Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie   

  1. Wczoraj
  2. Na miekko to se jajko zrob!! Sent from my MI 5 using Tapatalk
  3. Podniósł ten wyścig ciśnienie nie ma co. Do 4 rano nie spałem potem. No a o 4:30 pobudka na 1 zmianę :/
  4. Aut z season passa też nie ma specjalnie wiele, więc takie osoby mogły by jechać albo drugi raz autem z podstawki za kogoś, albo jakimś 'zastepczakiem'
  5. @Marta__PL przeprosiny przyjęte generalnie na miękko oczywiście chciałem tylko pokazać na przyszłość że jednak trzeba poczekać aż wszyscy przyjadą chociaż domyślam się że emocje ciężko opanować po takich przygodach
  6. 1. Nie ma takiego filtra. Wszystko zależy od ustawień serwera gdzie każdy z osobna wybiera na jakiej skrzynie biegów śmiga (manual bądź automat). 2. Nie ma takiej możliwości. Sprzęgło automatyczne można z góry wyłączyć w opcjach lub przypisać sobie również pod jakiś przycisk aby wyłączać/włączać podczas wyścigu. Co zmiany biegów pC nie zapamiętuje jakie auto w realu ma biegi (łopatki, h shifter, sq) także musisz to ręcznie robić w zależności od auta przestawiasz w ust gry z łopatek na shifter sq. Ja akurat zawsze zmieniam tak jak jest to w prawdziwym aucie. Jedynie Assetto corsa zapamiętuje ust aut i od razu masz ust biegi jak w prawdziwym aucie (H shifter lub łopatki). 3. W opcjach gry możesz przypisać przycisk który zmienia hud lub wyświetlacz motec w danym aucie.
  7. Może niech ci bez season passa jeżdżą driftmaszynami z japanese packa?
  8. Bump? Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
  9. Ja jestem jak najbardziej na tak i tyle w temacie
  10. Panowie, rozważam na następny sezon wprowadzenie 16 indywidualnych aut zamiast 8 par. Sezon składał by się z 16 wyścigów, zamiast 8. Do wylosowania było by 18 konkretnych layoutów torów, które podałbym przed startem. Z plusów to totalna różnorodność aut, każdy pojechał by jednym autem tylko raz, różnica BL najszybszego i najwolniejszego auta to ~3s. na Zandvoort (w sumie tak jak obecnie). Minusy to trzeba by posiadać Season Passa (tutaj Grande mógłby być niezadowolony), choć jest pewna 16stka która wymaga tylko Japanese Packa - ale sporo tam wersji drift, które na standardowym setupie nie prowadzą się łatwo. Sezon trwałby niecałe 4 miesiące wtedy. Proszę się wypowiadać na tak lub nie
  11. Ciekawy ficzer, czyżby możliwość importowania własnych zdjęć?
  12. Ostatni tydzień
  13. Wiem, przepraszam Sebuś :* Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
  14. Trochę jest w tym prawdy, a trochę nie. W GT6 miałem swoje ulubione pomarańczowe Audi R8 4.2 i robiłem nim niezłe wyniki, tak samo pomarańczową Imprezę (co wyglądała jak Lanos) Ogólnie autami z napędem AWD i FWD coś tam udawało się pojechać. Gdy przychodziły wyścigi z napędem FR albo nie daj boże MR to była dla mnie tragedia. Nie potrafiłem wogóle zapanować nad tyłem pojazdu. W AC jest inaczej, dalej wole AWD i FWD, ale gdy przychodzą wyścigi innymi autami nie ma tragedii. Czuję je i nawet udaje się kręcić niezłe czasy. Lotusem byłem przerażony co mnie czeka, a tu taka niespodzianka. Lotus póki co to samochód ,który sprawił mi najwięcej frajdy i radości z jazdy w Shuffle. Według mnie w AC właśnie jest to coś, że czuć każdy samochód inaczej, ale każdy prowadzi się instynktownie. Być może kwestia sprzętu też odgrywa tu ważną rolę, chociaż i tam i tu jeździłem na low budget. Na PS3 śmigałem DFGT, a teraz póki co na T150 z pedałami T3PA. Tak czy inaczej Shuffle Racing daje mi mega frajdę i ja tu zostaję na długo
  15. No niestety jeste smy dwiema innymi osobami. Po za tym pisałem już wyżej że miałem ogromne problemy już w kwalifikacjach , i startowałem jako ostatni
