cieglo

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

94 Excellent

O cieglo

  • Ranga
    Professional license

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Czuby
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Nieznana
  • WWW
    www.sznurowadlo.pl

Ostatnie wizyty

144 wyświetleń profilu
  1. Jak wygląda przydział do pokojów? U mnie dzisiaj może być różnie z wieczorem więc jeśli jestem w A zamieńcie mnie z kimś chętnym z B - nie chcę trzymać do końca miejsca i nie pojechać. Jak mi się uda to wbiję do B, tylko podrzućcie kto hostuje.
  2. O, dobra porada, też z tym miałem problem w trakcie wyścigu. Rozumiem, że jak ustawimy na lekkie to wtedy zostanie to zapamiętane i poprawny widok (lusterko) będzie dostępny na starcie bez dodatkowych kombinacji.
  3. Faktycznie Nie powiązałem tych faktów
  4. Ale po dwóch okrążeniach?
  5. Poniżej 85%? To by uzasadniało moją awarię silnika w R2 (miałem 75% otwarcia). Nie wiedziałem też, że przeciąganie biegów wpływa na trwałość silnika. Co do redukcji to nie po to właśnie jest blokada zbyt szybkiego zbijania żeby przeciwdziałać uszkodzeniom? Używasz tego?
  6. O właśnie, Old zwrócił mi uwagę na jeden element - blokowanie kół. U siebie naturalnie jechałem na abs, auto ustawiłem tak, że w treningu/tt praktycznie nie było poślizgów na ostrych dohamowaniach. Z kolei w kwali/wyścigach, na tym samym secie widziałem za sobą kłęby dymu - tak jakbym w ogóle nie miał abs. Też mi się wydaje, że tutaj albo powinni wszyscy mieć dostęp do asyst albo wręcz przeciwnie - rożnice między autami są i pozostaną ale przynajmniej wyrównamy kwestię wspomagaczy. Ja się w ogóle zastanawiam czy gloryfikowana przez wszystkich żywych Toyota jest faktycznie taka mocarna; oglądając Merce mam wątpliwości
  7. Lipny start eventu: - kwali znacznie poniżej oczekiwań, auto się ślizga, zupełnie nie to samo co w sesjach treningowych. W efekcie koniec stawki ale z nadzieją, że spokojnie jakieś punkty się dowiezie - R1 to w miarę ok start ale potem chyba dopadły mnie zmory widoku kokpitu - ktoś mi zajechał drogę, ja pewnie komuś też wjechałem ale wszystko w granicach przyzwoitości myślę. Komfortu jednak nie było, auto jak w kwali ślizgało się nie do poznania (setup zaczytałem). W pewnym momencie wychodzę z zakrętu i ni stąd ni zowąd jakiś merc w poprzek toru - nie zdążyłem zareagować i dzwon. Próba kombinowania ze strategią, naprawy auta ale opon nie zmienili (a w strategii było). Nie wiem czy to bug czy jak ale w efekcie masa czasu stracona, auto dalej uszkodzone, opony zużyte i tak sobie jadę do mety. W międzyczasie kara przejazdu przez pit lane oraz 10 s kary czasowej - nie wiem za co kara podwójna (speeding w boksie pewnie było) - R2 to drobna kpina panowie. Jeśli jedziemy okrążenie formujące i wchodzimy w rytm to nie kombinujmy jeśli ktoś gdzieś tam ma problem. Jeśli był dzwon - rozstrzygajmy protesty po wyścigu i wlepiajmy kary jeśli ktoś przesadził ale do cholery nie burzmy porządku wyścigu. W efekcie hamulce zimne, opony niedogrzane, koncentracja w lesie i na bodajże pierwszym okrążeniu łapię tarkę, spin i dzwon. Uszkodzenia nie są wielkie, wyjeżdżam na najszybszą prostą i...awaria silnika, koniec wyścigu. Chłodnica była sensownie otwarta i nie wiem co to się stało, że po niecałych dwóch okrążeniach na pełnym gazie taka awaria. Wyszedłem polatać po Spa, może tam będzie lepiej ale ponownie coś mi się to auto ślizga i jest strasznie nadsterowne :(
  8. Ja także chciałbym się dopisać. Wsiądę prawdopodobnie do McLarena ale poproszę jeszcze o czas do namysłu/testów (w razie czego rezerwuję czarnego #41) bo wszechobecność Merców mnie mocno zastanawia (no i dostępność setów nie bez znaczenia ) . PS. Nick na psn to cienglasz.
  9. Orientujecie się jakim ustawieniem blokujemy tuning dla pokoju? Gdzie tego dokładnie szukać?
  10. Pany, nie bardzo mogę znaleźć tę informację więc może podpowiecie: czy w PCars2 jest na PS4 wreszcie dostępny czat tekstowy w lobby trybu online?
  11. Ano właśnie, w zwykłym wyścigu online w pokoju może być 24 graczy? Czy standardowo 16?
  12. Akurat przy mx5 nie widzę informacji o depozycie. Przy innych autach jest.
  13. No właśnie nie i chciałem spróbować. Gocarty się nie liczą.
  14. Elo. Czy ktoś jeździł po tym torze? Warto wybierać pakiety przejazdów oferowane na miejscu? 30 min w Mazda MX5 Cup to 165 EUR a więc chyba przystępnie (http://www.slovakiaring.sk/en/products/renting-a-car/mazda-mx5-cup/) a i na start powinno spokojnie takie toczydełko wystarczyć (do tego żadnych kaucji czy ubezpieczeń, przynajmniej tak wynika ze strony). Szukałem podobnej oferty w Polsce ale nie bardzo widzę - 2 okrążenia po jednym z polskich torów w superaucie za 1000 zł to nie dla mnie :) A może znacie inny tor, niekoniecznie w Polsce, w zbliżonej odległości i przystępnych cenach? Nurb póki co odpada, nie wnikając już czy jest przystępny cenowo :)
  15. 1984 Ferrari 288 GTO Fajnie też, że nowa NSX się pojawi :)