sebaws

Dyskusja Ogólna GT 1 EURO SERIES

81 postów w tym temacie

konferencja-australia-01.jpg

Zapraszam do dyskusji ogólnej na temat Ligi

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A co Wy z tą trakcja? Ja jej nie używam. A ABS wszystkie mają oprucz Ferrari 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Myśle ze to dobra zmiana Seba, będzie ciekawiej 

Seba druga sprawa usterki mechaniczne , moim zdaniem powinny być włączone , bo inaczej to wloty na 0% i rura 

Edytowane przez Gebskyt

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz po konsultacji jak włączymy ABS Ferrari Wszystkich obiedzie :(   zostawiamy jak jest fabryczne wspomagacze bo robić zaczyna się zamieszanie za duże

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Prawda jest taka że Mercedes otrzymał TC tylko dla tego żeby być konkurencyjnym na torze (przypominam PC1 i McLaren vs Mercedes gdzie były wyłączone ABS i TC dla obu samochodów i McLaren zamiatał ) a i tak większość nie będzie z tego korzystała ale pozostawiam decyzję organizatorom 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zostawiam fabryczne przepraszam za zamieszanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli jest tak jak Sieniu pisze to nie ma dyskusji , Fabryczne ! 

Ja myślałem ze to daje CLS przewagę bo wszystkie best times na TT są CLSem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jechaliśmy tą serię w PC1 i po wyłączeniu wspomagaczy Mercedes nie istniał,też widziałem że w TT mercedes dominuje,Ja chciałem Porsche ale ostatnio miałem błąd na SPA że dźwięk silnika znikną i tylko turbo było słychać więc zrezygnowałem,kolejna sprawa Ferrari ma piekielnie szybkie odejście i jak ktoś potrafi grzebać w aucie to może ładnie przygotować tą maszynę.
Tu przykładowy wyścig z moim udziałem 

 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@YodaTh wiatmy. Jeśli chcesz jeździć musisz zostać zweryfikowany przez sędziów lub organizatorów eventu. No chyba że ktoś Ci da rekomendacje ;)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@sebaws, wczoraj z nim jeździłem I nie widziałem żadnych problemów. Trzeba by jedynie zobaczyć jak wygląda sytuacja dublowania, bo z tym najwięcej problemów :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przypomina  o 12:00 czasu PL w sobotę robię foty z tt i kalendarza na podstawie których będą utworzone pokoje do niedzielnego GP. Jeżeli kogoś nie mam w znajomych na psn radzę się pospieszyć w  innymi wypadku nie będą brane pod uwagę takie osoby 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czytam tak wasze pomysły i sugestie o daniu Ferrari ABS i TC albo zabraniu tego Mercedesowi to już mogę wam napisać co ja o tym sądzę po pierwsze ja od Ferrari przez Porsche po McLarena-(trochę trudny) robię identyczne czasy w przypadku naszego pierwszego toru były to czasy 1:32,xxx-1:33,xxx jest to moje tempo wyścigowe,dodam że Mercedesem robię takie same czasy podczas wyścigu,czasy w TT i są wyśrubowane i nie do powtórzenia w kwali,więc nie zgodzę się z tym że samochody od siebie odstają i trzeba je sztucznie do siebie zbliżyć,problemu bym szukał po stronie słabszego ogarnięcia toru,braku setup i porozumienia się z maszyną,bo jak widać nie wszystkie Mercedesy w stawce robią 1:31,xxx w Kwali i nie jada tempem 1:32,xx-1:33,xxx w wyścigu,Sam wczorajszy wyścig udowodnił że znajomość toru to klucz do szybkiej jazdy i walki bo na mecie R1 mamy P3 P4 i P8 Ferrari i P9 McLaren więc moim zdaniem samochody są równe tylko każdy kierowca ma inny styl jazdy i inaczej zapamiętuje tor.

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pewnie masz rację Sieniu i trzeba więcej popracować nad setupem, choć jazda Mercem z TC i ABS-em to nie to samo co jazda Ferrari bez wspomagaczy, i dobrze o tym wiesz. I to niezależnie od tego czy używasz kierownicy, czy pada. Racja też, że uzyskiwane czasy tym samym autem zależą w przeważającym stopniu od umiejętności kierowcy jak i od poznania toru ale nie tylko, bo auto także ma znaczenie. Chodzi mi jednak o co innego. Piszesz, że wszystkimi autami robiłeś czasy 1:32 - 1:33. Rozumiem także, że w jednym aucie miałeś mniejsze problemy z regularnym utrzymaniem tempa, a w innym większe, ze względu na trudności w prowadzeniu. Ale nie sprawdzałeś jak to się prezentuje gdy wszystkie auta mają włączone TC i ABS? Może wtedy są bardziej wyrównane? Przecież dwaj kierowcy o takich samych umiejętnościach i znajomości toru jadący dwoma innymi autami, z których jeden ma o 0,5 sek. wolniejsze tempo i trudniej się prowadzi, nie powalczą ze sobą nigdy. A chodzi o to, żeby w ich walce decydowały właśnie umiejętności i znajomość toru, a nie różnice w ich autach. Jeśli te różnice dałoby się wyeliminować, to byłoby super. Jeśli jednak umożliwienie wszystkim korzystania z TC i ABS nic by nie dało, to nie ma tematu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Old Adam nie narzekaj kolego sam mówiłeś że miałeś mało czasu na TT i problemy z internetem

co do narzekań jazdy na padzie to twój wybór i lenistwo nie kupowania i nie rozstawiania się z kierownicą w salonie a kup sobie w końcu jakieś chociaż t 150 na wyprawkę przed emeryturą bo później to dla ciebie widzę tylko z Fanatec :) 

i zobaczysz że do jazdy na kierownicy z pada będziesz się musiał przestawić że to nie jest tak hop siup jeb z pada i na kierownicy kręcę lepsze czasy z miejsca. 

Edytowane przez Gustaw

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
14 minut temu, GTPL_oldboy1957 napisał:

(...)Przecież dwaj kierowcy o takich samych umiejętnościach i znajomości toru jadący dwoma innymi autami, z których jeden ma o 0,5 sek. wolniejsze tempo i trudniej się prowadzi, nie powalczą ze sobą nigdy. A chodzi o to, żeby w ich walce decydowały właśnie umiejętności i znajomość toru, a nie różnice w ich autach. Jeśli te różnice dałoby się wyeliminować, to byłoby super.(...)

Da się to zrobić ale wymaga mocnego siedzenia nad setupem i katowania auta i toru do upadlego. Przypomina mi to zeszloroczny event Audi vs Ford. Audi niszczylo Forda posiadajac turbine a mimo to zabawa byla swietna i niejedno Audi bylo objechane przez Fordy. 

Sprobuj moze wiecej czasu poswiecic na przygotowania a z pewnoscia skompensujesz roznice do innych kierowcow bo to jest mozliwe choc z pewnoscia nie bedzie latwe. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po ustawieniu każdego z wyżej wymienionych samochodów nie sprawiało mi problemu kręcenie regularnych czasów jedynie McLaren był kapryśny i Nissan z którym się nie dogadałem. Robiliśmy sobie próby np. Wyścig Ferrari i wygrywałem,każdy z nas jest innym kierowca i nieważne co byś zrobił różnice będę,wystarczy spojrzeć na TT Czas Diego 1:30.347 a czas GabRieloS 1:34,520 różnica ponad 4 s a ten sam samochód te same wspomagacze ale inni kierowcy kolejny przykład

Piąty na mojej liście w TT Marcin w Mercedesie ma czas 1:32.199 a 9 Martusia ma 1:33,236 tez w Mercedesie jest to różnica trochę ponad 1s a pomiędzy nimi są dwa Ferrari i McLaren gdzie TheKhasius ma czas 1:32,608 a np Florek w takim samym samochodzie ma czas 1:34,722 wiec ponad 2s różnicy,wiec nieważne czego byś nie zrobił różnice będą bo to my je tworzymy,a nie wspomagacze,w F1 jest Dominujący Mercedes i goniące Ferrari a taki Sauber może patrzeć,to my wyznaczamy granice naszych możliwości.Na końcu dodam ze we wczorajszym wyścigu większość stawki miał czas na poziomie 1:34-35 tylko pierwsza trójka 1:32-1:33 i R1 Ferrari na podium R2 otarło się o pudło.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnie ciekawi jedna rzecz. Próbując przed wyścigiem i później już w trakcie uszkadzał mi się silnik. Temperatury oczywiście są ok, biegów też nie zrzucam jak error. Coś musieli zmienić względem jedynki bo tam nigdy nie miałem takiego problemu.

Uszkodzenie jest niewielkie rzędu 2-3, ale tracę czas na naprawie w pit.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
24 minut temu, mattaman napisał:

Mnie ciekawi jedna rzecz. Próbując przed wyścigiem i później już w trakcie uszkadzał mi się silnik. Temperatury oczywiście są ok, biegów też nie zrzucam jak error. Coś musieli zmienić względem jedynki bo tam nigdy nie miałem takiego problemu.

Uszkodzenie jest niewielkie rzędu 2-3, ale tracę czas na naprawie w pit.

