mowad

Dodatek "Stanceworks Track Expansion"

1 post w tym temacie

Test samochodów z dodatku "Stanceworks Track Expansion" podobnie jak wszystkie pozostałe przeprowadziłem na torze Monza - 3 okrążenia (jedno wyjazdowe, dwa pomiarowe - na liście czas najlepszego pomiarowego), oraz kilka słów komentarza do każdego samochodu. Jeśli jesteście ciekawi jak te samochody wypadają w swoich kategoriach to zapraszam na moją stronę (linki przy opisach)

1) Mazda MX5 Radbull Formula Drift

moc/waga: 1200KM/1225kg

czas: 1:55,234

300x168http://mowad.opole.pl/wp-content/uploads/2015/12/mazdaradbull-300x168.jpg[/img]

Samochód wg twórców gry zakwalifikowany do kategorii "Road A" (http://mowad.opole.pl/project-cars/road-a). Jak sama nazwa wskazuje samochód służy do driftu, ma piekielną moc i niechęć do jeżdżenia na wprost, ale pokusiłem się o przejechanie okrążania pomiarowego. Skrzynia 6-biegowa, sterowana łopatkami pozwalała na rozpędzenie tego potwora do 330km/h na prostej startowej, zapewne pojechałby szybciej, ale z gazem trzeba obchodzić się wyjątkowo delikatnie, bo po wciśnięciu do deski samochód robi się nadsterowny niezależnie od prędkości i biegu na jakim aktualnie jedziemy. Przełożenie na kierownicy jest wyjątkowo agresywne i nawet lekkie jej skręcenie sprawia, że koła skręcają się bardzo mocno efektem czego jest utrata przyczepności także na przedniej osi. Dodajmy do tego szybko zużywające się opony i przepis na katastrofę gotowy :)

2) BMW 1-Series M-Coupe Stanceworks Edition

moc/waga: 460KM/1555kg

czas: 1:59,461

300x168http://mowad.opole.pl/wp-content/uploads/2015/12/m1stance-300x168.jpg[/img]

Samochód kategorii "Road B" (http://mowad.opole.pl/project-cars/road-b) jest wyposażony w jakieś bliżej mi nie znane doładowanie, widoczne jest jako KERS, ale nie doładowuje się podczas hamowania, a podczas przyspieszania, włącza się automatycznie, do tego silnik jest wyposażony w turbinę i całość sprawia małe problemy w prowadzeniu przy wysokich obrotach - otóż samochód lubi zerwać przyczepność tyłu bez żadnego ostrzeżenia, niezależnie od prędkości, gdy oba te doładowania się włączą. Hamulce wymagały przyzwyczajenia, bo lubią się blokować, ale ogólnie nie można narzekać na ich skuteczność, jeśli pedału nie wciskamy do końca. Skrzynia manualna, 6 biegowa, na prostej startowej rozpędziłem się do 260km/h

3) KTM X-Bow-R

moc/waga: 300KM/790kg

czas 2:00,875

300x168http://mowad.opole.pl/wp-content/uploads/2015/12/ktmxbow-300x168.jpg[/img]

Samochód kategorii "Road B" (http://mowad.opole.pl/project-cars/road-b), bardzo przyjemny w prowadzeniu, nieco podsterowy po dodaniu gazu w zakręcie, dobrze i stabilnie hamuje. Skrzynia manualna 6-biegowa pozwalała się rozpędzić na prostej startowej do 227km/h, ale wystarczało do tego 5 biegów, na próbę pojeździłem nim sobie na innym torze i szczerze mówiąc ostatni bieg jest zbędny przy takim zestopniowaniu skrzyni, bo samochód nie chce na nim już przyspieszać.

4) BMW 2002 Turbo Stanceworks Edition

moc/waga: 275KM/1060kg

czas: 2:17,333

prędkość na prostej startowej: 235km/h

300x168http://mowad.opole.pl/wp-content/uploads/2015/12/2002stance-300x168.jpg[/img]

Samochód zakwalifikowany do historycznej klasy B (http://mowad.opole.pl/project-cars/historyczna-klasa-b). Tu także nie udało mi się przejechać czystego okrążania, bo tył tego samochodu ucieka bez wyraźnego powodu, zwłaszcza gdy staramy się przejechać zakręt bez gazu lub tylko lekko go wciskając i dzieje się to niezależnie od prędkości. Miałem wrażenie, że jest najbardziej stabilny przy wciskaniu gazu po prostu do deski, ale nie każdy zakręt da się tak przejechać. Hamulce także się blokują, ale auto jest przy tym stabilne. Skrzynia manualna, 5-biegowa.

Na koniec warto wspomnieć również o trasie Bannochbrae z tego dodatku, która wije się w szkockich górach - dla miłośników wyścigów górskich, czy chcących nacieszyć oczy ładnymi widokami i przejechać się dla relaksu to bardzo fajny bonus.

Przy okazji, poza konkursem - darmowy samochód na luty:

Ford Falcon FG V8 Supercar

klasa: V8 Supercars

moc/waga: 635KM/1410kg

czas: 1:49:987

prędkość osiągnięta na prostej startowej: 281km/h

300x168http://mowad.opole.pl/wp-content/uploads/2015/12/fordfalconv8-300x168.jpg[/img]

Przyjemny samochód w prowadzeniu, neutralny i przewidywalny, ale można go wytrącić z równowagi przy agresywnym najeżdżaniu na tarki. Skrzynia sterowana łopatkami, 6-biegowa pozwoliła się rozpędzić do 281km/h na prostej startowej i był to koniec ostatniego biegu. Jedyne zastrzeżenie mam do hamulców - miałem wrażenie że nie radzą sobie z masą tego samochodu i hamują za słabo, nie ma szans na ich zablokowanie nawet przy niskich prędkosciach i droga hamowania była dość długa. Jak na razie jedyny przedstawiciel swojej klasy w grze (http://mowad.opole.pl/project-cars/klasy-wspolczesne)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz