Lil_Violent

Dobry setup (Logitech G27, BMW M3 GT)

5 postów w tym temacie

Witam serdecznie. Jest to tutaj mój pierwszy post na forum. :)

Kupiłem 2 dni temu Project Cars i chciałbym rozpocząć znów zabawę na torze bo 6 latach przerwy. :D

Mam do was pytanie czy macie i możecie mi podać dobry setup do tej gry dla kierownicy, żeby jak najprzyjemniej się grało oraz dla wozu BMW M3 GT?

Jestem kompletnie w tym zielony i nie mam pojęcia jak ustawić. Za pomoc dziękuje!

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak patrzę i widzę całe to zamieszanie z tymi kierownicami i ustawieniami do każdego samochodu to odechciewa mi się zakupu jej coraz bardziej i denerwowania się, że coś nie tak, że znowu trzeba coś przestawiać. Mam PS4, dlatego że nie lubię komputerów, instalacji, patche, sracze i inne sterowniki i tak dalej coś nie działa. Tutaj wkładam płytę i tyle. Proste i wygodne. Może gdybym tego dotknął to miałbym inne zdanie ale na razie idzie w stronę zrażania się. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz dopiero widzę, że autor tematu pytał o ustawienia kierownicy a ja podałem link z ustawieniami samochodów. Trochę nie na temat. Sorry.