Sieniu

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    285
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

286 Excellent

2 obserwujących

O Sieniu

  • Ranga
    Super license

Informacje osobiste

  • Platformy
    PC
  • Płeć
    Inna
  1. Właśnie coś tu jest nie tak z tym widokiem 🤭 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Ja dodam od siebie jedno że nie zgodzę się z tym że kierowcy w rzeczywisty seriach wyścigowych wiedzą wszystko z wyprzedzeniem wręcz przeciwnie są serie które maja dwa czasem trzy wyścigi w weekend i np.w Sobotę jadą w pięknym słońcu a w niedzielę na 10 minut przed startem zaczyna padać deszcz i co taki kierowca miał czas żeby się przygotować,albo jadą wyścig 6h i żadna prognoza pogody nie przewidywała deszczu setup na sucho a tu nagle deszcz ulewa zjazd po deszczowe i jadą nikt tego nie przewidział.. A sędziowie przerywają wyścigi czerwoną flagą jak warunki są naprawdę koszmarne i duża większość stawki ma problem z jazdą w zeszłym roku było tak w serii WTCC że był basen na torze,specialnie nie porównuje do F1 bo tam to nawet kałuża w pit niektórym przeszkadza,w WEC na Fuji też przerwali bo LMP sobie nie radziły z basenem ale są to wyjątki,wiele serii śmiga w ulewach DTM,Lamborghini ST ,ADAC GT Masters,V8 super cup.I uważam że wczorajsze warunki nie były najgorsze jakie widziałem nawet uważam że w drugim pokoju były gorsze bo mieli prawdziwe oberwanie chmury.My próbujemy w jeden wieczór a dokładnie 1h:15 minut odtworzyć coś co kierowcy robią w dwa dni sobota Kwalifikacja,Niedziela wyścig(nie zawsze tak jest),plus do tego że znamy tory i mamy możliwość trenowania cały tydzień w każdych warunkach dostępnych w grze a w rzeczywistości przyjeżdżasz z ekipą w piątek trenujesz na sucho kwali na sucho a w niedziele deszcz i co prosisz organizatora o zmianę pogody..Dziękuje i nie obierajcie mnie źle ja też nie lubię jeździć w deszczu
  3. Włoska mokra robota wykonana na 100% jako ze trening do wyścigu ostatni przeprowadziłem w niedziele rano we mgle to byłem przygotowany na takie warunki,a deszcz no cóż w deszczu to ja po Imola dwa razy w tamtym tygodniu się ścigałem wiec co mi tam pojechać i Monza. Tak wiec Kwali czas wykręciłem na P3 nie oczekiwałem nic więcej bo nie przepadam za tym torem,a wyścig zaczął się we mgle i deszczu wiec szybka zmiana w strategi i poszedł pierwsza szykana tracę pozycje po zachowawczym przejeździe ale po chwili zyskuje dwie i jadę na P2 dość długo utrzymując stratę do sylwestra który popełnia błąd i ładuje na bandzie z lewej strony po drugie szykanie dzięki czemu ja wchodzę na P1 którego nie oddaje już do mety po mimo fatalnego błędu w tym samym miejscu co sylwester. I tak na marginesie nie zgodzę się z pewnymi tutaj tekstami ze jeśli ten czy tamten nie ma problemy to coś w tym jest,jest tylko jednotrenowanie BL na sucho nic więcej nie jest tego przyczyna. Wiec czuje się pełno prawnym wygranym tego wyścigu [emoji16] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Lotny start ma tylko jedna wadę jeśli kogoś wywali na formujący i jego auto jakimś cudem zostanie na torze to każdy kto je wyprzedzi dostaje karę czasowa lub przejazd przez PIT. I ja bym zostawił jak jest bo jest to element strategiczny kiedy gasną światła liczy się czas reakcji,a czekanie z wyprzedzaniem do lini S/M trochę to skomplikuje ale to jest moje opinia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. @axeMaltesse zjechałem na następnym okrążeniu bo uszkodzenia były zbyt poważne aby jechać dalej i nie tracąc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Do pierwszego wyścigu podszedłem zupełnie nieprzygotowany ostatni trening i ustawianie samochodu robiłem jeszcze w starym roku,wiec na wiele nie liczyłem. Kwalifikacje to czas dający start z P5 pierwsza trójka po za zasięgiem. W wyścigu celowałem w max P4 bo miałem niewielka stratę do Errora który właśnie z tej pozycji startował a wiedziałem ze napewno coś zrobi w wyścigu i wystarczy się go blisko trzymać,o dziwo dość długo jechał dobrze i nawet udało się wykorzystać błąd Diego i awansować na P4 bez