  16. Przepraszam bardzo za to zdarzenie.Ewidentnie przeholowałem.Na przyszłość będę rozważniejszy.
  17. Być może to takie złudne wrażenie spowodowane tym, że tutaj jeździmy 2x8 autami, a w GT6 jeździliśmy 16 indywidualnymi? Tutaj, gdybym zdecydował się na 16 indywidualnych aut, to w najlepszym wypadku różnica między najszybszym a najwolniejszym wyniosła by nieco ponad 3s. No i nie każdy ma Season Passa, Grandego namówiłem na samo Japanese Pack i obiecałem że w tym i kolejnym sezonie będą auta z samej podstawki + Japanese Pack ;( Ja tam czuję ogromną różnicę między Audi, Nissanem R34 GTR oraz Porsche Cayenne - wszystkie AWD. To samo z autami RWD, np. porównanie BMW Z4 a Nissan 370Z. Oba to sportowe Coupe, ja jednak wyczuwam że BMW celuje bardziej w komfort a Nissan w sportowe doznania (głośność wydechu słyszana w środku oraz czułość i bezpośredniość układu kierowniczego.)
  18. Panowie najlepiej zapisać powtórkę po wyścigu i później nagrać film ze zdarzenia/incydentu
  19. Troszke się zagalopowałeś. Na starcie chciałem wyprzedzić #5 i #3 (nie wiem który to Ty, zapewne 5) przez ich słaby start. Zostałem wzięty w kleszcze przez to, że #5 skręcił w lewo chcąc mnie zablokować przez co ja uderzyłem w #3. Druga sytuacja (nie wiem czy z Tobą czy nie) była przy wyjściu na prostą. Niestety jadąc z kamerą ze środka prawa strona jest lekko ucięta przez co nie zauważyłem auta od wewnętrznej i tyle. W odwecie dostałem hit w tył auta, bardzo miło.
  20. Nie wiem co się działo z przodu, bo kolega boban666 aka kubbak (jak się domyślam) dwukrotnie wypchnął mnie z toru. Raz na starcie i z 3. spadłem na ostatnie. Drugi raz w połowie wyścigu i znowu na koniec stawki. Potem już nie było sensu się spinać. Faktycznie wyglądało jakby jeździł na strzałkach...więc pretensji nie mam ale niesmak pozostał
  21. 1. medmaxx89 2. Bart-as
  22. Med to ja przywaliłem w Aliena na początku i za chwilę mnie zaczęło obracać. Moja wina, bo opóźniłem hamowanie. Przeprosiłem go za to przez czat głosowy i mówił że spoko, bo nie miał dużych uszkodzeń. Ale jakby co to kara dla mnie. Ustawianie się w odwróconej kolejności poszło sprawnie i jest ok. Jak się wprawimy to w 2 min. jesteśmy w stanie to ogarnąć. Dobry pomysł Med z Twoim przejazdem wzdłuż samochodów i sprawdzenie czy wszystko jest ok z kolejnością. Jesteśmy po półmetku Shuffle w nowej grze i muszę przyznać że porównanie GT6 vs AC dla AC nie wypada okazale. Jednak w GT6 samochody miały swoją specyficzną tożsamość i bardziej się od siebie różniły. Nieraz się czekało żeby pojechać swoim ulubionym samochodem i wycisnąć z niego więcej niż inni, bo jeszcze dochodziło to "coś". Swego rodzaju identyfikacja z ulubionym pojazdem. W AC jest dosyć szablonowo, a prowadzenie poszczególnych marek samochodów jest podobne. 4x4 prowadzą się podobnie i FR tak samo. Jedyna różnica to waga samochodów i odczucia z tym związane. Wg mnie czegoś w AC brakuje. Nie ma tego "czegoś".
  23. Toyota TS050 Hybrid - Toyota TS050 Hybrid - Kamui Kobayashi / Mike Conway / José María López
  24. :( to dupa normalnie dawaj w piąteczek
  25. teraz są już dwa busy i osobówka z tego co do mnie dotarło plus osobniki z Niemiec i Szwajcarii nie wiem czy ktoś z Brytanii doleci
  26. Wystartowałem jak tylko pojawił się komunikat "Go go go!". Alien coś przysnął, bo ja tu się rozpędzam do niecałym 80 na godzinę, a reszta stoi. Zwolniłem do 50-ciu i w końcu zatrzymałem się między zakrętami 2 i 3. Może jakieś opóźnienie było z dostarczeniem wiadomości od Meda? Bez czatu głosowego jest trudniej trochę. Następnym razem się poprawię. Spaliłem się w blokach i tak wyszło, sorry. Ale gdybyś zwolnił jak reszta to dałbyś radę ominąć mnie po asfalcie. Mój onboard po edycji. Ciekawsze momenty w normalnej prędkości, reszta w przyspieszeniu. W czterokrotnym samotna jazda, w dwukrotnym pogoń/ucieczka bez walki. Nie lubię tego samochodu.
  1. Pokaż więcej aktywności