tomessi

Plany ligowe na rok 2018

37 postów w tym temacie

Panowie i Panie ostatnim czasu narodził się nowy pomysł odnośnie dodatkowej ligi. 

Bez dwóch zdań Liga GT3 ze względu na dość mocne zainteresowanie musi pozostać i zapewne być kontynuowana :) także po sezonie pierwszym czeka nas chwilowa przerwa po której startujemy z nowym sezonem :D GT3 Sezon 2 :D

Co do dodatkowej ligi padła propozycja, która spotkała się z dość pozytywnym przyjęciem przez organizatorów ;) także czekamy na wasze opinie Panowie. Przechodząc do sedna ze względu na dość dużą frekwencje w niedzielny wieczór postanowiliśmy aby dodatkowa liga odbywała się również w ten sam dzień co GT3, ale pod jednym małym warunkiem. Będą to dwie ligi odbywające się na przemian w niedzielny wieczór, który na tą chwilę jest najlepszym dniem na ściganie. Co za tym idzie...? Już odpowiadam... Mamy większy czas na przygotowanie się do ligi GT3, przyciągnięcie nowych osób, wydłużony sezon oraz brak monotonii to kilka pozytywnych zalet takiej kombinacji lig ;) 

Oczywiście dodatkowa liga również będzie prestiżowa oraz jak tylko to możliwe profesjonalna :) krótko mówią aby nie mieszać za bardzo w głowach kierowców ligi będą posiadać podobne kluczowe podpunkty w regulaminie. Jedyną oczywistą zmianą będą inne tory oraz inne klasy aut bo nie patrząc mamy kilka naprawdę fajnych klas w pC2 także po co się tylko ograniczać do GT3 ;) + ewentualne zmiany w przebiegu rundy, długości sezony itp ale to już jest mały szczegół  ;) 

Czekamy na wsze zadnie :) Prawdopodobnie uruchomimy ankietę aby zainteresowane osoby mogły wybrać klasę aut jakimi chcą jechać dodatkową ligę.

Także co o tym sądzicie Panowie...? :huh:

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mam Ciekawą propozycje, bo ostatnio na ten temat myślałem. Ale napiszę o tym jutro albo dziś późnym wieczorem, rozumiecie praca. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak już wcześniej Tomessiemu przekazałem jestem jak najbardziej za aby naprzemiennie dwie ligi jeździły w niedziele (Czyli co tydzień zmiana raz jedna liga raz druga, każda runda danej ligi co 2 tygodnie). Jest to świetna okazja na przerwanie monotonii pojeżdżenie na innych torach np. Ameryka/Azja/BliskiWschód w podobnym formacie jak le mans series of America albo le mans series of Asia w innej klasie pojazdów. Kto nie będzie chciał pojeździć w drugiej lidze będzie miał więcej czasu na przygotowanie się do wciąż najbardziej "prestiżowej" ligi GT3.

Sam pomysł na format drugiej ligi pozostaje w wolnej dyskusji.
Osobiście składam propozycję aby wyścigi odbywały się na torach Ameryka/Azja w klasie LMP1 lub pokrewnych (jeśli byłoby więcej osób chętnych to kilka klas) jako wyścigi endurance minimum 2h

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Eeeee tam... GTE :0dirol: to bliski kuzyn GT3 po co kolejna podobna liga ;P ale Fordem Gt LM GTE to bym się przejechał :kierowca:

Ja bardziej myślę nad klasami typu... :papieros2:OW, Indycar, Gr. C, Gr. 5, GTO, GT1, LMP1, 2, 900 :D Ewentualnie jakaś liga jedno auto dla wszystkich i jazda na tor.

Oczywiście sezon nie musi być tak długi jak liga GT3 (6-7 rund i zmiana pojazdu oraz torów) Wykorzystajmy do maksimum tą grę póki jeszcze nie ogłosili prac nad pC3 :P

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Osobiscie bym przywital wlasnie mix GT3 i GTE. Ale jak bedzie cos innego ciekawego np. Gr.5 to tez chetnie dolacze. Sa jednak klasy ktore mnie raczej nieprzyciagna.

Sam model jazdy co dwa tygodnie jest dla mnie super.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To co Panowie Ankieta :D

 

p.s.

W sumie może i dobry pomysł... dwie w pewnym sensie podobne ligi GT3 i GTE... a może by tak dodać do GTE klasę LMP1 :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

GTE + LMP1 i endurancowe wyścigi - dla mnie bomba

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powiedzmy takie 1,5 h wyścigu :D kwali 15 min tradycyjnie.. Nie rzucajmy się od razu na 2 - 2,5 h wyścigu.. ;) to nie problem ust.. a później wyścig kończy 5 osób.. :( Myślę, że 1,5 h na początek jest optymalnie.

p.s. oczywiście mile widziane dzień i noc :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Indycar to jedna z najlepszych opcji. Identyczne auto dla wszystkich, wymagające ale niesamowita frajda z jazdy jest. Takie Sakitto jechałem Indycar 45 okrążeń i było zajefajnie.  Nie ma różnicy w osiągach. Jest tylko różnica w talencie :)

https://youtu.be/r3fsKbcP4m0

Edytowane przez Yarek
1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 hours ago, tomessi said:

Powiedzmy takie 1,5 h wyścigu :D kwali 15 min tradycyjnie.. Nie rzucajmy się od razu na 2 - 2,5 h wyścigu.. ;) to nie problem ust.. a później wyścig kończy 5 osób.. :( Myślę, że 1,5 h na  :)

1.5h to zbyt mala roznica w stosunku do 1h. IMO 2h to min. A zrobilbym tak, ze wiekszosc eventow 2h (ale w normalny dzien), a jakis jeden czy 2 wybrane, nawet 3 godz. ale zeby zahaczy co dzien i noc. Przy czym ciagle jestem przeciwny jakiemus kosmicznemu przyspieszaniu czasu. Ze na kazdym okrazeniu beda inne warunki, inne swiatlo, inne cienie... Niech to bedzie podobne choc troche do reala.

