tomessi

Setupy - Ustawienia samochodu

6 postów w tym temacie

Setup od kolegi KovvaI do Renault Clio Cup na którym śmigałem w dwóch ligach i powiem, że autko fajnie się prowadzi :)

Opony i hamulce:

 ciśnienie w prawym przednim kole: 1,61

 ciśnienie w lewym przednim kole: 1,61

 ciśnienie w prawym tylnym kole: 1,42

 ciśnienie w lewym tylnym kole: 1,42

 

 ciśnienie w układzie hamulcowym: 80%

 balans hamulców: 55% (na przód)

 kanał hamulcowy: 50%

 kontrola trakcji poślizgu: 8% (brak możliwości regulacji)

 

aerodynamika

 niedostępna

 

wyrównanie:

 przełożenie układu kierowniczego: 13,9:1

 lewo - kąt wyprzedzenia: 8% (brak możliwości regulacji)

 prawo - kąt wyprzedzenia: 8% (brak możliwości regulacji)

 lewy przód - kąt pochylenia: -3,5'

 prawy przód kąt pochylenia: -3,5'

 lewy tył kąt pochylenia: -2,4'

 pray tył kąt pochylenia:-2,4'

 przód kąt zbierzności: -0,2

 tył kąt zbierzności: +0,4

 

zawieszenie:

 przedni stabilizator porzeczny: 45N/mm

 tylny stabilizator poprzeczny: 22N/mm

 

amortyzatory:

 lewe przednie powolne dobicie: 21700 N/m/s

 prawe przednie powolne dobicie: 21700 N/m/s

 lewe tylne powolne dobicie: 26000 N/m/s

 prawe tylne powolne dobicie: 26000 N/m/s

 lewe przednie powolne odbicie: 22500 N/m/s

 prawe przednie powolne dobicie: 22500 N/m/s

 lewe tylne powolne odbicie: 28000 N/m/s

 prawe tylne powolne odbicie: 28000 N/m/s

 

mechanizm różnicowy:

 blokada ogranicz. poślizg przy ruszaniu: 80%

 blokada ograniczonego poślizgu przy zwalniniu: 25%

 obciąż. wstępne ograniczonego poślizgu: 80 n-m

 

skrzynia biegów:

 przełożenie główne: 4,83

1: 2,42

2: 1,72

3: 1,37

4: 1,13

5: 0,96

6: 0,82

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A do czego ten setup?!W Clio nie da sie poustawiac podanych wartosci amortyzatorow ani biegow:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ma ktoś jakiś dobry set up do mustanga ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja wziąłem 2 pierwsze z tej strony z setupami, ustawiłem coś po środku i lekko przerobiłem, co mi nie pasowało.

Nie jest to raczej dobry setup, bo tuner ze mnie słaby, ale kisić nie będę:

Koła/Hamulce:

1,6

1,65

1,55

1,6

100

54*

35

3*

Aero

0

55

Kąty

13

6,4

6,4

-1,6

-1,6

0

0

-0,2

Zawiasy

93

93

95

95

113

113

61

61

65

14

Odbicia

22

22

22

22

7650

7650

3200

3200

2200

2200

2425

2425

13600

13600

5800

5800

4600

4600

2245

2245

Różnicowy

15

0

60*

20

Biegi domyślne

Mapowanie hamulca 4

* - jak ktoś lepiej sobie radzi z kontrami, to myślę, że może zostać bliżej domyślnych ustawień i da mu to przypuszczam lepsze czasy. Ja niestety tak dobrze sobie z tym nie radzę.

Zagadką jak zawsze są chłodzenia na silnik i hamulce. Czy na silnik zawsze warto dawać jak najmniej przy wyłączonych usterkach, czy jednak nie? Przy niektórych dohamowaniach crew chief wspomina o za wysokiej temperaturze na przodzie, ale nie widzę aby coś gorzej zaczynał hamować, więc daję tak.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz