konji

Moderatorzy
  • Ilość dodanej zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

16 Good

O konji

  • Ranga
    Semi Pro license

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Rze
  • Platformy
    PC
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    Konji
  1. Barierki na Mirabeau Bas robią mi z zawieszenia jesień średniowiecza 0.o wystarczy delikatnie się otrzeć, żeby 50% uszkodzeń na którejś kolumnie poszło. Coś czuje, że co kilka okrążeń Pit będzie czekał jeśli wcześniej nie urwę koła Jeżeli chcemy zrobić lotny start to będziemy musieli go zrobić ręcznie (dodatkowe okrążenie i start z zatrzymania do okrążenia formującego) bo jeśli puścimy z ustawienia okrążenie formujące to coś czuje, że przez te 3 sekundy przejęcia kontroli nad samochodem AI zrobi nam mielonke na Anthony Noghes.
  2. Panowie, prosimy przeprowadzać tego typu rozmowy na prywatnych kanałach a najlepiej ich w ogóle nie przeprowadzać co by atmosfera na każdym wyścigu była ostra jedynie od wzajemnej rywalizacji na torze
  3. Tzn masz na myśli 0.9 czy 0.09? Bo tutaj im wyższa wartość TC tym mniejsza czułość. Ja śmigam między 0.15 a 0.20 na twardych slickach
  4. Hmm nagumowanie toru miałoby sens. Ta gra ma takie możliwości? Jak sobie z tym poradzić w trakcie wyścigu? Skręcanie kontroli trakcji na bieżąco?
  5. Martwi mnie trochę ten spadek tempa. Przejechałem dziś caly ten wyścig z AI w identycznych warunkach tylko troche wiecej paliwa mialem i w zasadzie każde okr na poziomie 2.03.5 szło a tutaj po paru okrążeniach zacząłem systematycznie robić gorsze kółka. Samochód zaczął się robić bardziej podsterowny zupełnie jakby cos sie stalo z dyfrem, brakowało mi mocy podczas pokonywania zakrętów i typowej dla mojego stylu jazdy nadsterowności. Zero uszkodzeń samochodu z wyjątkiem standardowych dla audi. Ktoś ma pojęcie co się mogło stać? Bug?
  6. Hah tez miałem punkty orientacyjne na te tabliczki, no nie przewidzialem, że ktos może je stracić Co do stłuczki z kxnem to ciężko powiedzieć. Byłem sporo z przodu i byłem już w trakcie docinania do wewnętrznej tarki kiedy kxn podjechał mi pod łokieć, z drugiej jednak strony troche to wyglądało jakbym mu zajechał drogę.
  7. Sam tam spanikowałem i trochę za bardzo zwolniłem szukając miejsca co by nie skończyć przedwcześnie wyścigu. Nawet procenta uszkodzeń nie dostalem wiec spoko dopiero pare okr pozniej zaczęło mi z jakiegoś powodu koszmarnie spadac tempo
  8. Link do replaya ~~chyba~~ (dajcie znać czy dobry plik xD ) http://uploadfile.pl/pokaz/1272943---hslw.html KXN tego spina w kotłowisku zaliczyłeś próbując mi się wcisnąć pod łokieć Powiem Ci, że te pierwsze okrążenia czułem Twój oddech i ładnie próbowałeś mi się wcisnąć, pare razy myślałem, że jak będę łapał szczyt zakrętu to Ty już tam będziesz hehe
  9. Pierwszy wygrany wyścig, chociaż pewnie niesłusznie bo l-torcha wyrzuciło a widać że tempo miał dobre. Orientujecie się czy nierówne zużycie opon ma wpływ na geometrie/prowadzenie? Po 10 okrążeniu zacząłem systematycznie robić gorsze kółka aż finalnie robiłem o 2 sek wolniej niż w pełni zatankowanym samochodem :/ Tylko patrzyłem jak Alfred coraz bliżej i bliżej Chief crew mega, nawet nicki czytał tylko walił mi ostrzeżenia o gorących hamulcach przy 420 stopniach 0.o
  10. Wstępnie Pan Bananos zostanie zawieszony w gt3 dopóki nie udowodni, że potrafi bezpiecznie jeździć w btcc lub fun race.
  11. Delegacja, mogę nie dotrzeć na czas, ew drugi wyścig.
  12. Pan El Bananos musi jeszcze poćwiczyć zanim z nami będzie jeździł albo niech nie pije tej wódy ;P. Jak dla mnie wyścig skończył się po 12 okr, gdzie uderzyłem musiałem zjechać do boksu, potem kolejne uderzenie kolejny boks i ostatecznie za trzecim razem el Bananos skosił mnie przy dublowaniu. Zauważył ktoś czy po naprawionych uszkodzeniach samochód wraca do 100% jego możliwości? Bo po trzeciej masakracji i naprawie, samochodu mimo naprawionych uszkodzeń nie dało się prowadzić... Przepraszam Mr.X. przy dublowaniu Cię zblokowałem, kompletnie nie widziałem Cię w lusterku i z której strony chcesz mnie brać ;(
  13. To już nie chodzi o pretensje tylko bardziej o możliwości gry bo wychodzi na to, że nie można sobie pozwolić na takie bliskie spotkania Trzeba będzie bardziej uważać.
  14. Miałem dwie takie sytuacje, z Sawim i z Tobą. Wyglądały niemal identycznie. I Sawi i ty po "kontakcie" złapaliście uślizg i z waszego kokpitu tak to też czuć, jakbyście oberwali. Natomiast w obu przypadkach przynajmniej z mojej perspektywy was nie dotknąłem. Przejrzałem mój replay i odległości w kulminacyjnym momencie są takie jak na screenschotach. Pierwszy screenshot pokazuje odległość jak jesteśmy w jednej linii, drugi i trzeci pokazuje odległość jak już odbiłem na bok. Stawiałbym na jakieś lagi, to by tłumaczyło czemu ja nie dostałem obrażeń. Jak masz swój replay chętnie zobaczyłbym to z Twojej perspektywy. Być może będę musiał brać poprawke na słaby interp