cieglo

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

89 Excellent

O cieglo

  • Ranga
    Professional license

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Czuby
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Nieznana
  • WWW
    www.sznurowadlo.pl

Ostatnie wizyty

91 wyświetleń profilu
  1. Akurat przy mx5 nie widzę informacji o depozycie. Przy innych autach jest.
  2. No właśnie nie i chciałem spróbować. Gocarty się nie liczą.
  3. Elo. Czy ktoś jeździł po tym torze? Warto wybierać pakiety przejazdów oferowane na miejscu? 30 min w Mazda MX5 Cup to 165 EUR a więc chyba przystępnie (http://www.slovakiaring.sk/en/products/renting-a-car/mazda-mx5-cup/) a i na start powinno spokojnie takie toczydełko wystarczyć (do tego żadnych kaucji czy ubezpieczeń, przynajmniej tak wynika ze strony). Szukałem podobnej oferty w Polsce ale nie bardzo widzę - 2 okrążenia po jednym z polskich torów w superaucie za 1000 zł to nie dla mnie :) A może znacie inny tor, niekoniecznie w Polsce, w zbliżonej odległości i przystępnych cenach? Nurb póki co odpada, nie wnikając już czy jest przystępny cenowo :)
  4. 1984 Ferrari 288 GTO Fajnie też, że nowa NSX się pojawi :)
  5. Ja nie rozmawiam w trakcie wyścigu i sam to tępię więc na pewno nie przeszkadzałem. Jakieś pojedyncze trzaski mogły się zdarzyć bo mikrofonu nie wyłączyłem tylko miałem zarzucony za plecy i sam widziałem, że pojawiam się jako "gadający" ale nie miało to nic w spólnego z komentowaniem czy nawet pojedynczymi słowami - jadę milcząc :) Na przyszłość wyłączę mikrofon żeby nie było nieporozumień.
  6. Przepraszam wszystkich za dzisiejszy występ - jechałem z kokpitu i czasami nie zdawałem sobie sprawy, że robię komuś koło pióra :) Totalnie brakuje mi w tym widoku dobrego przeglądu sytuacji, słaby komfort jazdy i ocena akcji na torze - ekstra przeprosiny dla Errora (coś tam chyba w R1 było, nie wiedziałem - czułem tylko, że coś dziwnie mi auto tańczy a to chyba był Bentley gdzieś martwym punkcie) oraz kolegi w McLarenie, którego wykolegowałem z co najmniej jednej pozycji późnym dohamowaniem i stukiem w tył (końcówka R2 kiedy goniłem całą trójkę). Krzyżyka na kokpicie nie stawiam, zrzucam to na tor ale jak ktoś mówi, że w tym widoku przegląd jest najlepszy to naprawdę chyba nigdy nie jeździł z maski. Planuje sprawdzić jeszcze jak ma się ten widok w jakimś bardziej technicznym wyścigu (torze) i dopiero wyrokować ale nie wygląda to super słodko. Dzięki za dzisiaj, dzięki za event.
  7. @GTPL_oldboy1957niezupełnie Old bo zawsze można zgłaszać wątpliwości i jeśli sędziowie oficjalnie wskażą, że dopuszczalna jest jazda poza limitem - nie będzie to oczywiście karane podczas wyścigu. Widzę też, że czasy kosmiczne. Mój bl to jak na razie średnie 1:56 i raczej lepiej nie będzie :) Na dzień dobry kilka sekund straty nie wróży dobrze, pozostaje liczyć na pogodę ;) @axeMaltessenie mam pojęcia jak ustawić Z4 lepiej - u mnie max. 298.
  8. Źle Cię zrozumiałem w takim razie. Ale skoro pisałeś o zakręcie Mulsanne to tam jest biała linia i w sumie nie jest wielkim wyzwaniem się tam zmieścić. Co do wyjazdu na pierwszą prostą to tam trzeba się pilnować bo wyjazdy dają się nieźle napędzić. To samo dotyczy tego fragmentu po zakrętach Porsche. Przyda się tutaj oficjalna wykładnia jak jeździć. Moim zdaniem powinniśmy jednak pilnować techniki (a nie ciąć na chama) i sam proponuję respektowanie białej linii ale nie wątpię, że znajdą się tacy, którzy pojadą tam szerzej, wielokrotnie :) Generalnie trzeba się tam mocno skupić (mowa o pierwszym zakręcie), żeby nie pojechać za szeroko. Ja np. jeżdżę ostatnio tylko z kokpitu (trzeba ćwiczyć) i mam spore wyzwanie by pojechać tam z jednej strony niezbyt szeroko a z drugiej - nie dohamowywać za mocno bo to odbija się potem na wyjściu na prostą.
  9. A gdzie tam jest niebieska część? Chodzi o szarą? :) Poza tym tam przecież jest linia, dobrze widoczna.
  10. Przecież ten Ruf na Catalunia miał takie szatańskie odejście na prostej...Bez obaw, BMW też za szybkie nie jest co daje już kilka autek, które na Le Mans nie polatają. Będzie z kim jechać.
  11. Ja nie widzę problemu, balans hamulców na przód i w dyfrze bardziej zblokowany i jest przyzwoicie :) Może Merc bardziej dziki :)
  12. W regulaminie stoi jasno, że usterki mechaniczne włączone. Ale zaraz okaże się, że ktoś na psn 2 miesiące temu pisał, że jest inaczej i weź tu bądź mądry :)
  13. No właśnie jedziemy (chyba) z usterkami i do tego piję. Na dłuższą metę z zamkniętą chłodnicą zatem nie pojedziesz :) Jeśli jest inaczej i się zasady zmieniły to się zasmucę bo na każdym poprzednim GP otwierałem i hamulce i chłodnicę (czasami dość znacznie) i cenne ułamki sekundy na pewno szły się kochać :) SLS naprawdę szybki widzę. A po co tam tak duży docisk z tyłu? Przydaje się raptem w kilku miejscach, przez chwilę więc ciekawe ile to SLS poleci na 0/0 :)
  14. Pozostaje dokupić bardziej uniwersalną domenę, zmienić logo i dodać przekierowanie bo to nie tylko na centrum pcars wyrasta ;)
  15. Testujecie na secie wyścigowym czy pod bl? Ja zalałem na 5 okrążeń, pod R1. Chłodnica, hamulce też pod dłuższe obciążenia.