meewosh

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

15 Good

O meewosh

  • Ranga
    Advanced Member

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    pl
  • Platformy
    PC
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    Meeewosh
  • WWW
    https://conquestracing.net/

Ostatnie wizyty

136 wyświetleń profilu
  1. Nie mam pretensji, daj spokój. Chciałem pokazać bardziej pewną ułomność systemu, że można jechać 30km/h bez konsekwencji a można jechać 1-5km/h więcej aniżeli limit i dostać DT. Start z miejsca byłby najlepszym rozwiązaniem na przyszłość. Tylko mówię. Startu z ostatniego zakrętu nawet nie bierzcie pod uwagę, chyba że chcecie żeby środek stawki i niżej już przed T1 tracił 20s do lidera. No i więc właśnie, wtedy dostałem 2 albo 5s. do czasu ukończenia, więc da się przeżyć, a DT w 1h wyścigu to kara jak za zabójstwo.
  2. To czemu nie dostałem kary od razu (jak na silverstone) a po starcie? Teraz wiem chociaż, że limit to około 120km/h. ale wtedy: "W regulaminie nic nia o tempie jakie ma dyktować prowadzący więc nic nie można teraz zrobić." Moja kara powinna zostać unieważniona, ponieważ skoro można jechać 5km/h to można też jechać 125km/h. W przeciwnym razie to są podwójne standardy. (Teoretyzując oczywiście)
  3. Thanks Sherlock. Następnym razem z p1 radzę jechać 30kmh bo 120kmh się nie opłaca, skoro za 30kmh regulamin nie nakłada kar. xd
  4. I tu się w pełni zgadzam. Wczoraj dostałem 2xDT za nic. Odechciewa się w to już grać, a dopiero zacząłem. Jak nie kałuże z dupy to kary idiotyczne. Eh.
  5. meeewosh - ale auto dodam potem
  6. Meeewosh
  7. Nie no, na trawie to wczoraj byłem najszybszy. W końcu musiałeś wygrać old, graty.
  8. Ciężko wyczuć sarkazm bądź ironię na piśmie, cieszę się, że to wyjaśniliśmy. No i oczywiście mój post zabrzmiał groźniej aniżeli miałem taki zamiar za co też przepraszam.
  9. Człowieku ja go tam nawet nie dotknąłem, ogarnij się i patrz co sam odwalasz bo wczoraj dałeś popis.
  10. To tak. Przede wszystkim składam wniosek o ukaranie Oscila za notoryczne i bezustanne pisanie na chacie w R1. Ponadto załączam filmik z jego wybrykiem - sami zobaczcie. (Ja z matamanem walczymy o P1, już miałem brać większy łuk żeby mieć większą prędkość na prostej.). Oczywiście Oscil był dublowany, nawet nie wiem czy miał więcej niż 2 okr. zrobione wtedy, wyglądało to jakby na nas czekał i zresztą widać jak w ostatniej chwili odbija w naszą stronę, masakra jakaś. To był zamach. Próba przynajmniej. Druga sytuacja to Ja vs Oldboy. W sumie to nie mam tu nic do dodania, co prawda nie wyprzedził mnie, ale pozycję straciłem na rzecz matamana, więc większych pretensji nie mam ale wniosek uważam za zasadny i uzasadniony. Kolejna sytuacja z Oldboyem. Jego perspektywa: Nie mam pretensji, nie chcę tu toczyć jakiś dziwnych dyskusji 2 stronicowych jak to miało miejsce ostatnio więc z mojej strony to wszystko. Wyścig jak i walkę i tak będę wspominał dobrze.
  11. Z tym przerywaniem wyścigu to zły przykład, bo w F1 wystarczy, że lekko popada i potrafią dać red flag. Kto ogląda ten wie jak bardzo do jest frustrujące. Właśnie te zmienne warunki są jedną z najlepszych rzeczy jaka ta gra ma do zaoferowania, więc czemu ich nie wykorzystać? No i na Boga, nie dopatrujcie się pełnej symulacji NASA w gierce za 200zł... Każdy kto się zapisał wyraził zgodę na wcześniej zawarty regulamin więc trochę za późno na bunt.
  12. To najbardziej mnie bawi. Chcesz ukarać tylko tych przed Tobą, a Ci za Toba to co? Juz nie trzeba?
  13. Nie przez zapis regulaminu straciłeś pozycję a przez głupią decyzję zjazdu do pitów na ostatnie 10min wyścigu. " Obowiązkowy jedna wizyta w boksie ( wymiana opon , paliwo dowolnie) " Bardzo proszę: Mój pit i wymiana opon.
  14. Hola hola, do końca wyścigu były kałuże na torze. Dodatkowo, w jednym miejscu na całej szerokości toru była wielka mokra plama, szczególnie ascari było całe mokre. Więc nie wiem z jakiej racji miałbym zmieniać na suche.
  15. Należy podać definicję określenia "powodująca zjazd do boxu". Bo można mieć uszkodzenia 60 i nie zjechać, a można mieć 10 i zjechać. Jak to interpretować w takich przypadkach? Jeśli da się na repach zobaczyć uszkodzenia po kraksie u każdego to proponuję dodać do taryfikatora przelicznik procentowy zniszczeń, aniżeli określenie które zacytowałem powyżej.
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych , 1 gość (Zobacz całą listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online