konji

7 RUNDA | Circuit de Spa-Francorchamps GP | 03.12.2017 | GODZ 19:30 (TRENING 19:00)

73 postów w tym temacie

spa promo.jpg

Zapraszamy na 7 RUNDĘ PMC GT3 World Championship League Season 1

Tor: Circuit de Spa-Francorchamps GP

Ilość okrążeń: 25

 

Niedziela 03.12.2017

GODZINA 19:30 (trening 19:00)

 

 

USTAWIENIA SESJI (SERWERA)

Trening – Czas startu: 12:00, Długość sesji: 30min

Kwalifikacje – Czas startu: 13:00, Długość sesji 15min

Wyścig – Czas startu: 14:00, Długość sesji 60min

Pora roku – Wiosna
Data - 12.03.2017

Tryby pogody – 1

Prognoza pogody –  Bezchmurne niebo

Zmienność pogody – Dopasuj do wyścigu

 

 

PRZEBIEG RUNDY

Trening godz. 19:00 (czas trwania 30 min)

Kwalifikacje godz. 19:30 (czas trwania 15 min)

Wyścig godz. 19:45 (czas trwania 1h)

PIT STOP JEST OBOWIĄZKOWY!!!

 

REGULAMIN

 

INFORMACJE ODNOŚNIE SERWERA I KOMUNIKATORA DISCORD

Discors:  https://discord.gg/xQ3RqUp

Nazwa serwera: pcars.com.pl Hasło: pmccup

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

UWAGA!

Barierka przed Eau Rouge po prawej stronie ma te same właściwości co barierki w monaco przed tunelem. Można się przykleić i uszkodzić zawieszenie praktycznie na 100%

Druga sprawa to pojeździłem pare wyścigów po patchu, wygląda na to że system kar jest bardziej rygorystyczny! Wystarczy odrobine opuścić tor by kontrola wymagała od nas zwolnienia. Nie zastosowanie się do spowolnienia pojazdu grozi karą od 1 do 5 sekund lub karą przejazdu przez boks.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dodałem plakat. można go na FB wykorzystać jak by co ;)do zapowiedzi 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

UWAGA! AKTUALIZACJA REGULAMINU:

 

Aktualizacja regulaminu:

3. ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W LIDZE.

Mile widziana komunikacji głosowa przez Discord (kanał w pkt. 12).

Komunikację głosową podczas trwania wyścigu staramy się ograniczamy do niezbędnego minimum, aby nie przeszkadzać innym uczestnikom wyścigu.

Organizator ligi ma prawo do przeprowadzenia restartu wyścigu tylko w przypadkach takich jak: problemy techniczne (lagi itp.), wypadnięcie z serwera minimum 2 uczestników wyścigu.

Czas trwania sesji (trening, kwalifikacje, wyścig): ok. 2 h 
Zabronione jest używanie opcji "resetowania pojazdu". Użycie tej opcji grozi dyskwalifikacją z wyścigu a powrót na tor powinien odbywać się według zasad crc.

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Według zasad crc po wypadku należy zminimalizować zagrożenie a ta opcja to umożliwia.

Jeszcze nikt nigdy kary za wypadek nie dostał a będziecie dyskwalifikować za reset. :0LOL:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Osobiście uważam, że reset jest bezpieczniejszy ale wychodzi na to, że tutaj jest niedopuszczalny i równy niesportowemu zachowaniu więc nic nie poradzę :kierowcaw:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Liga ma być jak najbliżej realizmu jak to możliwe i nie problemowe, Reset jest dobry w NFS a nie w simie :fuj: . Zaraz będziemy jeździć z linią bo to tez zwiększa bezpieczeństwo w końcu wiesz gdzie zahamować, ze strzałkami bo sie mentalnie przygotujesz do zakrętu, z auto skręcaniem , też zwiększy bezpieczeństwo z auto hamowaniem itd. Pomyśl Torchu ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Coś się dzisiaj z Tobą kompletnie nie zgadzam. Linia nie zwiększa bezpieczeństwa bo nie pokazuje prawidłowo gdzie zahamować. Zaraz zakażemy mapy na hudzie żeby było realniej.

Ta zasada w pc1 miała sens bo jechałeś koło zespinowanego auta i ono nagle Ci wskakiwało przed maske. Teraz się tak nie da.

Edytowane przez L-Torch

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Akurat reset czesto mocno skraca czas powrotu do jazdy. Wiec mozesz to brac w kategoriach niefair walki. 

Ale mapy bym zakazal - to prawda. W niczym ona nie pomaga i jest przejawem lamerstwa ;)

Edytowane przez MaXyM

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mapy nie używam i też bym był za jej zakazem hehe  :0dirol:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
41 minut temu, MaXyM napisał:

Akurat reset czesto mocno skraca czas powrotu do jazdy. Wiec mozesz to brac w kategoriach niefair walki. 

