Buffalo_PL

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12 Good

O Buffalo_PL

  • Ranga
    Member
  1. Ja niestety zmuszony jestem zrezygnować z dalszych startów. Kierownica odmówiła współpracy i pewnie znowu z 2 m-ce będę się przepychał z serwisem. Jeżeli chodzi o temat regulaminu to pozwolę sobie na pewną podpowiedź – należy wszystkie wymogi dokładnie przemyśleć czy istnieje możliwość ich wyegzekwowania oraz czy kary są adekwatne do wykroczeń i tak np. 1b. HEADSET (hs) podczas wyscigu musi byc wylaczony. Nie stosowanie sie do tego przepisu oznacza DSQ. Wielokrotnie słyszałem osoby niestosujące się do powyższego i bez konsekwencji. Uważam, że tym przypadku powinna być kara „lżejsza” a dopiero nagminne niestosowanie się np. po 2 krotnym upomnieniu DSQ., ale to musi być "jasno" napisane i konsekwentnie egzekwowane, tak samo"ścinki" itp. Jeżeli regulamin mówi, że za coś jest DSQ - to ma być DSQ, a nie np. -2 pkt.
  2. Nie mogę Was rozczarować, więc raczej będę
  3. Cześć Takie spostrzeżenie organizacyjne, jeżeli wyścig zaczyna się o 21.00 to wszyscy zawodnicy powinni być gotowi o 20.45 / włączone konsole /. (Można przesunąć wszystko o 15 min. i gotowość na 21.00 a start 21.15) 20.50 podana zostaje pełna lista zawodników pokój A, B, i C - spóźniłeś się masz problem - wchodzisz do pierwszego wolnego pokoju zaczynając od C ( jak jest wolne miejsce w B to B itd.) bo potem ktoś kto jest punktualnie jak ja skacze po pokojach jak pi pi pi pi pi pi. W ostatnim wyścigu – odpalam konsolę pokój B po 5 min. pok. A za chwile mam przejść do B, przechodzę i nie mam miejsca. Po chwili dostaję zapke. z A i po wejściu do A dostaję z B ruszają kwalifikacje a ja w czarnej d..pie.:) P.s. Nic nie słyszałem w R II – czy ktoś czytał listę startowa? Pozdrawiam Buffalo
  4. Moim celem nie było składanie protestu, a interpretacja. Chciałem utwierdzić się w przekonaniu, że dobrze interpretuje przepis dot. overlap-u. Moje pytanie dotyczyło również sytuacji po wyjściu z szykany. Uważam, że takie sytuacje należy omawiać / najlepiej na przykładach/ może to tylko doprowadzić do czystszej jazdy, znajomości przepisów i większej frajdy z gry, która jak widać budzi wiele emocji. Przy okazji sam się czegoś dowiedziałem „strzałka” .
  5. spoko Ignorantia iuris nocet (łac. nieznajomość prawa szkodzi)
  6. Ok Nie ma problemu, chodziło mi tylko o interpretacje. Dzięki za odpowiedz
  7. Proszę o interpretację Wejście w pierwsza szykanę – na dojeździe wchodzę po wewnętrznej / jestem na przepisowej wg. mnie wysokości/ widzę, że kierowca z lewej ścina więc staram się uniknąć zderzenia i hamuję. W mojej ocenie powinien mnie wpuścić po wew. Po wyjściu z tej szykany dostaje strzał z tyłu – czy jadący za mną nie powinien oddać pozycji ? Buffalo_PL
  8. Buffalo_PL - samochód później
  9. To może tez podzielę się swoimi wrażeniami – jak na debiut w wyścigach to uważam, że całkiem dobrze, a mogło być jeszcze lepiej. W R-1 byłem długo 6, ale na 2 okrążenia przed meta „poniosło” mnie na bandę i uszkodzenia – "...zjedź do boksu..", no to zjechałem i już z pit stopu mnie nie wypuścili. Ostatecznie 11 pozycja. W R-2 było już równiej, bez wielkich błędów i 8 miejsce. Ogólnie wrażenia bardzo fajne, duża kultura jazdy. Dobra i godna polecenia organizacja zawodów.
  10. Cześć wszystkim Chciałbym dołączyć do wyścigów - nick Buffalo_PL malowanie 19