Edytowane przez MaXyM

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

E tam, gadanie. Czas x10 na Le Mans piękna sprawa. Chcesz reala to sobie ustaw 300 okrążeń i jedź w czasie rzeczywistym. 

Edytowane przez Yarek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak bede chcial realistyczny LM 24h to bedziemy rozmawiac o 24h wyscigu. Dopoki rozmawiamy o 3 godz wyscigu to nie chce aby co okrazenie byla inna pora dnia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli mowa o opcji... dzień - noc to ja mam na myśli, że zaczynamy załóżmy w dzień o godz 15:00 i kończymy wyścig koło godz 21:00, a nie że start o 15:00 i koniec na drugi dzień o 15:00. :cool:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No a dlaczego nie? Jechaliście kiedyś taki wyścig? Czy po prostu postawa "Nie, bo nie"? 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mi tam pasuje x10. Widzę, że MaXyM jest mocno przeciw, co już podkreślał kilka razy, ale tak na prawdę, to mało głosów póki co.

A może jakaś seria klasyków jako ta druga liga, ale różnymi klasami? Typu Indycar na Daytona/Indianapolis, potem LMP1 na LeMans itd?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
32 minut temu, Yarek napisał:

No a dlaczego nie? Jechaliście kiedyś taki wyścig? Czy po prostu postawa "Nie, bo nie"? 

Jeśli chodzi o przejechanie dobowego wyścigu w 1 h to kiepski pomysł.. minimum to 3 h.. no może 2 h :cool:

Jechałem tak kilka razy i słabo to wygląda.. Co zakręt to już słoneczko coraz niżej.. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przy czasie x10 w wyścigu 2h co zakręt? Oj chyba wspomagacze w płynie ci za szybko zaciemniały tor :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Możliwe, że tego dnia spożywałem jakieś płynne zakazane substancje ;P ale już nie pamiętam jakie ;)

Poczekajmy na resztę opinii :) Szczerze mówiąc czy to będzie x10 czy x100 to jak dla mnie nie ma najmniejsze znaczenie.. Grunt żeby było sporo zainteresowanych do tego typu ścigania :) im nas więcej tym większy fun czyż nie Panowie..? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlatego zaproszę ekipę z GTL. Może się zjawią dużą paczką. 

Wieczorem po pracy zrobię temat z zapisami na forum i jedziemy albo nie jedziemy. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam sorki że do dopiero teraz ale wcześniej nie mogłem.

Ja bym połączył klasy Np GT3/GT4 lub GTE/GT3 dlatego że wyścigi to wyścigi to że ktoś jest szybszy i wolniejszy to naturalne, porostu nowicjuszy czyli tych co startują pierwszy sezon obowiązkowo słabsza klasa. Klasy punktowane oddzielnie. Jest regulamin Ligi to którego trza się stosować.

Proponuje w sezonie np 20 rund  rozłożonych w jednym roku, ale jeden runda to dwa wyścigi na jednym torze. Czyli np sobota trening kwalifikacje, wyścig typu spriterskiego np 25 minut, niedziela trening, kwalifikacje, wyścig główny 1 godzina. Czyli razem  40 wyścigów. Tylko można by było w tym zrobić np z trzy rundy po 2 lub 3 godziny ale wtedy bez sobotniego wyścigu np tory Le Mans, Spa, Suzuka.

Każdy deklaruje start jednym samochodem z danym numerem, do wyboru jest dużo aut i rożnych teamów, wiedz nie było by problemu.

Moja propozycja jest taka żeby na koniec sezonu wprowadzić nagrody za pierwsze trzy miejsca w danej klasie np po małym pucharze z grawerką, koszt nie duży, jeśli jest dużo graczy to myślę koszt ok 5 złotych na osobę. 

Fajnie by było jak Ligia stanie się bardzo profesjonalna, zawsze to przyciąga więcej graczy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A mi właśnie te pucharki, czy jakieś inne pro pomysły nie bardzo pasują, bo potem zaczyna się ból dupy o wszystko, a tak to latamy w miarę luźnej, przyjaznej atmosferze. Mamy łatwe zapisy dla każdego, w każdym momencie sezonu, a nie że np. ktoś chce pojechać 1 wyścig choćby dla próby, a tu jakieś zbiórki, które zniechęcają.

W sobotę też raczej wyścigi nie przejdą, bo raz że mało kto z tego grona ma czas pojawić się na obu. A pewnie jeszcze jest kilku takich jak ja, którzy czas może i by mieli, ale ochoty tyle wyścigów cisnąć już nie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co do ligi, może by zrobić dla amatorów/juniorów? jakieś słabsze samochody na start itd. ale nie mam sam pomysłu jakie, coś w stylu właśnie touring cars i WTCC. Co do pucharków to sądzę, że nie dużo osób będzie chciało, ja np. myślę dopiero startować w lidze, nie ma szans, na zajęcie dobrych pozycji. Chcąc spróbować sił z dobrymi kierowcami już na starcie trzeba coś zapłacić itd. Ale nie mówię też, że nie. 5zł to nie dużo. Na jedno luźne wyścigi, ale dla mnie zajęcie wysokiego miejsca na samej tablicy wyników na forum to już dużo. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No zawsze jest ktos kto wygrywa i ktos kto przegrywa. Wlasciwie tych drugich jest o wiele wiecej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz