Polish Trucker

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutral

O Polish Trucker

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny June 20

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Źywiec
  • Platformy
    PC
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. a to bathurst to sorry czyli jednak f1 2016 nie ma nic to dogadania popatrzę na to jeszcze raz ale raczej bez skutku
  2. Jeśli o mój występ to tragedia,nie wiem jak to jest ale gdy próbuje leciutko skontrować to wygląda jak bym zrobił skandynawskie szarpnięcie,lata jak cholera, w DTM miałem taki problem że w moim odczuciu siła docisku w ogóle nie istniała co musiałem znacząco zwalniać jak taki np. Olek jechał pełna parą w ten łuk a ja ... Jeżeli tak to ma wyglądać to odpuszczam tą grę na zawsze i czekam na pcars 2 :( Pcars jeżdzi mi się najgorzej ze wszystkich gier.najlepiej jeździ mi się F1 2016,więc jak ktoś ten to można zrobić ligę z F1 2017 jak nie to pójdę na Polska Liga F1 :( Jeśli chodzi o następną trasę to nie mogę ćwiczyć tej trasy bo nie mam DLC lecz dzięki właśnie F1 2016 znam tą trasę doskonale
  3. dobra mam nadzieję że teraz nie wkurzę się tak na kierownice i nie wyjdę w środku wyścigu W końcu jakaś klasa którą jeździłem w karierze LMP1 i moja ukochana Toyota TS040 Hybrid niestety ale na długich prostych nie co stracę bo nie ma takiej dobre prędkości maksymalnej ale na tych ciasnych zakrętach na wyjściu wyjdzie jak burza
  4. widzę że była mocna walka, 51 sekund dobry czas mnie niestety nie było bo akurat o 19:45 wróciłem z Opola
  5. to normalne przy FWD
  6. Gdy da się hamulcem w Zakręcie to skręca mocniej FWD
  7. no jak jadę tym samochodem to czuję jak bym nim nie jechał ani przyspiesza ani nie skręca a o prędkości maksymalnej ale co się dziwić to renault clio w wersji touring nie mogę się doczekać LMP1 i mojej ulubionej Toyota Hybrid.ma dość dużego kersa więc na starcie ma dużą przewagę.nie wiem czy to w pcars działa ale kers najwięcej da na starcie tak przynajmniej uszyszłem grająć F1 2012 ale też trzeba uważać na wheelspina i nie wpieprzyć się w sąsiada
  8. już mam 540.spróbowałem potem z 900 ale trudno potem wracać do pozycji 0 i jednocześnie zmieniać biegi
  9. tak przypadkiem chciałem zobaczyć jakie opony mi dali po pit stopie gdy to zobaczyłem pękłem ze śmiechu Prawy Tył-Slicki Lewy Tył-Slicki Lewy Przód-Slicki Prawy Przód-Opony Rain..? XD chyba jakaś nowa technika możliwe że tak.narazie bardziej ćwiczę w F1 2016 i w Race 07 ale spróbuje to zmienić.tak btw to wczoraj po wyścigu próbowałem ćwiczyć Renault Clio Cup na Brands Hatch Indy niestety miałem ogromny problem z skręcaniem tego wozu pomimo FWD nie skręcał sie za fajnie przynajmniej na domyślnym setupie
  10. Ja z spinami nie miałem na początku problemów. na pierwszym okr. przy tej szykanie na końcu zbyt szybko skręciłem i wypadłem (zbyt duża czułosćc sterowania) i był to dla mnie cios bo wyładowałem z dużo stratą. przy 4 okr. postanowiłem wjechać do pitu niestety ale.. nie trafiłem i musiałem trochę ściąć mój chyba najgorszy pit stop .pozostałe okrążenia jadąc i będąc cały czas dublowany,nie chciałem wam psuć wyników i zgodnie z zasadami FIA niebieska flaga zjeżdżałem wam.zauważyłem że na prostych mnie wyprzedzaliście ostro,muszę ogarnąć jeszcze tor przejazdu i popracować nad biegami i gazem w zakręcie. muszę się przyznać ale nie za dobrze jest z moim setupem kierownicy.przy takich ostrych zakrętach kierownica jest zbyt... nie wiem jak to powiedzieć po prostu za szybko chodzi.spróbuje popracować nad setupem.i jak to kolega Mariusz "Trening czyni mistrza''.mam strasznie dużo pracy ale najgorsze jest to że nie chce mi się po kilku minutach wyłaczam carsy ,postaram się już przyłożyć
  11. a AMG GT?
  12. z temperaturą moich opon było ok. może dlatego że nie wchodziłem w poślizg kontrolowany lub po prostu jechałem wolno. podczas treningu udało mi się raz tak ładnie wejść w drift :)
  13. jak kolega kubbak napisał mi również zmieniło na slicki,nie chciałem wam przeszkadzać gdyż miałem stratę 2 minut i przez te opony na pewno by doszło do kraksy.przekonałem sie o tym gdy wyrzuciło mnie na 2 zakręcie i wylądowałem na zewnętrznej tak że prawie skansenik by wleciał w mnie, na szczęście skansenik pojechał bliżej wewnętrznej i do tragedii nie doszło.ech co powiedzieć przy jednym z r wyleciałem przez brak ABS, zleciałem ale kolega Piotrek popełnił bład na szykanie przez co dostał kare za ścinanie trasy.po chwili uzyskałem minute przewagi gdy postanowiłem zjechać po pitu twierdząc że i tak nie dogonię was to... wiecie co było dalej .zauważyłem również żę ma za mały kąt skrętu kierownicy prze co musiałem bardziej zwalniać szczególnie na tym pierwszym zakręcie :(
  14. V1PE4
  15. mnie również nie będzie,za dużo rzeczy na głowie
  • Kto jest online?   0 użytkowników, 0 anonimowych , 2 gości (Zobacz całą listę)

    Brak zarejestrowanych użytkowników online