Też w R1 miałem 1% uszkodzony silnik a w R2 3% tylko u mnie wiem czym to było spowodowane przeciągałem biegi na maxa pod czerwone pole i dość agresywnie zbijałem z 2 na 1 plus uszkodzenie samochodu 6% z przodu,w przypadku samochodów z turbo ustawienie na 100% turbo sprężarki ma wpływ na zużycie jednostki napędowej no i chłodnica wartości poniżej 85% mogą uszkadzać silniki.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
32 minut temu, Sieniu napisał:

Też w R1 miałem 1% uszkodzony silnik a w R2 3% tylko u mnie wiem czym to było spowodowane przeciągałem biegi na maxa pod czerwone pole i dość agresywnie zbijałem z 2 na 1 plus uszkodzenie samochodu 6% z przodu,w przypadku samochodów z turbo ustawienie na 100% turbo sprężarki ma wpływ na zużycie jednostki napędowej no i chłodnica wartości poniżej 85% mogą uszkadzać silniki.

Poniżej 85%? To by uzasadniało moją awarię silnika w R2 (miałem 75% otwarcia). Nie wiedziałem też, że przeciąganie biegów wpływa na trwałość silnika. Co do redukcji to nie po to właśnie jest blokada zbyt szybkiego zbijania żeby przeciwdziałać uszkodzeniom? Używasz tego?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to widać że nie testowałeś tego bo poniżej 80% temperatury są za wysokie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
11 minut temu, cieglo napisał:

Poniżej 85%? To by uzasadniało moją awarię silnika w R2 (miałem 75% otwarcia). Nie wiedziałem też, że przeciąganie biegów wpływa na trwałość silnika. Co do redukcji to nie po to właśnie jest blokada zbyt szybkiego zbijania żeby przeciwdziałać uszkodzeniom? Używasz tego?

każdy to ma z automatu ale tak czy siak w Mercedesie z 2 na 1 bieg można dość szybko zbić i to się też odbija na żywotności no 75% to mało szczególnie w R2 gdzie dystans jest większy i jedzie się bliżej innych 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale po dwóch okrążeniach?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale ty przecież przypierniczyłeś w bandę aż dym poleciał :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Sieniu napisał:

wystarczy spojrzeć na TT Czas Diego 1:30.347 a czas GabRieloS 1:34,520 różnica ponad 4 s a ten sam samochód te same wspomagacze ale inni kierowcy

Sieniu ale to jest oczywista oczywistość. Ja piszę o czymś zupełnie innym. Chodzi o sytuację w której jeden kierowca, Diego, Ty, GabRielo czy ktokolwiek jedzie na tym samym torze, w takich samych warunkach ale za każdym razem innym autem. I te różnice w czasach jakie osiąga, czy to best lap, czy na dłuższych przejazdach pokazują różnicę w możliwościach tych aut. Jeśli ma to być event z dozwolonym tuningiem, to auta do takiego testu muszą mieć możliwie najlepsze setupy, bo w przeciwnym razie cały test jest do d.... Bo co wynika z testu na domyślnym secie, gdzie jeden "domyślny" jest lepszy od drugiego, a później i tak każdy ustawia auto najlepiej jak potrafi lub znajdzie. W efekcie różnice mogą się pogłębiać, bo najlepszy set w jednym aucie daje zysk 3 sek., a w innym tylko 1 sek. Jeśli się taki test dobrze zrobi, a różnice będą takie, że trzeba je zminimalizować, to wtedy szukamy innych sposobów, takich jak np. zezwolenie lub zabronienie systemów wspomagania. Jeśli i to nie da oczekiwanych efektów i różnice są na tyle znaczące, że utrudniają bądź uniemożliwiają wyrównaną walkę tak samo dobrym kierowcom ale w innych autach, wtedy można auta dla uczestników losować albo przydzielać w zależności od umiejętności. Można to zrobić np. podczas pierwszych eliminacji do pierwszej rundy ale pod warunkiem, że wszyscy jadą te eliminacje tym samym autem na domyślnym setupie. Po takich eliminacjach najlepsi dostają najsłabsze auto, a najwolniejsi najlepsze. Myślę, że nikt podczas takich eliminacji nie będzie robił celowo wolniejszych czasów, bo może wylądować w pokoju B lub C, jeśli frekwencja będzie duża. Jeśli więc Ty, Diego, Sylwester czy ja będziemy w grupie najszybszych, to dostaniemy np. najwolniejszego Nissana, ci z grupy najwolniejszych dostaną najszybszego Mercedesa. Dla Ciebie w sumie to żadna różnica, bo Ty wszystkimi robisz podobne czasy ale stawka się trochę wyrówna i nie będzie to event jednego auta. Nie piszę tego, żeby zmieniać coś już teraz w GT1. Ta gra jest dla nas wszystkich wciąż nowa i stale się jej uczymy, więc piszę to bardziej jako propozycję, radę dla organizatorów przyszłości, bo to od ich pracy włożonej w przygotowanie eventu zależy, czy jego uczestnicy będą zadowoleni z zabawy jaką się dla nich przygotowało.   

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz