Buffalo_PL

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

16 Good

O Buffalo_PL

  • Ranga
    Advanced Member
  1. Regulamin nie może być straszakiem, musi jasno określać zasady,nigdzie nie jest napisane, że można stosować kary zamiennie. Ja nic nie neguje, ale wskazuję, że kary zawarte w regulaminie są niewspółmiernie wysokie w stosunku do popełnionych wykroczeń. Pkt 6 to tak trochę mi komuna zalatuje - na zasadzie nie dyskutuj, a jak ci się nie podoba to wypad. Nie może tak być, że regulamin mówi kara taka i taka,a sędziowie swoje. Dla jasności uważam że dsq za rozmowę w czasie wyścigu i to za I razem to trochę duża kara.Wiem, że sędziowie nie wymierzają za każdym razem największych kar, ale nie powinni mieć możliwości nakładania kar innych niż ujęte w regulaminie. dlatego trzeba popracować nad systemem kar i ich rozpiętości.
  2. Regulamin nie przewiduje takiej kary." 4f. HEADSET (hs) podczas wyscigu musi byc wyłączony. Nie stosowanie sie do tego przepisu oznacza DSQ. " Już kiedyś pisałem, regulaminowe kary są za wysokie i potem trudno jest je "wlepić". Należy rozważyć stopniowanie kar np. upomnienie, pkt. karne i na koniec DSQ
  3. Regulamin nie przewiduje takiej kary." 4f. HEADSET (hs) podczas wyscigu musi byc wyłączony. Nie stosowanie sie do tego przepisu oznacza DSQ. " Już kiedyś pisałem, regulaminowe kary są za wysokie i potem trudno jest je "wlepić". Należy rozważyć stopniowanie kar np. upomnienie, pkt. karne i na koniec DSQ
  4. Proszę mnie dopisać. Buffalo_PL - Aston Martin #100
  5. coś tam mówiłeś, a nie sądziłem że rozmawiasz sam ze sobą - . Ok mój error
  6. Instruktaż głośniej lub silnik ciszej
  7. Wnioskuję o 21.30 w niedzielę
  8. Ja niestety zmuszony jestem zrezygnować z dalszych startów. Kierownica odmówiła współpracy i pewnie znowu z 2 m-ce będę się przepychał z serwisem. Jeżeli chodzi o temat regulaminu to pozwolę sobie na pewną podpowiedź – należy wszystkie wymogi dokładnie przemyśleć czy istnieje możliwość ich wyegzekwowania oraz czy kary są adekwatne do wykroczeń i tak np. 1b. HEADSET (hs) podczas wyscigu musi byc wylaczony. Nie stosowanie sie do tego przepisu oznacza DSQ. Wielokrotnie słyszałem osoby niestosujące się do powyższego i bez konsekwencji. Uważam, że tym przypadku powinna być kara „lżejsza” a dopiero nagminne niestosowanie się np. po 2 krotnym upomnieniu DSQ., ale to musi być "jasno" napisane i konsekwentnie egzekwowane, tak samo"ścinki" itp. Jeżeli regulamin mówi, że za coś jest DSQ - to ma być DSQ, a nie np. -2 pkt.
  9. Nie mogę Was rozczarować, więc raczej będę
  10. Cześć Takie spostrzeżenie organizacyjne, jeżeli wyścig zaczyna się o 21.00 to wszyscy zawodnicy powinni być gotowi o 20.45 / włączone konsole /. (Można przesunąć wszystko o 15 min. i gotowość na 21.00 a start 21.15) 20.50 podana zostaje pełna lista zawodników pokój A, B, i C - spóźniłeś się masz problem - wchodzisz do pierwszego wolnego pokoju zaczynając od C ( jak jest wolne miejsce w B to B itd.) bo potem ktoś kto jest punktualnie jak ja skacze po pokojach jak pi pi pi pi pi pi. W ostatnim wyścigu – odpalam konsolę pokój B po 5 min. pok. A za chwile mam przejść do B, przechodzę i nie mam miejsca. Po chwili dostaję zapke. z A i po wejściu do A dostaję z B ruszają kwalifikacje a ja w czarnej d..pie.:) P.s. Nic nie słyszałem w R II – czy ktoś czytał listę startowa? Pozdrawiam Buffalo
  11. Moim celem nie było składanie protestu, a interpretacja. Chciałem utwierdzić się w przekonaniu, że dobrze interpretuje przepis dot. overlap-u. Moje pytanie dotyczyło również sytuacji po wyjściu z szykany. Uważam, że takie sytuacje należy omawiać / najlepiej na przykładach/ może to tylko doprowadzić do czystszej jazdy, znajomości przepisów i większej frajdy z gry, która jak widać budzi wiele emocji. Przy okazji sam się czegoś dowiedziałem „strzałka” .
  12. spoko Ignorantia iuris nocet (łac. nieznajomość prawa szkodzi)