walki z errorem który również zyskał pozycje,starałem się utrzymać za i wyczekując błędu kolegi liczyć na P3 długo nie czekałem i errorek popełnia błąd ale jego zachowanie po błędzie jest tak tragiczne i bezmyślne ze zamiast spojżeć czy nikt nie jedzie postanawia wiecheć wprost pod moje auto które po tym kontakcie jest poważnie uszkodzone i jestem zmuszony do podjęcia ryzyka i zjechania na przedwczesny PIT po którym ląduje na przedostatnim miejscu,od tego momentu liczyłem tylko na to ze nie zacznie padać i uda się coś odrobić i to się udało kończę wyścig na P3 po gonitwie o być albo nie być w tym wyścigu. Wideo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. No to mamy pierwszy formalny wniosek w tym evencie na kolegę Errora za niezachowanie ostrożności i wjazd wprost pod moje auto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Sieniu Ferrari #71a AF Corsa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Sieniu na 80% pojadę ale wolę się zapisać
  10. Na początku chciał bym podziękować organizatorom @axeMaltesse i @sebaws za zorganizowanie ciekawego eventu i oby tak dalej macie fajne pomysły i trzymajcie się tego,oczywiście grono sędziowskie też zasługuje na podziękowania za dobrą robotę choć był to jeden z nielicznych eventów gdzie naprawdę było mało protestów i poważnych akcji na torze. Był to ostatni wyścig serii GT1 który okazał się dla mnie najtrudniejszym wyścigiem od początku mojej przygody z wyścigami online i cały wyścig nie potrafiłem się skupić na jeździe ale jakoś się udało,początkowo miałem zamiar nie startować w kwali ale postanowiłem spróbować,efekt czwarte pole startowe,przez rozkojarzenie i tak na starcie spadam na P10 po chwili udało się uporać z myślami i zacząłem odrabiać straty wyprzedzają kolejnych kierowców w miarę łatwo aż trafiłem najpierw na @Gustaw który kolejny raz postawił wysoko poprzeczkę ale udało się znaleźć sposób aby go wyprzedzić i kolejny na celowniku był @Sir Siekier vel Error który nie wytrzymał presji i w szykanie popełnił błąd który ja wykorzystałem i dzięki temu ukończyłem pierwszy wyścig na P2 Drugi wyścig w deszczowych warunkach nie napawał mnie optymizmem i tak też było przez większość wyścigu najpierw @Starzi535 uderza mnie w tył i uszkadza mi zawieszenie co strasznie utrudnia mi jazdę później kilka przygód dwa kontakty z @Marta__PL jeden z moje za który przepraszam a za pierwszy nie mam urazy bo ty straciłaś więcej,miałaś szansę na P1,po mimo tego udało mi się skończyć na P3. Podsumowując cały event uważam go za najlepszy w moim wykonaniu wszystkie wyścigi na Podium po za jednym felernym występie na SPA gdzie zostałem tego pozbawiony ale nie można mieć wszystkiego,no i dzięki temu przez cały event miałem sporo fajnej i czystej walki z @Popiolek1986 @Gustaw @sylw3k89 @Diego043 @Marta__PL @axeMaltesse i wszystkimi o których zapomniałem dzięki wam wszystkim i do zobaczenia na torze nie. a to mój ostatni wyścig
  11. może będę
  12. dokładnie w tym momencie filmu mówi a tabelki jeszcze nie ma nie tylko on zresztą
  13. Sieniu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. no to macie tutaj moją walkę z Diego z ostatniej rundy w GTS czyli Tokyo
  15. nie wiem czy to coś w niesie do waszej dyskusji o defensywnym blokowaniu nie oddawaniu pozycji i trudności wyprzedzania na torze który w mojej ocenie był dość szeroki i można było dobrze przygotować atak bez uderzeń zepchnięć itp. w ramach takiego jak by szkolenia zamieszczam Filmik z mojego kokpitu z niedzielnego wyścigu w Monaco fakt nie GTS lecz project cars 2 ale chodzi o pokazanie że można jechać czysto i wyprzedzić co prawda trwało to 11 minut,chodzi o to żebyście się szanowali na torze i potrafili czysto walczyć bo to że ktoś ma lepsze tempo nie upoważnia go do spychania innych,albo że ktoś ma inny punkt hamowania trzeba mieć ograniczone zaufanie do jadącego z przodu i atak przygotować z głową a nie na hura.Jeśli uznacie że złe miejsce na taki filmik i post to śmiało go możecie usunąć lub przenieść.Pozdrawiam i miłego oglądania,jak znajdę czas to przygotuję coś z GTS bo też było ciekawie