Kicius_PL

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Kicius_PL

  • Ranga
    Newbie

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Polska
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    Kicius_PL
  1. SPROSTOWANIE!!! Chciałem zamieścić małe sprostowanie wcześniejszej wypowiedzi na temat ustawienia czułości prędkości, po dłuższym przeanalizowaniu i wielu godzinach testów :P potwierdzam, że wyższe ustawienie tego parametru jednak wpływa bardzo pozytywnie na obsługę PC2 padem, po części jest to kwestia obycia i przyzwyczajenia, ale zdecydowanie łatwiej okiełznać pojazdy przy dużych prędkościach, zwiększając też płynność ich pokonywania. Wiele czasu spędziłem też studiując rezultaty zmian poszczególnych ustawień w samochodach oraz testując je osobiście i udało mi się znaleźć taki prawie uniwersalny patent na większość samochodów w grze. Zawsze korzystam z ustawienia, "stabilnego" sugerowanego przez twórców jako bazy i prawie w każdym przypadku jest ono już samo w sobie bardzo dobre, ja lekko ingeruję w balans hamulców (staram się utrzymać proporcje minimum 60/40 lub nawet więcej siły na przód), zwiększam hamowanie silnikiem, delikatnie zmniejszam siłę stabilizatorów poprzecznych (tylny zawsze troszkę bardziej), czasem delikatnie "zmiękczam" sprężyny, jeżeli auto zdaje się zbyt twarde i zbyt ostro reaguje w zakrętach, jeżeli chcę by troszkę bardziej nurkowało i skuteczniej hamowało zmniejszam siłę przednich sprężyn, ale z zachowaniem równowagi, aby nie tracić kontroli nad samochodem przy bardziej gwałtownych hamowaniach trochę trudno to wytłumaczyć trzeba poeksperymentować i chyba najważniejsze dyferencjał, domyślnie większość samochodów korzysta tylko z LSD (mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu) w setupie "stabilnym" jest on dość dobrze ustawiony, ale bardzo generalizując w większości przypadków zmniejszam o 10N lub 20N siłę przy jakiej mechanizm ma się załączyć i ustawiam rampy mniej więcej 60/30 (w bardziej narowistych autach 70/30 lub nawet 80/30). Można też pogrzebać przy kątach pochylenia kół, generalnie po wielu godzinach testowania widzę, że te ustawienia oraz zachowanie opon ogrywają kluczową rolę w kontrolowaniu pojazdu i samym jego zachowaniu na torze. Ja dzięki tym ustawieniom, czerpię z gry jeszcze większą przyjemność, ale i tak ciągle próbuję czy nie da się czegoś jeszcze ulepszyć to już chyba obsesja :P
  2. Dzisiaj z ciekawości sprawdzę te ustawienia, ale oglądając filmik ośmielę się stwierdzić, że przejazd wygląda trochę "sztywno"... samochód reaguje trochę jakbyś grał na klawiaturze, brakuje płynności pokonywania zakrętów, główną tego przyczyną jest prawdopodobnie ustawienie czułości prędkości na 100, dla mnie to zdecydowanie za dużo, auto ma wtedy bardzo ograniczony "skręt". W odpowiedzi zamieszczam moje ustawienia nad którymi pracowałem wiele godzin i chyba w końcu udało mi się dopasować w satysfakcjonujący dla mnie sposób, może komuś innemu też przypadną do gustu, z góry przepraszam za kiepską jakość zdjęcia robione telefonem po ciemku :P Bardzo ważną kwestią czerpania przyjemności z gry w PCars2 na padzie jest też oczywiście setup samochodów i z tym mam teraz największy problem, jest kilka samochodów, które mają rewelacyjne ustawienia narzucone przez twórców: stabilne i luźne (ja preferuje stabilne), ale niestety znaczna większość aut nie prowadzi się tak dobrze jakbym sobie tego życzył i czuję że głównym powodem są te setupy i tu rodzi się pytanie, czy jest jakiś uniwersalny patent na ustawienia lub jakaś baza ustawień dla PCars2 jak to było w przypadku PCars1, czyli http://projectcarssetups.eu/#/bycar ???