L-Torch

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    314
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

52 Excellent

O L-Torch

  • Ranga
    Super license
  1. Dotyczy tego, że ma znaczenie kto atakuje a kto się broni. W tym wypadku atakujący zajął best line, bez prawa do tego, czym spowodował kontakt. Poszedł by ostrożniej i wyprzedziłby na wyjściu. Jak bym pojechał po linii to mamy dzwona. Odwrotną akcje miałem na poprzednim Zolder z Lucasem. Ja atakowałem po wewn i przestrzeliłem. Na szczęście Lucas myślał za mnie.
  2. Jeszcze dla jasności. Nie uważam, że ta akcja się kwalifikuje na karę. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
  3. Bzdura na resorach. Jak byk jest napisane w regulaminie, że to ma znaczenie kto atakuje a kto nie. Prawdopodobnie najważniejsza zasada - uderzenie w samochód znajdujący się przed Tobą: RA-1 Obowiązkiem kierowcy jadącego z tylu jest, podjecie wszelkich działań, ostrożności i odpowiedzialności, by nie wjechać w samochód z przodu. RA-2 Kierowca jadący z przodu nie może złośliwie, czy nieodpowiednio hamować ani zwalniać. Kierowca ten ma jednak prawo być wolniejszym i używać dłuższej drogi hamowania, wcześniejszych punktów hamowania. Jest upoważniony by skręcać wcześniej lub później i zbliżać się do wierzchołka zakrętu wcześniej lub później. Ma prawo być niekonsekwentny i niepewny. Od kierowcy z tyłu wymagane jest by przewidywał możliwość, że kierowca z przodu może mieć dłuższą strefę hamowania. Powinien dostosować swoja jazdę zawsze zachowując odstęp. Upraszczając, jeśli jedziesz za kimś, Twoją odpowiedzialnością jest uniknięcie kontaktu. Kierowca przed Tobą nie musi Cię unikać. Walczycie bok w bok i przed zakrętem i nie spodziewasz się, że gość obok przestrzeli hamowanie To czego się spodziewałeś, że podskoczy? Poszedłeś w ciemno w zakręt a nie było tam miejsca.
  4. Wszystko by się zgadzało tylko jedno ale. To Borates atakuje a SeaAngel sie broni. Czyli dokładnie odwrotnie jak opisałeś
  5. Nie chodzi o piane tylko o to żeby na spokojnie sobie wyjaśnić co się działo i dlaczego. Potem każdy może sobie wyciągnoć wnioski dla siebie, żeby w przyszłości uniknąć zonka darować sobie nerwów w wyścigu.
  6. Z jednej strony incydent ale jak by się tak czepiać to Borates pojechał jakby był sam na torze. Było miejsce z prawej żeby tych pare centów dłużej hamować. Np.: Jeżeli kierowca z przodu spóźni hamowanie i pojedzie zakręt szeroko, zostając przy tym zmuszony do zredukowania prędkości itp., upoważnia to kierowcę z tyłu do (próby) wyprzedzenia, niezależnie od istniejącego (lub nie) overlap'u. Mimo tego, kierowca wyprzedzający ma obowiązek dołożyć wszelkich starań, by manewr przebiegł bezpiecznie.
  7. G27 była gorsza od G25. Czasem mam wrażenie, że G25 za wolno reaguje. Niby się to da zmienić w plikach ale nie chce mi się grzebać. Podkręciłem dead zone i wystarczy,
  8. Czy dobrze rozumiem, że szału nie ma przy przejściu z G25 na TXa?
  9. Super wyścig. Nie testowałem opon po patchu no i pojechałem wyścig na twardych Dwa kółka rozgrzewkowe skutecznie mi ostudziły gumy, kilka okrążeń było ciężkich zanim się zagrzały. Całkiem dobrze mi się potem jechało, końcowe 10 okrążeń jazda na maksa bo Greyfox i Maxym byli niebezpiecznie blisko. Miód
  10. Corrected an issue where Livetrack and weather was not correctly syncing across online races. Nissan GTR GT3: small increase in power to 525hp. Cóż zostaje wam walka o 3 miejsce Chociaż jakby bardziej mi się tył zaplata. Nie wiem czy to po patchu czy alkoholu. Corrected some display unit values not changing when switching between metric and imperial units. To jest dobre, teraz ciśnienie pokazuje się w barach zamiast psi. Szkoda, że nie pokazuje ułamków i cały czas widać 1 bar. Imbecyle.
  11. Ten system jeszcze patrzy na czas przejazdu przez zakręt. Jak mu wyjdzie, że zarobiłeś na zakręcie czas to dostaniesz karę. I to ma znaczenie przy wyjechaniu za szeroko z zakrętu bo jak za bardzo wyjedziesz to jest strata. Nie wiem do czego to wyliczanie porównuje ale w wyścigu łapie kary na początku, pod koniec już jest dużo łatwiej. Trochę za szybko wylicza te kary bo przy zrąbanym wyjściu z Lesmo strata prostej robi się znacząca. Oczywiście cały czas mówię o karach za zbyt szeroki wyjazd. Przy ścinaniu nie ma bata zawsze się zyska i jest kara.
  12. Liczę, że po GT3 będzie jakaś inna klasa z dwudziestu paru do wyboru.
  13. Ja nie jadę bo to prawie to samo co GT3 tylko ciut dłużej. Jak jechaliśmy DTMa dwa krótkie wyścigi z odwracaniem kolejności było elegancko i dużo się działo.
  14. Na mojej powtórce nie było kontaktu. Ale było coś innego, niebieskie flagi. Przyblokowałeś Rafaua i LukasaDrd. Ja już się plułem kiedyś o dublowania i wiem, że niektórzy uważają, że przesadzam. Dla mnie jak ktoś się zbliży na 0,5 sek w zakręcie to na następnej prostej wypada go puścić. I nie ważne, że na prostej przewaga urosła, bo zawsze urośnie. To w zakrętach się blokuje szybszych, dublując nigdy nie wiesz kiedy ten wolniejszy zacznie hamować i jak bardzo. Robi się niebezpiecznie i nerwowo A jeszcze bardziej jak jedzie kilka samochodów w kupie i walczą o pozycje. Ja zrobiłem tak: