axeMaltesse

Moderatorzy
  • Ilość dodanej zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

59 Excellent

O axeMaltesse

  • Ranga
    Semi Pro license
  • Urodziny 28.02.1994

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Cardiff
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

66 wyświetleń profilu
  1. Jezeli jesets rozbity zaczniesz okrazenie 5/5 i zrobisz teleport do pitu, to dalej wyjedziesz na 5/5. Natomiast jak robisz teleport tuz przed linia S/M a na liczniku 4/5 to zaczynasz od nowa 4/5 i masz okr. w plecy. Niestety ale gra powinna za teleport robic DSQ, bo albo jedziesz i sie naprawiasz albo walisz w Ch... i oszukujesz
  2. Arsenal taki tajniak?! Nie wierzę
  3. Khasius nie wiem czy jest miejsce w lmp, bo lista nie ma Yara w składzie. Zawsze jest GT3 ;)
  4. Jestem uziemiony do pózna w pracy dzis i wole skupic sie na przygotowaniu do jutrzejszego wyscigu, wiec odpadam z dzisiejszej rywalizacji. Udanego wyscigu panowie!
  5. Ok, nie ma sprawy. Przedstawie to ze swojego pupnktu widzenia. Temat jest poswiecony newsom odnosnie pcars2, nie tym czym jest polskie sciganie jaki jest tego poziom itd. Jakbys sledzil watek od poczatku to bys wiedzial, ze baza to jest to czym zajeli sie developerzy w pierwszej kolejnosci, zostala ona napisana od nowa, a w kazdym wywiadzie jest to podkreslane. To tez nie jest selekcja graczy, a ranking graczy i to jest dobre, bo jest masa idiotów w internecie, którzy tylko i wylacznie wchodza na wyscig, zeby go innym popsuc. Mnie z kolei poziom jakim polska stoi i co Kubica o tym sadzi nie interesuje bo: Nie bylem, nie bede i nie zamierzam byc profesjonalna osoba zajmujaca sie sciganiem. Biore udzial w wyscigach tutaj for fun, ucze sie jazdy, a motoryzacja to moja pasja i tyle. O wiele bardziej podoba mi sie programowanie gier i troche sie na tym znam, takze prosze cie, jak masz zamiar szerzyc swoje przekonania to rób to w odpowiednim dziale/temacie na forum. Tutaj jest temat poswiecony róznym informacja odnosnie drugiej czesci carsów, a nie dyskusja na temat problemów czesci pierwszej, polski, czy tez poziomu naszego scigania. Mam nadzieje, ze temat zostal wyjasniony i zamkniety. Nie ma go co drazyc jak tej zadymy z wyjazdami.
  6. @Maxtoto112 po pierwsze jakbys obejrzal wywiad to od minuty 12:30 jest wyraznie powiedziane to co ja przytoczylem w cytacie. To nie jest fantazja, a cytat z wypowiedzi przedstawiciela SMS. Poza tym takie algorytmy sa w wielu grach juz zaimplementowane, wiec nie widze problemów dlaczego w Pcars2 takiego mialoby nie byc. To idz sie scigac za granice, droga wolna. Wyslij fotke z toru jak ci poszlo
  7. @Yarek z tego co widzialem to Arsenal jeszcze wiecej na prostej wyciska z tego Astona, pewnie czas bys mial jeszcze lepszy Gratki fajnego hot lapa
  8. Bardzo wazna rzecz jaka zostala powiedziana w trakcie tego wywiadu odnosnie Multiplayer! Uwaga panowie, bo to moze oznaczac, ze mamy ukryty MMR (Matchamking rating), co bedzie oznaczac, ze wreszcie do Multiplayer zawita normalny filtr debili i ignorantów Edit: Panowie @Maxtoto112 i @Gustaw. Jezeli macie cos sobie do przekazania do sa od tego wiadomosci prywatne. Nie zasmiecajmy tematu i nie psujmy atmosfery, bo nie ma takiej potrzeby. Peace
  9. Nie no raczej bym bral V12, jescze go co prawda nie sprawdzalem jak sie zachowuje przy minimalnym docisku. Róznica miedzy Corvette a SLS na prostej to az 15 km/h niestety. Edit: Wlasnie spr. Na drugiej prostej jest linia przerywana miedzy betonem a asfaltem...
  10. Te Corvetty jakies takie nieszczesliwe... moze wezme Astona jednak.
  11. @sebaws mozesz jeszcze okreslic zakret za druga prosta na wysokosci ronda do Lidla, bo niektórzy jada tam szeroko, zeby nie tracic tak predkosci na nawrocie przed 3cia prosta. Tam tez beton czyli nie korzystamy z szerszej opcji
  12. Hej. Mam ogólne pytanie do organizatora co do dwóch pierwszych prostych. Chcialbym, zeby bylo jasne czy jest dopuszczona jazda po betonie. Tor zostal poszerzony na tych prostych z wielu wzgledów, ale mam dosc czytania tych starc na chacie, ze ktos wyjechal, bo gra pozwolila. To jest wyscig fun race, dlatego chcialbym, zeby bylo powiedziane z góry czy jedziemy po betonie czy nie. Zaznaczam tez, ze sa to proste wiec jakiekolwiek scinanie to bzdura. Mam nadzieje, ze kazdy z nas podejdzie do tego wyscigu spokojnie i z dystansem. Nie chcemy przeciez zmuszac seby do ogladania kazdego przejazdu
  13. Dalej brak jakiejkolwiek informacji na temat pojemnosci multi. Trzeba czekac na detale, bo nawet sklepy nic nie wiedzia. Jedynie co jest zaznaczone to 2+. Realnie patrzac stawiam na 20 osób.
  14. Polecam wywiad! Swietnie sie slucha. Wychodzi na to, ze mamy niszczatora!
  15. @polo510 wczesniej zacznij hamowac, mozesz próbowac tez robic to pulsacyjnie. Jak nie to zwieksz docisk na tylku, ewentualnie zwieksz % stabilnosci w zakretach kosztem skretu. nie pamietam jak to sie nazywa w ustawieniach. jest pod dyferencjalem. Ja mam to na 70% dzieki temu, nie rzuca mi tylem na Corvette przy docisku 0, 1, a wczesniej przy 20% kazdy zakret konczyl sie baczkami.