m3ritum

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

O m3ritum

  • Ranga
    Fanatec Fan - Damian Milewski
  • Urodziny 31.12.1978

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    LAT 52.0487 LON 20.446
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Mężczyzna
  • WWW
    http://dmilewski.pl/photo/
  1. Wiec czekamy... Niech popracują rownież nad poziomem trudności i realnością niektórych eventow w karierze. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  2. magik1980 mi się udało na rasy ale wyprzedziłem go dopiero na ostatnim okrążeniu i w manualu. Nie grzebałem ustawień. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. magikgt1980 nie włączałem specjalnie mikrofonu wczoraj dlatego ze koledzy strasznie hejtowali AC, ale gruncie rzeczy to nie Project Cars 100% racji,ale grać się naprawdę da. Z resztą zobaczysz sam. Fajne jest to że nie trzeba abyt wielu rzeczy ustawiać przed wyścigiem i w sytuacji kiedy mam ok. 2h dziennie na zabawę dla mnie to jest jak najbardziej OK.
  4. Pierwsze koty za płoty. Po prawie dwóch godzinach grania zdecydowanie inna gra niż Project Cars. Brakuje tak wielu ustawień do których przyzwyczaił nas PC, torów tez nie ma wiele (12+wersje) za to rzadko spotykany w grach tor motocyklowy w Mugello, sporo aut GT3. Na chwilę obecną są problemy z utworzeniem pokoi w wyścigach online. Zasadniczo nie spotkałem błędów uniemożliwiających rozgrywkę, za to ja dla przykładu mam problem z działaniem TH8A (nie działa wcale), brakuje mi zaawansowanej konfiguracji FFB. Porównując do wersji na PC to na PS4 graficznie nie powala, brakuje dymu, lusterko przypomina starsze gry pokroju GT Legends, drzewa jak bitmapy, brakuje zmiennych warunków atmosferycznych, za to porę dnia można ustawić. Dla "grzebaczy" też znajdzie się miejsce do ustawiania charakterystyki auta, ale z uwagi na brak czasu nie sprawdzałem jak tego typu zmiany wpływają na fizykę jazdy. Reasumując: poczekam jak tytuł się rozwinie, mam nadzieję że niedoskonałości w postaci braku obsługi TH8A, niskiej jakości bitmap w wyborze wyścigu zostaną niebawem poprawione i gra będzie fajną odskocznią od Project Cars.
  5. Oj trafiłeś w sedno
  6. Zanim wystawie na alledrogo wrzucam na forum. Sprzedaję moją czarnulkę czyli kierownice Fanatec CSR z pedałami CSR komplet.Raczej nie będę bawił się w sprzedaż oddzielnie. Sprzęt w 100% sprawny. Przy ostatniej wymianie alcantary ułamałem uchwyt po lewej stronie koła. Podstawa pedałów ma ryski od normalnego zużycia. Pedały chodzą jak trzeba, żadnych uszkodzeń poza tym. FF jak należy, mocny i bardzo oddający grę. Chyba tyle. Nie mam jakiejś konkretnej ceny w głowie ale zapłaciłem za nią ponad 1,5k PLN sprowadzając z Niemiec. Nie liczę na odzyskanie tej kwoty - to było 2 lata temu z czego przez prawie rok stała nie używana. Proponujcie kwoty na PW. Działa z PC, X360, PS3, PS4(Pcars) Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro
  7. Ładne to [emoji1] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Coś mi to przypomina ...[emoji3] Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  9. wiesz co oglądałem powtórkę z ostatniego wyścigu i tam nie mrugały wcale. Zapalają się mocniej, a poza tym jest jeszcze światło po środku zderzaka zapalone cały czas. Jak przeszkadza to tylko mi to spoko niech każdy jak chce jeździ bo zaraz powiecie że się czepiam i szerzę defetyzm
  10. Poddaję pod zastanowienie się czy używanie świateł podczas dziennego wyścigu jest konieczne. Jadąc z tyłu jest to trochę kłopotliwe. Wyłapanie momentu hamowania przy zapalonej pozycji jest bardzo trudne, a może tak ma być ?? Co myślicie ?
  11. ok, konkludując - dupa nie driverzy z nas i tyle
  12. Tomek nie napisałem tego aby usprawiedliwiać swój brak umiejętności. Nie czytaj tego tak. W tym wątku poza linkiem do aplikacji PC i ostatniej strony wrzuconej przez Ciebie nie ma nic. Zasugerowałem tylko forumowe dzielenie się setupami bo nadal wieżę, że to 60% dobrego czasu na okrążeniu. Zdaje sobie sprawę z ilości ustawień i coraz bardziej mnie to przytłacza bo oprócz tego że zje**em ustawienia FFB na ostatni wyścig to jeszcze zmieniałem setup na szybko przed kwalifikacjami. Efekt tego był taki że auto miałem tak ustawione że w połowie wyścigu, tylne opony miałem przegotowane i oberka zaliczyłem i musiałem do boksu zjechać. Punkty poszły jechałem na 7-8 miejsce. No nic, skoro nie wywołam u nas "komuny" trudno, pozostaje chybił trafił i na znaczeniu zaczyna nabierać moje zdanie kiedy zgłaszałem się jako "mięso armatnie". magikgt1980 a czemu nie Fanatec CSR ?? Ja wczoraj zmieniłem trochę wygląd zbliżając do CSR Elite, ale muszę jeszcze pomyśleć nad albo obszyciem skórą albo jakąś owijką aby mieć lepszy grip. ale offtop mi wyszedł, sorry
  13. Skoro czołówka nie chce się podzielić setupami, bo mam wrażenie że to "wiedza tajemna", to może niech ktoś napisze guide jak to robić w prostych krokach. Nie zgadzam się z Białym że to wszystko umiejętności, bo na treningu miałem okazję posiedzieć chwile mu na ogonie i wchodziłem w zakręty prawie identycznie, a jednak na prostych jego ruf odchodzi. Mam wrażenie, że oprócz oczywistych błędów jak oberek czy przepychanka, to koniec stawki odstaje nie tylko z uwagi na brak umiejętności ale tez przez nieodpowiedni setup. Ja przyznam się, że nie jestem leniwy i jak mam chwilę grzebię po swojemu ale przypomina to raczej próby na ślepo. Co więcej odpaliłem nawet PCars na PC i w tle telemetrię, ale nie ma tam jasnych odpowiedzi - za wysoko/za nisko, złe wyprzedzenie, za gorąco czy za zimne hamulce. Poza tym odczucie FFB pomiędzy PS4 a PC jest zupełnie inne. Nie posiadam wiedzy mechanika samochodowego, kształciłem się w zupełnie innym kierunku :-) Dla zainteresowanych w rewanżu mogę zorganizować lekcje z fotografii motoryzacyjnej czy krajobrazowej czy lekcje z montażu w Adobe Premiere.
  14. Mariusz ale Suzuka z nawrotem i szykaną przed prosta start/meta jest do wybrania podobno ?? Gdzieś widziałem na zachodnich forach wpis, ale nie miałem jeszcze czasu sprawdzić