Lewy89

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutral

O Lewy89

  • Ranga
    Member
  • Urodziny 30.05.1989

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Piekary Śląskie
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick (PSN, XO Live, Steam)
    Lewy89

Ostatnie wizyty

164 wyświetleń profilu
  1. Bez różnicy jaka wersja. Kwestia gustu. Ja na przykład wolę mieć fizyczną kopię. Wracając do sprawy to czy masz płytę czy kopię na dysku nie robi różnicy, ponieważ zawartość musi być ta sama. Zrób screen'a, wyślij raport z kodem błędu. Mnie zawsze pomogło, fakt że czekałem raz 2 tygodnie ale jal już zrobili patcha, bylo po sprawie. Możesz spróbować jeszcze wyjąć płytę i skasować wszystkie dane z gry, ale najpierw zrób sobie kopię zapasową bo inaczej cały postęp w grze szlag trafi. No i oczywiście ustawienia się wyzerują. Jak już ogarniesz to wrzuć z powrotem płytę. Najpierw spróbuj odpalić bez ścigania patcha. Jak ruszy to wtedy go ściągnij jeszcze raz. Znowu sprawdź. No i na końcu wgraj swoje dane z gry. P. S. 11 GB Patcha które powinno być już na płycie w dniu premiery. No coż lepiej późno niż wcale. Mam najstarszą wersję PS4 i muszę przyznać że od razu dało się poczuć różnicę, szybkość działania i grafika przeskoczyły o cały level. I w końcu całe te pieprzone otoczenie toru nie skacze po warstwach. Najlepsze były drzewa bo i kolor i kształt i prześwit potrafił się zmienić w sekundę kilka razy... A teraz to nawet bym gatunek rozpoznał po liściach, chociaż mój sprzęt i tak obsługuje tylko Full HD. xD Tak z ciekawości to mieliście też tak śmiesznie z tą grafiką?
  2. Duży wpływ mają też kąty tj: - mniejsze pochylenie + dodatnia zbieżność powoduje większe tarcie na prostych i podczas hamowania. Niestety wadą jest mniejsza przyczepność podczas skręcania ponieważ koła w takim ustawieniu mają większy poślizg. - z kolei większe pochylenie lepiej grzeje gumy w zakrętach a na prostych już nie są tak efektywne - kolejnym aspektem są sprężyny. Sztywne wymuszają na kołach większą pracę przez co lepiej się grzeją, lecz znów kosztem przyczepność. - ważna jest także technika jazdy i tor na którym jedziemy, trzeba zwracać uwagę na rodzaj zakrętów i umiejscowienie band. Czasem warto jechać szerzej i przybrać na wyjściu zewnętrzną bandę żeby dołożyć te kilka stopni Celsjusza, bo może się okazać że za kilka okrążeń zaliczymy bączka w najmniej oczekiwanym momencie. - no i oczywiście ciśnienie jak już wcześniej wspomniał kolega
  3. Wałkowałem sobie wyzwanie kiedyś i taki ciekawy bug mnie zaskoczył. Żal było konsolę wyłączać bo prezentowała się lepiej niż wszystkie pozostałe layouty razem wzięte.
  4. Sorki ale na pewno nie, nigdy nie mialem X-boksa
  5. Problem ustał po jakimś czasie, ale to raczej była wina softu, nie sprzętu. Od tamtego czasu kilka razy się to jeszcze stało ale od razu po spauzowaniu gry, kółko się same resetowało i można było jeździć. Od tygodnia nic już nie dzieje, więc myślę że można by zamknąć temat. Dziękuje i pozdrawiam
