Gustaw

Użytkownicy
  • Ilość dodanej zawartości

    273
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

177 Excellent

O Gustaw

  • Ranga
    Super license

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Elbląg
  • Platformy
    PS4
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. ja dziś raczej odpuszczam mam skręcone kolano w niedziele dam radę ale dziś 2,5 godziny raczej się nie skuszę sorry mój Team Partner zobaczę na 100% jeszcze wieczorem
  2. Old Adam nie narzekaj kolego sam mówiłeś że miałeś mało czasu na TT i problemy z internetem co do narzekań jazdy na padzie to twój wybór i lenistwo nie kupowania i nie rozstawiania się z kierownicą w salonie a kup sobie w końcu jakieś chociaż t 150 na wyprawkę przed emeryturą bo później to dla ciebie widzę tylko z Fanatec i zobaczysz że do jazdy na kierownicy z pada będziesz się musiał przestawić że to nie jest tak hop siup jeb z pada i na kierownicy kręcę lepsze czasy z miejsca.
  3. Ile osób na PC może śmigać na raz on-line ?
  4. ciągnąc dalej wasz temat następny event dla odmiany pojedźmy mono klasą w grze jest lambo w pucharowej spec. jak w realu i np reanówka pucharowa lub formułka tylko nie ta rookie ale rozmiar większa tylko tutaj będzie dużo wypadków o openami nie umiemy jeździć w tłoku w ogóle w takim teamcie jest duży wybór nie neguje broń Boże wyboru klasy GT1 to są super auta i fajne wyścigi
  5. Ja Żona mnie zaciuka z Marta w teamie ona tak wiecznie zazdrosna że z nami dziewczyna jeździ i teraz to ehehe nic jej nie mówię. To Martusia rozumiem że Jaguarem śmigamy ?
  6. Witam sorry trochę długo Nie rozumiem dlaczego moje posty są usuwane jak na "ogólnym" się gada o mnie źle i Catnim i Tomaszanie gdzieś po discordach który musiałem zainstalować żeby zobaczyć co tam za głupoty są plecione - nie rozumiem dlaczego mam to załatwiać przez prywatne wiadomości jak tak się seba zachowuję na ogólnych. Gorzkie żale są nie na miejscu event na kolanie przygotowany a pretensji do całego świata że się na pomysł o deszczówkach nie wpadło. Zasadnicze pytanie ile osób jechało na deszczówkach ? proszę to zweryfikować a nie brać os. które to otwarcie powiedziały. Nie każdy jest no life żeby szlifować setup po 2 godziny dziennie i mieć na to ochotę ja wolę też pograć w inne gry na tym mój świat się nie kończy. Przygotować noc w listopadzie znów były uwagi pisane że lodowisko że będzie wyścig ślizgaczy i brnąć w to a później mieć pretensje że ludzie szukają solucji na takie głupoty. Powiedział Catani powiem ja nie masz do czynienia z gówniarzami każdy może się zagalopować ale ty na bredzisz głupot i nie potrafisz powiedzieć "sorry" Regulamin był taki wszystkie kapcie dopuszczone dla każdego każdy mógł jechać jak chciał a opony mogły mieć taką gradację że z kółka na kółko mogły się zjechać do zera. Zobacz sobie team Redbulla jak w sezonach 2010-13 4 tytuły zdobyli bo jako pierwszy zespół zrobili dyfuzor dmuchany spalinami gdzie mieli lepszy grip - też wszyscy inni płakali ale regulaminu RB nie złamał reszta się dostosowała. Je ciebie Seba dalej szanuję tylko zluzuj trochę to nie wyścig o złote kalesony granie w gry to nie wszystko. I tak odpowiadając na twoje pytanie czuję się FAIR moim jechaniem na deszczach bo żadnej wytycznej nie złamałem nikogo nie oszukałem i zresztą tak do tego na lajcie podchodziłem bez napinki i po godzinie skończyłem bo moja córeczka zgubiła smoka i akcja poszukiwawcza trwała 3-4 minuty i było już po ptakach.
  7. nie mogę edytować wiadomości kolor 55 czy 56 na 100% nie wiem nie mam dostępu do gry teraz a koledzy skasowali mojego posta ps. proszę moich postów nie kasować nie było tam przekleństwa żadnego ewentualnie można przenieść do innego działu tak się nie robi Panowie bo ktoś się z czyimś zdaniem nie zgadza to won usuniemy posta. Bo to temat do zapisów a nie Twoich wynurzeń ,masz dyskusję o lidze i tam możesz pisać do woli. Jeszcze trochę i zaczniemy dawać warny za offtop w tematach nie od tego przeznaczonych. Mariusz B
  8. Mb clk # 55 kolor nie pamiętam bo skasował kolega carbon cały carbonowy.
  9. mnie i kolegę z boku też taki jeden w R2 na 1st zakręcie pod górkę zmiótł z toru bo myślał że jest przed nami był po lewej skrajnie i uparcie chciał do lini jazdy wrócić i wrócił przykro mi ale amatorka do potęgi
  10. To widzę robimy event mb clk lm Series ? Po wyborach kolegów.
  11. no nie ale z 5 min to przesadzasz w 3 sie wyrobi
  12. Seba - Falo OKI ogarnia temat czystej jazdy lepiej od Errora ale musi się przestawić na Project Carsy
  13. może zrobimy 21.15 bo końcówka F1 kurcze na tym torze jakaś bieda nie mogę kółka złożyć i lepiej mi się jedzie na oponach twardy slick jak miękki. i ni kumam tego autka czasem tak z tyłka uciekał tylnia ośka ale generalnie tor fajny wymagający obcykania w tej wersji ustawienia