Buffalo_PL

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 Excellent

O Buffalo_PL

  • Ranga
    Advanced Member
  1. cześć

    Proponuje na stałe umieścić w regulaminie taryfikator kara Lub wpisać jako załącznik.

    Pozdrawiam

    Buffalo

  2. Zgodnie z obietnicą moja propozycja taryfikatora. Taryfikator. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.Za rozmowę /włączony mikrofon/ w czasie trwania wyścigu / dotyczy całego event-u/ a. I kara -5 pkt. b. II kara -15 pkt. c. III kara -25 d. IV kara- DSQ 2. Wyprzedzanie poza torem kara -10 pkt. 3. Za wywiezienie kogoś poza tor kara -10. a. Za wywiezienie kogoś poza tor i nie oddanie pozycji kara -25pkt 4. Obrona pozycji tzw. wężykiem w tym zajeżdżanie drogi (zmiana toru jazdy więcej niż raz) a. II razy kara -5 b. III razy kara-15 c. IV razy kara DSQ 5. Ignorowanie niebieskich flag / dotyczy całego event-u/ a. I kara -5 pkt. b. II kara -15 pkt. c. III kara –25 pkt. każde następne wykroczenie kara -25pkt. 6. Za spowodowanie kolizji kara 5 pkt. do -25 pkt. lub DSQ a. Kolizja drobna, nie mająca większych konsekwencji w tym również na starcie kara -5 pkt. / za każdego poszkodowanego/ b. Kolizja powodująca utracenie pozycji przez poszkodowanego w tym również na starcie kara – 25 pkt./ za każdego poszkodowanego/ c. Kolizja powodująca zjazd poszkodowanego do box-u w celu naprawy w tym również na starcie kara -40 pkt. /powyżej 3 poszkodowanych DSQ/ d. Kolizja powodująca wykluczenie z wyścigu w tym również na starcie kara DSQ. 7. Wyjazdy poza tor - do 10 wyjazdów poza tor (liczy się suma za cały weekend) - Brak kary. a. 10-20 wyjazdów poza tor kara -DSQ z wyścigu w którym zawodnik zdobył najwięcej pkt. w danym weekendzie. b. 20 i więcej wyjazdów poza tor kara – DSQ za cały weekend. 8. Używania przycisku szybkiego powrotu na tor /czyli naciskasz przycisk i jesteś na torze/ kara - DSQ. 9. Uczestnictwo- start w zawodach w stanie nietrzeźwości, po użyciu alkoholu lub podobnie działającego środka jest zabronione. Nie stosowanie się do tego zakazu, skutkuje automatycznym wyrzuceniem z naszych wszystkich Lig! 10. Za niebezpieczną agresywną jazdą 5-25 pkt. / proszę o definicję agresywnej jazdy/ ten pkt. bym wyrzucił. Taryfikator jest załącznikiem do regulaminu i dotyczy całego Event-u
  3. Mam kilka uwag Taryfikator powinien być zał. do regulaminu Nie powinno być takich dużych widełek w karach lub powinny być uściślone dokładnie co za co. Teraz kilka uwag 2. Za zderzenie z kimś na starcie 5-25pkt, Winny starcia za każdego który ucierpiał w tym zdarzeniu dostaje po -25pkt To w końcu 5-25 cz po 25?? 3.b/u 4.mało czytelny kiedy ile 5 należy uzasadnić Gdzie jest pkt6.?? 7 należy uzasadnić 8 konkretna kara po co widełki 9.tzn np. jaką? 10. połączyć z pkt.2 i uściślić co za co? jest 5-25 lub Dsq a 10b -40 coś nie gra 11.b/u ale przepisać z regulaminu do taryfikatora dla pełnej czytelności. I żeby nie było na podstawie w/w taryfikatora postaram się opracować coś dokładniejszego.
  4. Ma prośbę, czy może ktoś wstawić sprawdzone ustawienia dla kierownicy T300
  5. chwilę się broniłem w R-2 . Nie wytrzymałem presji i jakości :).
  6. Regulamin nie może być straszakiem, musi jasno określać zasady,nigdzie nie jest napisane, że można stosować kary zamiennie. Ja nic nie neguje, ale wskazuję, że kary zawarte w regulaminie są niewspółmiernie wysokie w stosunku do popełnionych wykroczeń. Pkt 6 to tak trochę mi komuna zalatuje - na zasadzie nie dyskutuj, a jak ci się nie podoba to wypad. Nie może tak być, że regulamin mówi kara taka i taka,a sędziowie swoje. Dla jasności uważam że dsq za rozmowę w czasie wyścigu i to za I razem to trochę duża kara.Wiem, że sędziowie nie wymierzają za każdym razem największych kar, ale nie powinni mieć możliwości nakładania kar innych niż ujęte w regulaminie. dlatego trzeba popracować nad systemem kar i ich rozpiętości.
  7. Regulamin nie przewiduje takiej kary." 4f. HEADSET (hs) podczas wyscigu musi byc wyłączony. Nie stosowanie sie do tego przepisu oznacza DSQ. " Już kiedyś pisałem, regulaminowe kary są za wysokie i potem trudno jest je "wlepić". Należy rozważyć stopniowanie kar np. upomnienie, pkt. karne i na koniec DSQ
  8. Regulamin nie przewiduje takiej kary." 4f. HEADSET (hs) podczas wyscigu musi byc wyłączony. Nie stosowanie sie do tego przepisu oznacza DSQ. " Już kiedyś pisałem, regulaminowe kary są za wysokie i potem trudno jest je "wlepić". Należy rozważyć stopniowanie kar np. upomnienie, pkt. karne i na koniec DSQ
  9. Proszę mnie dopisać. Buffalo_PL - Aston Martin #100
  10. coś tam mówiłeś, a nie sądziłem że rozmawiasz sam ze sobą - . Ok mój error
  11. Instruktaż głośniej lub silnik ciszej
  12. Wnioskuję o 21.30 w niedzielę
  13. Ja niestety zmuszony jestem zrezygnować z dalszych startów. Kierownica odmówiła współpracy i pewnie znowu z 2 m-ce będę się przepychał z serwisem. Jeżeli chodzi o temat regulaminu to pozwolę sobie na pewną podpowiedź – należy wszystkie wymogi dokładnie przemyśleć czy istnieje możliwość ich wyegzekwowania oraz czy kary są adekwatne do wykroczeń i tak np. 1b. HEADSET (hs) podczas wyscigu musi byc wylaczony. Nie stosowanie sie do tego przepisu oznacza DSQ. Wielokrotnie słyszałem osoby niestosujące się do powyższego i bez konsekwencji. Uważam, że tym przypadku powinna być kara „lżejsza” a dopiero nagminne niestosowanie się np. po 2 krotnym upomnieniu DSQ., ale to musi być "jasno" napisane i konsekwentnie egzekwowane, tak samo"ścinki" itp. Jeżeli regulamin mówi, że za coś jest DSQ - to ma być DSQ, a nie np. -2 pkt.
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych , 2 gości (Zobacz całą listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online