GTPL_oldboy1957

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

24 Excellent

O GTPL_oldboy1957

  • Ranga
    Member

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Świętochłowice
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
  1. No ja tez liczyłem, że będzie jakieś wideo, a nie zdjęcia. Problem z fotami jest taki, że pokazują fakt znalezienia się auta poza torem ale nie pokazują przyczyny jak i skutku takiego offtracku. A jak wiadomo, żeby arbiter mógł prawidłowo ocenić sytuację, musi mieć wiedzę o jednym i drugim. W sytuacji z powyżej wrzuconego zdjęcia celowo zacieśniłem zakręt ryzykując spin na tarce aby nie wypchnąć wyprzedzanego rywala, który po błędzie albo celowym zwolnieniu poruszał się wolniej i poza optymalną linią wyścigową. Generalnie, to mam podobne wrażenie jak Tomaszan. Nie przypominam sobie ani nie miałem takiego wrażenia, że jechałem takimi liniami jak na tych fotach. Pewnie kilka razy byłem poza linią ale nigdy nie celowo i z zamiarem zysku, a głównie po błędach i trudnościach z wcelowaniem w zakręt kierując padem Ale jak wcześniej pisałem, w Pcars dopiero się wszystkiego uczę i mogę popełniać w związku z tym błędy ale za ich skutki w pełni odpowiadam i nie mam zamiaru narzekać na jakieś kary jeśli arbitrzy uznają za stosowne mi je dać
  2. Ja również poproszę o taki film, bo nie mam powtórki z R2. Ale cos mi się wydaje, że z tych 16 wyjazdów 90% była w czasie ulewy i mgły, gdzie kompletnie nie widziałem gdzie jadę. Poza tym, aby jazda poza torem była uznana za niezgodną z zasadami i podlegała karze, to musi odpowiadać temu, co o takiej jeździe mówi regulamin i link który się w nim znajduje.
  3. Rozumiem sebaws, że Twój post nie dotyczy mojej propozycji, bo do systemy awansów i spadków ne mam nic. Chodzi mi tylko o nie przerzucanie ludzi z jednego pokoju do drugiego przed samym startem. Myślę, że moja propozycja zamknięcia list na 3 godz. przed startem i nie zmieniania zawartych tam składów osobowych po tym czasie, bo ktoś się nie pojawił lub nie pojawi, dając o tym znać w ostatniej chwili, jest rozsądna.
  4. Moim zdaniem takie skakanie po pokojach to nie najlepszy pomysł. Listy startowe dla poszczególnych pokoi powinny być zamknięte i publikowane w odp. temacie najpóźniej w niedziele do godz. 18.00, wraz z informacją kto jest hostem, aby można był odpowiednio wcześniej wysłać zapr. do znajomych, jeśli wśród nich nie ma się hosta. Jeśli w pokoju ktoś się nie pojawi w odpowiednim czasie, to jego miejsce pozostaje puste i nikt z innego pokoju nie wskakuje na jego miejsce. Możemy to potraktować jako niedyspozycję zawodnika i w tabeli zaznaczyć "nie wystartował".
  5. Przepraszam Melman ale nie przypominam sobie żebym komuś zaaplikował piruety. Jedynym poszkodowanym może czuć się chyba Florek, którego wyprostowało na wyjściu z Luffield i pojechał w piasek. Jest możliwe, że mój merc się do tego przyczynił ale na mojej powtórce nie widzę i nie słyszę żadnego kontaktu. Jeśli to moja wina, to przepraszam.
  6. Dopiero na filmie Barta z R1 widzę w jaki sposób mój zespół dostarczył mi auto na pole startowe. Metoda powietrze - ziemia nie jest najlepszym pomysłem. No i chyba stąd uszkodzenie zawieszenia i spin w drugim zakręcie
  7. Pierwsze koty za płoty. Muszę się jeszcze wielu rzeczy nauczyć, szczególnie jeśli chodzi o strategię i pogodę. Przy okazji mam prośbę do organizatorów. Przemyślcie panowie ustawienia pogody, bo w takich warunkach jakie panowały na torze nie przeprowadza się żadnych wyścigów. ostanie 5 okr. to była parodia ścigania. Korzystając z okazji przepraszam za ten spin w R1 w drugim zakręcie. Prawa tylna opona nie przytrzymała, więc ewentualne skargi poszkodowani niech zgłaszają do Pirelli Przepraszam także jeśli kogoś niechcący potrąciłem ale przyzwyczajony do GT nie mogę jeszcze wyczuć odległości między autami. A że SLS ma cholernie długi nos, więc sami rozumiecie Graty dla pudeł i dzięki wszystkim za fajny wieczór. Do następnego.
  8. Czyli nie zmiana na inną mieszankę, tylko wymiana opon np. miękkich na ponownie miękkie.
  9. Przepraszam, że dopiero teraz pytam ale doszły do mnie pewne sprzeczne informacje. Czy w R2 w czasie pitstopu można dotankować paliwa, czy też auto musi być zatankowane na cały wyścig już przed startem. W regulaminie nie ma o tym wzmianki, więc sugeruje to pełną dowolność w strategii "paliwowej". Proszę o wyjaśnienie.
  10. W zapisach na dzisiejszy wyścig jest potwierdzonych 17 osób, a tu na listach widzę 27 ze statusem IN. Przyznam, że nie kumam o co chodzi jakby No i pytanie. Kto stawia pokój na wyścig B i komu jeszcze trzeba wysłać zapr. do znajomych ?
  11. Jasne, że pamiętam, gdyż 'cielęciem" będąc w swoim pierwszym wyścigu na GTPL o mały włos pokonałbym samego Kolsę. Tylko opony mi się skończyły
  12. Melman, bo ja jestem po prostu szybszym od Ciebie kierowcą
  13. I co ja, wychowany na GT od GT1, mam wam powiedzieć ? Szumne zapowiedzi, piękne screeny i filmiki, wysokie aspiracje i jeszcze większe obietnice, preordery zbierane i wycofywane, pewne i oficjalne daty wydania i pół roku później wersja Beta tylko po to, aby testować online i serwery, tak jakby cała reszta była gotowa. Powiem krótko. Dobrze nie jest, a w porównaniu do konkurencji jest jeszcze gorzej.
  14. Bartek, teraz to mogę jeździć. Jest oczywiście trudniej niż w GT ale da się to ogarnąć.