Ale mapy bym zakazal - to prawda. W niczym ona nie pomaga i jest przejawem lamerstwa ;)

niefair to jest wtedy jak używasz a nie wolno, jak wszyscy używają to już nie jest niefair.

Mapa czasem pomaga, jak się zbliża duża czerwona kropka to wiedz, że coś się dzieje ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

niefair jest i w stosunku do tych co sie scigaja ale nie wypadaja. mozliwe ze zawodnik szybszy a wypadajacy by stracil pozycje na rzecz wolniejszego ale jezdzacego stabilnie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

59 minut temu, MaXyM napisał:

Akurat reset czesto mocno skraca czas powrotu do jazdy. Wiec mozesz to brac w kategoriach niefair walki. 

Ale mapy bym zakazal - to prawda. W niczym ona nie pomaga i jest przejawem lamerstwa ;)

 

Godzinę temu, Mariusz B napisał:

Ja mapy nie używam i też bym był za jej zakazem hehe  :0dirol:

A ja używam ze względu na jedną rzecz.. Po spinie mogę się zorientować jak daleko jest ode mnie samochód i wówczas mogę wyliczyć czas jaki jest mi potrzebny aby wrócić bezpiecznie na tor :) także ja uważam mapę jako takie dodatkowe ala lusterko :cool:

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja zapytam z innej beczki jeszcze niedawno ścigałem się na spa mclarenem i uzyskiwalem regularne czasy na poziomie 2:20 a teraz nie mogę zejsc ponizej 2:23:4 czy ktoś ma takie same problemy? Jakie czasy udaje sie wam krecic na Spa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja na silverstone też czasy około 2 sec robię gorsze od tego co było wcześniej i ni chu chu nie daje radę szybciej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

zmienily sie opony.

I chyba cos zepsuli bo na Spa jestem w stanie spokojnie przegrzac hardy 12 marca... co by bylo w lipcu?

Edytowane przez MaXyM

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
57 minut temu, GreyFox0311 napisał:

A ja zapytam z innej beczki jeszcze niedawno ścigałem się na spa mclarenem i uzyskiwalem regularne czasy na poziomie 2:20 a teraz nie mogę zejsc ponizej 2:23:4 czy ktoś ma takie same problemy? Jakie czasy udaje sie wam krecic na Spa?

2:21:xx to jest maks co mogę narazie wyciągnąć w TimeTrial

UWAGA:
Pan Bananos @RiffMajster po serii czystych wyścigów w BTTC zostaje na powrót dopuszczony do ligi GT3.

Tak jak wspominałem na discordzie @RiffMajster oraz @Gaddtg Znajomość toru przed wyścigiem w lidze GT3 jest niezbędna i proszę tego przestrzegać ;) 
Na wszelki wypadek poczytajcie przed snem:

 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

TT to calkiem co innego tam nieobowiazuja prawa fizyki i kazdy zamyka chlodnice itp ja mowie o realnej jezdzie z setapem pod wyscig :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz juz obowiązują ale jedno kółko dalej da się zrobić na zamkniętej chłodnicy ;)

W wyścigach online robiłem dziś czasy po 2:23/2:22 w tym 2:22 na kwali z zatankowanym setupem pod wyścig i nie widziałem żeby ktoś robił specjalnie lepiej. Moze 2:21 siw pojawilo z raz. Bmw są szybkie dosyć

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mclaren bez trakcji wydaje sie byc stabilniejszy byc moze to opony sa roznica w czasach a nie zmiany w samym samochodzie sam juz nie wiem bede dalej testowal i probowal urwac cenne setne :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jak wyłączysz wszystkie usterki i pojedziesz TT to co? Chyba nic się nie stanie z silnikiem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W TT wszystko jest ustalone z góry jeśli chodzi o realizm ;) Także usterki są wymuszone. Przynajmniej były przed patchem, teraz nie sprawdzałem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

W TT nie bylo zuzycia opon (ale za to mogly sie przegrzac) ani zuzycia paliwa. nie wiem jak teraz.

Edytowane przez MaXyM

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zuzycia opon i paliwa nie ma nadal. Silnik, hamulce i opony grzeją się normalnie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie skupiałem się jescze na czasach. Zdecydowanie się zmieniły opony. Zarówno temperatury jak i zużycie. Chociaz zużycie może wynikać z temperatur.

Mam wrażenie, że jakieś drobne zmiany w aucie też były bo tak jakby bardziej przyczepny tył się zrobił. W monaco po zmniejszeniu skrzydła z tyłu czas poprawiłem.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz