cieglo

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

87 Excellent

O cieglo

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Czuby
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Nieznana
  • WWW
    www.sznurowadlo.pl

Ostatnie wizyty

58 wyświetleń profilu
  1. Ja nie widzę problemu, balans hamulców na przód i w dyfrze bardziej zblokowany i jest przyzwoicie :) Może Merc bardziej dziki :)
  2. W regulaminie stoi jasno, że usterki mechaniczne włączone. Ale zaraz okaże się, że ktoś na psn 2 miesiące temu pisał, że jest inaczej i weź tu bądź mądry :)
  3. No właśnie jedziemy (chyba) z usterkami i do tego piję. Na dłuższą metę z zamkniętą chłodnicą zatem nie pojedziesz :) Jeśli jest inaczej i się zasady zmieniły to się zasmucę bo na każdym poprzednim GP otwierałem i hamulce i chłodnicę (czasami dość znacznie) i cenne ułamki sekundy na pewno szły się kochać :) SLS naprawdę szybki widzę. A po co tam tak duży docisk z tyłu? Przydaje się raptem w kilku miejscach, przez chwilę więc ciekawe ile to SLS poleci na 0/0 :)
  4. Pozostaje dokupić bardziej uniwersalną domenę, zmienić logo i dodać przekierowanie bo to nie tylko na centrum pcars wyrasta ;)
  5. Testujecie na secie wyścigowym czy pod bl? Ja zalałem na 5 okrążeń, pod R1. Chłodnica, hamulce też pod dłuższe obciążenia.
  6. Nie ma wielkiej przepaści, ja póki co na docisku 0/0 robię max. chyba 296 albo 297. Na filmiku widziałem, że koleś ledwo ale 300 zapina. Kwestia wyjścia na prostą jeszcze.
  7. Nie no, napisałem to w ramach wesołej ciekawostki ale prawdopodobnie to po prostu kolejny postęp między sesjami treningowymi, zawsze tak mam. Dochodzą przemyślenia, okrzepnięcie, korekty setupu itd. ale muszę przyznać, że jeździ się nadspodziewanie dobrze a spodziewałem się tragedii. To na razie wnioski na gorąco i tylko w singlu a mam spore obawy jak sprawuje się ten widok w walce bezpośredniej. Ile robicie na Le mans w swoich GT3, tak z ciekawości?
  8. Serio takie graty działają? :) Ja mam jakąś dziecięcą, z dużymi, kolorowymi przyciskami ale na usb więc chyba obejdzie :) Nie wiem czy nie powinienem czegoś odszczekać ale dzisiaj na widoku z kokpitu poprawiłem swój bl na le mans o...1,2 sek. Ciekawe :)
  9. Ale ja tylko piłem do tego, że nikt nie aktualizuje regulaminu a niektórzy się na niego wciąż powołują :)
  10. Skoro dużo ostatnio się mówi o widoku z kokpitu to ja poproszę o małą pomoc w dostosowaniu tego pod siebie. Konkretnie: - czy istnieje widok/tryb, który pozwala na dokonywanie zmian i ich bezpośredni pogląd na bieżąco? Czy trzeba ustawić, wejść w trening, sprawdzić, wyjść, ustawić i...tak w kółko? - co można ustawić w widoku kokpitu? Jakaś szerokość widzenia? Strasznie klaustrofobiczny to widok... - kierownicę można ukryć? Rozumiem, że mówimy o widoku podstawowym z kokpitu a nie z kasku czy ze środka szerokości auta?
  11. Prawo zwycięzcy. To też nie mój styl ale jeśli ktoś lubi głosić wszem i wobec, że jest dobry to ma do tego mandat. A jeśli dodatkowo wygrywa dzięki treningowi a nie fartem to pozostaje pokora i kopiowanie metod :) Poza tym czy tylko ja widzę, że w postach Olda nie ma 100% powagi?
  12. Tak, gdyby mieć idealne narzędzia do sprawdzania takich wybryków - można to robić dla wszystkich i wszędzie :) Puszczasz skrypt testujący wg zadanych kryteriów i masz na wyjściu wynik. Utopia :) Moim zdaniem w dojrzałej paczce można pójść na kompromis i w imię oszczędzania czasu organizatorów/sędziów założyć sprawdzanie na wniosek a nie obligatoryjne i dla każdego. W końcu liczy się jakość ligi w dłuższej perspektywie. Jeśli ktoś prześlizgnie się w jednym czy dwóch GP to szczęście - wcześniej czy później zostanie zauważony i za to zapłaci. Można też przyjąć dodatkowo, że sędziowie - wedle własnego uznania - robią w ograniczonym zakresie - kontrole wyrywkowe, wybranych/wszystkich graczy na wybranych/wszystkich zakrętach z tendencją np. do cięcia. Pracy znacząco to nie dołoży a pomoże doszczelnić system. Oczywiście nie ma tu gwarancji na 100% znalezienie oszustów ale tacy powinni w ciągu sezonu wykiełkować i zostać odsiani a kolejny event będzie już lepszy pod tym względem. Mówię Wam, nie oczekujcie, że w ciągu jednego weekendu zbudujecie jakość w lidze - to trwa. @Sieniuwłaśnie tutaj pies pogrzebany. Trzeba tak określić zasady sprawdzania by z jednej strony mieć stosunkowo wysoki współczynnik wykrywalności a z drugiej nie zajechać sędziów bo wtedy nie dziwne, że nikt nie chce pełnić tej roli i rezygnują. Życie :) Myślę, że w imię komfortu pracy sędziów można poświęcić wykrywalność i zamiast np. 90% zgodzić się na 75% a liga w ogólnym rozrachunku tylko na tym zyska (a przy tym wszyscy będą zadowoleni). I to co piszę powyżej oczywiście dotyczy sytuacji, w której w lidze mamy stosunkowo dużo potencjalnych oszustów. W miarę jak sytuacja będzie się poprawiała to i pracy ubędzie i sprowadzi się to do incydentów. Moim zdaniem sędziowie bardziej powinni dzielić się wiedzą a nie swym nieskończonym czasem :) Dodam też, że powinni świecić przykładem i pełnić rolę nie tylko oceniających ale też autorytetów (i jeśli akurat o Tobie Sieniu mówimy to Twój styl oceny incydentów mi zawsze pasował więc o ile to przyjmiesz - proponuję Cię na sędziego w przyszłości :)).
  13. A kto zabrania trenować innym? Bądź poważny seba :) Po wprowadzeniu nagród spinka na wynik wzrośnie i kto nie będzie trenował i tak dostanie baty. Tak to chyba powinno być, trenujesz, masz wyniki i masz prawo się nimi chwalić bo na nie zapracowałeś. Nie rozumiem z kolei usprawiedliwiania braku wyników brakiem treningu - leń nie powinien mieć pretensji, że pracowity ma wyniki :)
  14. W regulaminie dalej stoi, że mamy spadki/awanse podyktowane wynikami z ostatniego weekendu wyścigowego. Tymczasem Error na psn wykładał co innego i że to zasada obowiązująca do końca obecnego sezonu. Co w końcu obowiązuje? Wiedza w Waszych głowach (dostosowywana do bieżących wydarzeń) czy jasny, niezmienny regulamin spisany w wątku i podany do wiadomości?
  15. Sieniu, to nie powinno chyba tak wyglądać, że oglądacie skrupulatnie wszystkie przejazdy, można się zniechęcić, masa roboty (chyba, że robisz to w ramach hobby). Ja myślę, że sprawdzenia powinny być na wniosek, jeśli ktoś w wyścigu widzi, że auto przed/za nim jedzie na dłuższą metę nieprawidłowo - wtedy wniosek i sprawdzenie wybranego delikwenta. Przy sprawdzaniu całości to chyba znaczna oszczędność czasu i powinno wystarczyć by wyłapać tych co bardziej niegrzecznych.