pela222

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

42 Excellent

O pela222

  • Ranga
    Semi Pro license

Informacje osobiste

  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Aha... Szkoda. Modem się się sam restartowal i dupa blada. Jechało się mega. Uwielbiam auta o takich osiągach. No cóż szkoda. W momencie disconnected walczyłem z Tomaszan chyba o P5... :(. Wcześniej super walka z Gelunio I kilkoma innymi scigantami. Ps. Mnie teraz raczej nie będzie. Nie zapisuje się do nowego eventu a potem to się okaże... Ale możliwe że jako stały uczestnik dopiero po nowym roku. Teraz może coś z do skoku pojadę. Pozdrawiam Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  2. Było fajnie. U mnie jak zwykle festiwal błędów. Co do R1 mietek. Przepraszam ze na gorąco komentowałem wyścig. Wrzucam film. Raczej nie powinien mieć pretensji co do sposobu powrotu...mieliśmy kontakt w szybkim łuku przed prosta s/m. Jak widzisz na filmie wylądowałem na bandzie. I tak za chwilę miałem disconnect więc nic to nie zmieniło. Co do R2. Dużo mniej walki niż w pierwszym wyścigu. Po kolejnych błędach trade kolejne pozycje o ostatecznie na mecie jestem na P6. Szkoda tych błędów. Szczególnie na ostatnich dwóch okrążeniach na korzyść Oldboy, cienglasz, thekhasius Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  3. Do wyścigu usiadłem z biegu i zawsze jak tak zrobię to potem mam mieszane uczucia. Kwalifikacji potraktowalem jako zapoznanie się z torem i samochodem. Szybkie korekty setup i jedziemy. R1 to festiwal błędów. Na początku wyścigu działy się jakieś dziwne rzeczy bo zyskuje chyba z 6 pozycji mijając kolejne auta obrócone w poprzek toru na kolejnych zakretach... No ale miałem duże problemy na tych zakretach za linia s/m i po kolejnych kilku spinach laduje z powrotem na przedostatni miejscu, tak jak zacząłem. R2 start na początku i obserwuje jak odjeżdża mi mietek a próbuje dogonić Marta / seba chyba. Potem robię jakiś błąd i tracę chyba tylko 1pozycje. Pit na 14 okr i cisne. Kończę na P5 z przewaga kilku setnych do Old_boy... Dzieki za ściganie. @Gustaw rozumiem, że miałeś jakieś przygody, ale szanuj innych i nie rozpoczynaj analizy w trakcie wyścigu. Thx. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  4. pela222. Raczej będę...jak nie dam znać w dniu wyścigu. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  5. Ja jestem zainteresowany. Zawsze miałeś te shuffle race obcykane i zorganizowane na tip top. Będę czekał na dalsze informacje. Jakbym przegapil to daj znać na priv. Thx. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  6. Ja z tymi wyjazdami to jestem coraz mniejszym ortodoksem. Jak jeździłem z chłopakami z GTbN to mieliśmy zasada dwa koła w torze i każdy się stosował i naprawdę sporadycznie było trzeba sięgać do karania kogokolwiek...a ponieważ wszyscy mocno się do tego stosowali to nawet kilka takich wyjazdów spotykło się ze sprzeciwem innych. Tutaj jest nas więcej. Cały czas jest ktoś nowy, kto nie zdaje sobie sprawy że taki przepis jest / jak jest egzekwowany. Jest też kilka osób które wolałaby, żeby tego zapisu nie było. Ja sam nie wiem jak powinno być. Ja lubię ten przepis. Jednocześnie nie lubię nikomu wytykac jego nieprzestrzegania. Jak kilka razy to zrobiłem to najczęściej spotykałem się z atakiem w stylu "a ty nigdzie nie wyjechales?"...nonto się napisałem i nic nowego nie wniosłem Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  7. A gdzie jest ta tabela? Bo w wątku klasyfikacja generalna jest tabela z jedną zakładka... Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  8. pela222
  9. Chyba pozostaje zgodzić się z przedmowcami... Szczególnie cienglaszem. Gra super w modelu jazdy, fajnie czyje się auto. Można łatwo przesadzić z gazem i złapać uślizg ale wiesz że to się dzieje i masz czas na reakcję. Kontra na kierownicy jest wykonywana natychmiast. Duża frajda... A funkcje sieciowe, interfejs tu dużo do zrobienia. Ale myślę że taki fun race w czwartek? Czemu nie Ps. Mam propozycję żeby za tydzień może dwa krótkie wyścigi pojechać. Bez kwalifikacji nawet. Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  10. Też tak to widzę że emocje większe. Co prawda wiem że cześć z nas startuje z ręcznego dzięki czemu podobno jest jakiś handicap. Ja nigdy nie testowałem. Przypomina mi się o tym jak oglądam powtórki i widzę jak ktoś 2/3 pozycje zyskuje Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  11. Jeśli zawsze są problemy to warto się zastanowić. Ale ja wiem o problemach jakie miałeś ty 2 tyg temu i ja na Spa. O innych przypadkach ostatnio nie słyszałem, ale fakt że mogłem nie słyszeć. Ja przynajmniej miałem problem na starcie pierwszy raz, a i tak nie wiadomo czy to lag czy tzw. pole magnetyczne Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  12. @Gustaw Ktoś musi ustalać zasady i robi to zarząd. Jakby chłopaki mieli robić ankietę i głosowanie przy każdej sytuacji to by dopiero był burdel. No bo może przyznawać kary z incydenty w wyścigu też będziemy przez głosowanie w ankiecie?? he?? No chyba nikt tego nie chce. A poza tym nawiązując do klasycznego filmu "jaką metodą wybierzemy metodę głosowania?" Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  13. Ja proszę o reprymende słowną dla martusia za podcinke na wyjściu z eau rouge na piątym okr R2 Grupa A. Przepraszam już padło 😉 Więcej cierpliwość i może byśmy fajnie powalczyli. O dziwo dzwon potężny, co widać na filmiku z wątku odnośnie wyścigu na Spa, ale uszkodzenia tylko nieznaczne i tylko nadwozia...Nie wiem czy to powinien być argument, ale dlatego nie wnoszę o karę... Sent from my EVA-L09 using Tapatalk Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  14. Ja proszę o reprymende słowną dla martusia za podcinke na wyjściu z eau rouge na piątym okr R2 Grupa A. Przepraszam już padło Więcej cierpliwość i może byśmy fajnie powalczyli. O dziwo dzwon potężny, co widać na filmiku z wątku odnośnie wyścigu na Spa, ale uszkodzenia tylko nieznaczne i tylko nadwozia...Nie wiem czy to powinien być argument, ale dlatego nie wnoszę o karę... Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
  15. Mój występ na Spa średnio udany. Najlepsza ilustracja jest filmik. Wrzuciłem dwa kluczowe momenty z obu wyścigów. 1) Scena pierwsza to start do R1 i po bug lub lag wyścig się dla mnie właściwie zakończył. Pozostało tylko z uszkodzonym autem / krzywa kierownica odjechać 9 okrążeń, a na koniec nasluchac się płakałania i dywagacji Gustaw o lag i wyższości połączenia kablem LAN nad WiFi 2) Scena druga z aktakcyjnego ujęcia pokazuje jak po podcieciu przez marte ładuje na pełnym gwizdku na bandzie a elementy mojego prosiaczka latają na prawo i lewo. O dziwo dało się jechać i nie wiem jak ale kończę na P6. A tutaj obiecany filmik: Sent from my EVA-L09 using Tapatalk