Sieniu

Moderatorzy
  • Ilość dodanej zawartości

    261
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

272 Excellent

2 obserwujących

O Sieniu

  • Ranga
    Super license

Informacje osobiste

  • Platformy
    PC
  • Płeć
    Inna
  1. można bo ja zmieniłem później na normalny obrotomierz info o oponach i uszkodzeniach zresztą widać to na moich filmach
  2. Możesz dostosować pod siebie czyli duży obrotomierz informacje o uszkodzeniach mapę innymi słowy wszystko tak jak na głównym HUD Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. jak zrobisz tak jak opisałem to tutaj to możesz przełączać pomiędzy ekranami i jak wrócisz do domyślnego to lusterko zostanie
  4. @Darkman133 Proszę bardzo jak pozbyć się tego problemu z lusterkiem Project CARS 2 PS4 - waszym zdaniem https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=1031320&share_tid=941&share_pid=17574&url=http%3A%2F%2Fpcars%2Ecom%2Epl%2Findex%2Ephp%3F%2Ftopic%2F941-Project-CARS-2-PS4---waszym-zdaniem%2Fpage__view__findpost__p__17574&share_type=t Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. każdy to ma z automatu ale tak czy siak w Mercedesie z 2 na 1 bieg można dość szybko zbić i to się też odbija na żywotności no 75% to mało szczególnie w R2 gdzie dystans jest większy i jedzie się bliżej innych
  6. Też w R1 miałem 1% uszkodzony silnik a w R2 3% tylko u mnie wiem czym to było spowodowane przeciągałem biegi na maxa pod czerwone pole i dość agresywnie zbijałem z 2 na 1 plus uszkodzenie samochodu 6% z przodu,w przypadku samochodów z turbo ustawienie na 100% turbo sprężarki ma wpływ na zużycie jednostki napędowej no i chłodnica wartości poniżej 85% mogą uszkadzać silniki.
  7. Po ustawieniu każdego z wyżej wymienionych samochodów nie sprawiało mi problemu kręcenie regularnych czasów jedynie McLaren był kapryśny i Nissan z którym się nie dogadałem. Robiliśmy sobie próby np. Wyścig Ferrari i wygrywałem,każdy z nas jest innym kierowca i nieważne co byś zrobił różnice będę,wystarczy spojrzeć na TT Czas Diego 1:30.347 a czas GabRieloS 1:34,520 różnica ponad 4 s a ten sam samochód te same wspomagacze ale inni kierowcy kolejny przykład Piąty na mojej liście w TT Marcin w Mercedesie ma czas 1:32.199 a 9 Martusia ma 1:33,236 tez w Mercedesie jest to różnica trochę ponad 1s a pomiędzy nimi są dwa Ferrari i McLaren gdzie TheKhasius ma czas 1:32,608 a np Florek w takim samym samochodzie ma czas 1:34,722 wiec ponad 2s różnicy,wiec nieważne czego byś nie zrobił różnice będą bo to my je tworzymy,a nie wspomagacze,w F1 jest Dominujący Mercedes i goniące Ferrari a taki Sauber może patrzeć,to my wyznaczamy granice naszych możliwości.Na końcu dodam ze we wczorajszym wyścigu większość stawki miał czas na poziomie 1:34-35 tylko pierwsza trójka 1:32-1:33 i R1 Ferrari na podium R2 otarło się o pudło. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. To nie jest temat do takich dyskusji więc tutaj zapraszam
  9. Czytam tak wasze pomysły i sugestie o daniu Ferrari ABS i TC albo zabraniu tego Mercedesowi to już mogę wam napisać co ja o tym sądzę po pierwsze ja od Ferrari przez Porsche po McLarena-(trochę trudny) robię identyczne czasy w przypadku naszego pierwszego toru były to czasy 1:32,xxx-1:33,xxx jest to moje tempo wyścigowe,dodam że Mercedesem robię takie same czasy podczas wyścigu,czasy w TT i są wyśrubowane i nie do powtórzenia w kwali,więc nie zgodzę się z tym że samochody od siebie odstają i trzeba je sztucznie do siebie zbliżyć,problemu bym szukał po stronie słabszego ogarnięcia toru,braku setup i porozumienia się z maszyną,bo jak widać nie wszystkie Mercedesy w stawce robią 1:31,xxx w Kwali i nie jada tempem 1:32,xx-1:33,xxx w wyścigu,Sam wczorajszy wyścig udowodnił że znajomość toru to klucz do szybkiej jazdy i walki bo na mecie R1 mamy P3 P4 i P8 Ferrari i P9 McLaren więc moim zdaniem samochody są równe tylko każdy kierowca ma inny styl jazdy i inaczej zapamiętuje tor.
  10. Wracając do Tematu bo to dział o wrażeniach po wyścigowych Świetne choć bardzo trudne kwalifikacje w których złapał mnie nerwoból pod łopatką i nie odpuścił do samego końca wyścigu R2 ale i tak udało się wykręcić PP w kwalifikacjach z przewagą 0:00,012 nad Diego i 0:00,021 nad Sylwester Start to pełne skupienie żeby na pierwszych dwóch zakrętach zbudować niewielką przewagę i utrzymać P1 bo wiedziałem że jest to mój sektor i tam mogę lekko uciec ale ku mojemu zaskoczeniu Panowie mieli problemy na starcie i spadali w klasyfikacji a w ich miejsce pojawili się Popiołek i Seba,więc trochę ciśnienie spadło ale nie na tyle żeby można było sobie sjechać i palić papierosa nadal trzeba było się skupić aby utrzymywać P1 i budować przewagę która na koniec wyniosła 17s nad P2 więc wyścig pierwszy ułożył się idealnie. R2 niestety na okrążeniu formującym dochodzi do jakiegoś zamieszania i trzeba jechać jeszcze jedno okrążenie co poskutkowało u mnie spinem w pierwszym zakręcie (ale lepsze to niż restart) szybki powrót i gonitwa za stawką,tak jazda doprowadziła do kolejnego błędu i uszkodzenia samochodu,szybka decyzja zjazd na pit naprawa plus opony i dolanie paliwa (nie wiem po co :D) wyjazd i pełen ogień bo cel był jeden skończyć wyścig jako zwycięzca,na początku szło w miarę sprawnie wyprzedzanie do momentu aż kolega Popiołek nie postanowił mnie uderzyć w przód i wywieżć po za tor,co zaowocowało uszkodzeniem samochodu chwilę później ja uderzam w Martusie bo optymistycznie podchodzę do ataku ale grzecznie czekam nie wyprzedzam,aby po chwili przeprowadzić skuteczny atak i rozpocząć gonitwę za Popiołek która w ostatecznie wygrałem na ostatnim okrążeniu zwolniłem tempo żeby nie mieszać się w dublowanie mając Popiołka za plecami i przy okazji sprawdzić czy będzie próbował ataków w miejscach gdzie bez kolizji by się to nie udało (próbował ) dzięki temu wjechał na metę na P2 ze stratą do mnie zaledwie +0.168s więc blisko.Dzięki za super wyścig i mega kwalifikacje Wideo
  11. @axeMaltesse czy proponujesz,ja proponuje Jaguar
  12. Też pojadę, rozsądek podpowiada Jaguar a serce Porsche więc jestem w kropce
  13. Jest dział już GT1 i widziałem ze w TT zrobiłeś czas Toyota,przykro mi bardzo ale organizatorzy jej nie dopuścili do eventu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Zakończył się event Porsche Cayman CUP nie było łatwo były chwile wzlotów i upadków, ale dzięki wszystkim którzy dotrwali do końca i pokazali że pomimo braku tuningu i kilku błędów organizacyjnych można się ścigać i ukończyć event na wysokim miejscu w generalce.. Wyścig bez większych historii R1 mogło być P3-P4 było P6 po ciekawej walce TheKhasius Rufi i Popiołek R2 tu też potencjał był na dobre miejsce ale najpierw podczas ataku na Martę,Gustaw postanowił wyjść z gry pojawił się lag i niestety stałem się pasażerem,niestety Matra też ucierpiał i uszkodziła sobie samochód.(Więc taka mała uwaga nie opuszczajcie wyścigu do puki on trwa) cała sytuacji od (56:32) na filmie jeszcze pod koniec zamiast się ścigać to czytałem komentarze na YT i finalnie P7 A i naprawdę proszę organizatorów kolejnego eventu o wprowadzenie wysokich kar za przeszkadzanie w kwalifikacjach bo to się w głowie nie mieści co poniektórzy wyprawiają. jeszcze raz dzięki za udział i do następnego Miłego oglądania