Med

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    210
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

67 Excellent

O Med

  • Ranga
    Professional license
  • Urodziny 28.01.1989

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    BI
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

144 wyświetleń profilu
  1. prywatne lobby 16
  2. W większości zgadzam się z założycielem tematu: Bugi: miałem jakieś tam skrzeczenie dźwięków jak zrobiłem pauze i wróciłem do gry. FFB: nie jest to AC, ale co się dzieje z autem - ja potrafiłem odczytać. Fizyka: Tutaj są plusy i minusy. Fajnie mi się robiło kwalifikacje na Kyoto w MX-5, auto ochoczo zarzucało dupką a przy mocnym hamowaniu również potrafiło być nieprzewidywalne. Powiedziałbym że fizyka to takie uproszczone AC. Uproszczone nie znaczy biedne. Z rzeczy które kują w oczy to pierwszy test z ruszania w mazdzie mx-5. Z wyłączonym TCS to auto stoi w miejscu, nie chce ruszyć. Beznadziejnie to wygląda, tak jakbyś ruszał na samych felgach. Kolejnym minusem mocno związanym z tym ruszaniem MX-5 to misja > etap 6 > runda 1. Na wyjściu z power slide'u auto znowu mieli kołami w miejscu i się nie napędza. Ma się wrażenie że uprawia się jakiś ICE racing, a nie rajdowanie po asfalcie. Mam nadzieję że zostanie to poprawione. Dźwięki: jest lepiej niż w poprzednich GT, do poziomu AC czy PC jeszcze trochę brakuje. Dźwięki kolizji faktycznie są kiepskie. Grafika: Tu chyba za dużo pisać nie trzeba, jest fenomenalna. Jednak poziom PC czy AC w zupełności mi wystarcza. Livery editor: Jest mocno rozbudowany, dodatkowym plusem jest to, że będzie można swoje dzieła uploadować. Tylko czekać, aż zaczną jeździć ściganci z penisami na aucie Online: Niestety nie udało mi się pojechać żadnego daily race, ale trzeba przyznać że 24 graczy online na konsoli robi wrażenie. Muszę przejechać się jeszcze w jakimś daily race, żeby wyrobić sobie zdanie o grze. Chciałbym się też dowiedzieć więcej o oficjalnych wyścigach, czy to będą jakieś sprinty czy raczej długodystansowe wyścigi. Dobrze by było tez poznać plan wspierania gry, bo na przykład ilość torów jest za mała.
  3. W budzie E36 to już widziałem chyba wszystko, łącznie z V8 z Audi
  4. Ale ja nie piszę że GTS ma extra fizykę, a na Real Driving Symulator od dawna patrze z przymrużeniem oka. Nigdzie też nie piszę że PC1 czy PC2 to szajs. Chcę znać wasze portfolio wyścigowe, z prawdziwych torów a nie gierek. Żeby ocenić czy coś ma lepszą fizykę niż inne, to już trzeba mieć jakieś doświadczenie i porównanie do rzeczywistości. Co to znaczy że PC ma fizykę opon a GTS nie ma? W obu grach grzeją się opony, zużywają. Gdzie jest ta granica między fizyka jest a fizyki nie ma? Samonaprawiające się auta mi się nie podobają, ale biorąc pod uwagę że było to w wyścigach 3-4 okrążeniowych to można to przełknąć. Jeżeli będzie to w wyścigach długodystansowych to duży minus dla PD. Marne zniszczenia to też minus, ale jak marne będą tylko wizualne to mi przeszkadzać to nie będzie. W GT zawsze podobały mi się smaczki. Weźmy na przykład 2 modele Audi: S3 i S4. Niby oba AWD, ale tylko S4 da rade zakręcić bączka. Nawet jak w S3 podbijemy moc do góry. Dlaczego tak jest? Bo S4 to stały napęd 4x4, a S3 to haldex (przód z dołączanym napędem na tył). I w realu, w serii jest dokładnie tak samo.
