu zaszaleć, najwyżej oddam pozycje i nie pogorsze punktacji. Dobrze mówię?
  19. UniCroN/ unicron521 ASTON MARTIN VANTAGE GTE / Falken Team #92 UniCroN/ unicron521 ASTON MARTIN VANTAGE GTE / Falken Team #92
  20. wpiszcie w opcjach uruchomiania gry w steam to -windowed -borderless , konji mi to podał i jest luzik
  21. Mój werdykt wygląda następująco: Zgadzam się z tobą @GTPL_oldboy1957 odnośnie kary dla ciebie za zderzenie z @Nvi, czyli -25pkt zgodnie z taryfikatorem pkt 5b. @Aluzjonista vs @Nvi bez kary, ponieważ @Aluzjonista oddał pozycje (wg naszego taryfikatora oddanie pozycji niweluje karę) . Kolega @Aluzjonista potrafi wynieść wnioski z każdej sytuacji wiec wierze, że postara się jeździć ostrożniej
  22. Ogólnie jest dość widno na torze podczas egipskich ciemności, ale nie ma co ukrywać trzeba będzie się pilnować aby nie przestrzelić/ściąć zakrętu :-) oby było ok 15 - 20 osób to będzie fajna zabawa :-D
  23. Mietekpl
  24. Też mnie to wk... Od jakiegoś czasu. Czyli wystarczy odpalić zakładkę steam przed użyciem skrótu alt+tab?
  25. Zacznijmy od tego, że sędzia daje propozycje kary, jest to wskazówka dla prowadzącego. Zdania sędziów mogą być różne, tak samo jak i kara. Czekajcie na odpowiedź vulgara
  1. Pokaż więcej aktywności