  6. Witajcie Uruchomiłem ponownie sprzęt, wybrałem wyzwanie które wałkowałem 2 dni... 3... 2... 1... A kierownica przestaje stawiać opór. Reset kółka, bo czasem się zdarzy że pad się uśpi I się miesza coś z kontrolerami w systemie. Włączam drugi raz i to samo więc myślę może dostałem +5 do ramion ale niestety nie wierzę że tak by to mogło działać. Przyspieszam, hamuję, skręcam I wszystko niby tak samo ale kierownica nie stawia żadnego oporu. Sprawdziłem wszystkie możliwe ustawienia FFB i niby jest różnica ale to nie jest to co powinno, a co ważne było i działało. No i tak walczę od kilku godzin lecz bezskutecznie więc proszę o pomoc Objawy są takie że kierownica po załadowaniu toru traci moc, opór, przestaje być wyczuwalna. Do tego nie chce s#ka wracać do zera 0, pozycji startowej. W menu kalibracji to samo 720 obrotu i zostaje tak. Wcześniej sama zawsze wracała do punktu wyjścia. Najlepsze jest jak się przejdzie do kroku 2 w takiej pozycji, to te +/-720 bierze jako 0. W menu głównym gry działa normalnie tzn, stawia solidny opór ale wraca do 0 po puszczeniu. Nie mam pojęcia jak to ugryźć. Resetowałem, odłaczalem, zmieniałem, sprawdzałem i nic. Dziękuję z góry za pomoc lub pomysły.
  7. Ok, zgadzam się 8/10. Ale za możliwości konfiguracji to daje 10, bo nawet najmniejsza zmiana jest od razu odczuwalna. Na razie próbuję się przestawić. Całe stanowisko do grania musiałem przearanżować bo stare nawyki mnie stopowaly...
  8. Z skrajności w skrajność PC2 jest całkiem inna grą. Przesiadka z pierwszej części jest sporym wyzwaniem. Inne menu, sposób poruszania się w nim, nowe tryby rozgrywki itd. Po tygodniu pracy z nową wersję mam wrażenie że przegapiłem część 2 i gram w 3. Wszystkie nowości i możliwości z początku przytłaczają, ale z upływem czasu człowiek przywyka. Wszystko na + względem PC1. Grafika, menu, możliwości... Najbardziej jednak na pochwałę zasługuje model prowadzenia. Grając na kierownicy czuje się wszystkie 4 koła z osobna. Gra tak dobrze odzwierciedla model prowadzenia, że od razu wiem kiedy popełniam błąd, ktore ustawienia muszę zmienić i co muszę poprawić. Jednym słowem: Niesamowite! Polecam wszystkim którzy lubią realną jazdę odzwierciedloną w wirtualnej rozgrywce. Gra nie wybacza błędów i pokazuje jak trudne jest prowadzenie samochodu na granicach możliwości. 9/10
  9. Czułość czyli jak szybko w stosunku do tego jak mocno lub jak daleko. Im wieksza czułość tym szybciej sterujesz, oczywiście kosztem precyzji. Martwa strefa czyli strefa od zera do miejsca w którym chcemy aby to zero było. Inaczej rozciagniecie strefy w której kontroler nie "dziala". Czułość prędkości to taki ogranicznik skrętu w stosunku do prędkości auta. Im wyższy tym wolniej skrecasz. Filtrowanie kontrolera to filtr ruchów przekazywanych z urządzenia do konsoli. Iczaczej mówiąc ile danych wykonuje a ile odrzuca. Im większa wartość tym więcej informacji jest pomijanych. Zaawansowane tak jak nazwa wskazuje. Nie polecam tego włączać tylko dobrze pod siebie skonfigurować pada. Najpierw wybierz tryb sterowania kontrolerem potem zmieniaj resztę bo przy każdej zmianie trybu resetuje ustawienia. Nie pytaj czym się różnią bo tak do końca nikt tego nie wie. Generalnie 1 sprawia wrażenie bardziej czułej niż 2 i tak samo 2 do 3. Aczkolwiek precyzyjność wydaje sie odwrotna, po próbujesz zobaczysz. Mnie to się kojarzy z próbą zrozumienia kobiety Powodzenia i cierpliwości.
  10. Całość po angielsku, ale bardzo fajnie wszystko wyjaśnione.
  11. Martwa strefa sterowania: 1 Czułość sterowania: 50 Martwa strefa przepustnicy: 5 Czułość przepustnicy: 40 Martwa strefa hamowania: 5 Czułość hamowania: 40 Martwa strefa sprzęgła: 0 Czułość sprzęgła: 50 Czułość prędkości: 65 Filtr kontrolera: 55 Force Feedback: 100 Zaawansowane: Off