  5. 100% popieram. Argument, że koledzy z zaprzyjaźnionego forum lubią bardziej grać w to niż tamto, to nie argument. Osobiście nie wiem co ma lepszą fizykę (nie mam takiej wiedzy i doświadczenia prosto z toru, więc skąd mam wiedzieć), ale moje osobiste odczucia z jazdy między GTS vs AC są na korzyść AC. PC2 ma dużo fajnych ficzerów (jak ten cały LiveTrack), miażdży konkurencję ilością torów. Ale to nie ma nic wspólnego z fizyką. Także nie mylmy pojęcia WŁASNE ODCZUCIA z FIZYKĄ JAZDY, bo to zaniża wartość merytoryczną tego wątku Pozdro.
  6. Rzeczywiście cena zwala z nóg jak za content, który oferuje. No chyba że to tylko ułamek zapowiedzianej zawartości
  7. Powyższy filmik pokazuje, że powyżej pewnej mocy napęd RWD sprawia spore problemy. Pomijam tu nowoczesne auta z toną zaawansowanej elektroniki, wypaśnych kontroli trakcji itp. BMW zaczyna odjeżdżać dla Veyrona przy ilu, 200km/h? I to mając na tylnej osi jakieś Hoosiery, które są niedopuszczone do ruchu drogowego. Gdyby BMW miało nawet najlepsze streetowe opony, to pewnie taki pojedynek skończył by się inaczej. W dzisiejszych czasach zwykły Veyron nie jest już autem o niebotycznych osiągach (patrząc przez pryzmat topowych aut różnych koncernów, nie naszych prywatnych wozideł). Ciekawe jest też to, że po naszych drogach jeździ troche aut, które zastukało by dla Veyrona w wyścigu równoległym. Nie mniej jednak, efekty dźwiękowe w powyższym filmie są przekozackie, uwielbiam takie klimaty
  8. Rozumiem że grałeś we wszystkie wymienione przez siebie gry? Oraz masz duże doświadczenie w realnym ujeżdżaniu przyklejonych do toru aut, żeby stwierdzić co ma lepszą fizykę od reszty? Bo jak nie to znaczy że piszesz o własnych odczuciach i tyle. Okej, rozumiem jakbyś wnioskował to z video gdzie STARE auto fwd (takie bez elektorszpery czy szpery mechanicznej, bez wielowahacza z tyłu i innych wspomagaczy) pokonuje zakręt 90st. Jak przyklejone do drogi. Jednak żadna z tych gier czegoś takiego nie wypuściła ( w zasadzie to nie wiem jak fm7, tego tematu akurat nie śledzę) Także następnym razem prosimy o konkrety a nie wszechobecne przeklejanie z forum na forum brednie nie poparte żadnymi rzeczowymi argumentami. Ps To nie znaczy, że twierdzę że GTS jest super ekstra, bo nie jest. Po prostu na tym forum siedzą fani motoryzacji (skoro grają w symulatory) i trzeba czegoś więcej niż pieprzenia wprost z Onetu. Przepraszam i Zachęcam do rzeczowej dyskusji.
  9. Miałem, ale tylko na patchu 1.05. Ponoć przy wypuszczeniu 3 kolejnych patchy niemal wszystko się zmieniło na plus (FFB, punktacja, feeling z jazdy jak i sama fizyka)
  10. Mnie z kolei zupełnie nie interesuje kariera, co kto lubi. System punktowy w iRacing na początku też chyba kulał? Na przestrzeni patchy chyba się poprawił, więc i w GTS jest na to szansa. Póki co mój hype co do PC2 trochę się ostudził, za to GTS w moim prywatnym rankingu pnie się do góry. Będzie beta, będzie można wysnuć ostatecznie zdanie. EOT
  11. Jak dla mnie, akurat pod tym względem więcej = lepiej. Szczególnie odczuwalne jest to przy długodystansowych wyścigach
  12. FM6 faktycznie da radę 24 osoby, GT6 (poprzednia generacja) - 16 osób. Póki co na ps4 tylko GTS da możliwość jazdy 24 osobom jednocześnie, ale to chyba tylko kalendarzowe wyścigi. Prywatne pokoje pewnie 16 osób.
  13. PC online - 32 osoby PS4/XboX online - 16 osób Szkoda, liczyłem że da się zrobić lobby na te 20 osób. https://www.gtplanet.net/project-cars-2-faq-psvr-multiplayer-lobby-sizes-hdr-support/
  14. Rozwaliłeś system tym startem ze skręconymi kołami
  15. Fajne ściganko mieliście w piątek, czekam na jakiś podrasowany onboard od Kwiatka