sylw3k89

Jak poprawić ligę, czyli nasze propozycje.

18 postów w tym temacie

Napisano (edytowane)

Siemano, 

Krótko i na temat, któregoś dnia wspólnie z errorem umówiłem się abyśmy wszystkie nasze propozycje umieścili w jednym temacie i przedstawili je osobom które tworzą ligę. Dlatego pozwoliłem sobie założyć ten temat. Zacznę od siebie. Oczywiście możecie mieć inne zdanie dlatego zachęcam do dyskusji. 

1. Ten problem był w F1 odkąd Pirelli jest głównym dostawca opon. Duża degradacja powoduje że MUSZĘ oszczędzać opony a sztuką jest przejechanie 13 okrążeń kwalifikacyjnych w wyścigu (oczywiście zmiana opon obowiązkowa). Degradacja rzeczywista 

2. Nie mamy takiego skilla aby dobrze ustawić auto, moim zdaniem tylko ABS powinien być dostępny bez względu na samochód, czasy między zawodnikami będą mniejsze, to napewno podniesie poziom rozgrywki 

3. Tankowanie w wyścigu; i tak każdy zalewa na pełen dystans w wyścigu, w pitline dolewa tylko 2l, moim zdaniem bez obowiązku 

4. Zawsze chciałem ścigać się z najlepszymi, spadek do słabszego pokoju, bo nie mogłem pojawić się w wyścigu. Brak pomysłu na rozwiązanie tego tematu. Może wam się uda. 

5. Losowanie nad wyborem auta. Nie rezygnujemy z tego 

Wszystkie inne propozycje proszę zapisywać. 

Dzięki 

Edytowane przez sylw3k89
1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Zużycie opon koniecznie rzeczywiste

2. Skoro dążymy to realizmu to Asysty rzeczywiste

3. Tankowanie mi jest obojętne

4. Ten problem dotkną również mnie i uważam że można wprowadzić taka zasadę ze jeśli nie jedziesz w dany weekend ale po dodaniu punktów zawodnikom utrzymujesz pozycję w pierwszej 13 w grneralce to należy Ci się miejsce w pokoju A w przyszły weekend

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W nadchodzącym evencie opony starcza na bardzo długo.  Co do ABS ja jestem za ustawieniami fabrycznymi. Czyli tak jak jest.  Co do paliwa ja nigdy nie lalem na full i później tylko dolewke na 2 litry.  Tu wolna ręką powinna być i tyle.  

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Degradacja rzeczywista mi pasuje, faktycznie jest ciężko przejechać "krótszy" wyścig bez pitu :(

2. Tu moje pytanie, mówimy o asystach, czy o setupie ?
Jeżeli o asystach, to jako "słabszemu" zawodnikowi nie ułatwi to jazdy i nie poprawi tempa do tych szybszych.
Jeżeli o setupach, to zawsze można zapytać jeżeli Ktoś tego nie kuma, może być problem z weryfikacją czy Ktoś w setupie "gmerał"

3. Dotankowywanie powoduje nie potrzebne zamieszanie, niech każdy leje jak uważa :)

4. A tu pojawia się problem.
Pomysł jest żeby olać te awanse i spadki, a faktycznie brać pod uwagę "generalkę", ale...
a co z chłopakami z C ? Jeżeli nikt nie wypadnie z B, nie mają zbytnich szans na awans do pokoju wyżej, no chyba że się mylę.

P.s. Chciałem do 4 pkt. podać samego siebie za przykład ale się okazało że jestem 26 w generalce :o i cały plan spalił na panewce.

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Siema ! 

1: Jestem jak najbardziej " za" jeśli chodzi o degradacje rzeczywistą , zawsze nie rozumiałem opon " x2 " ! W większości lig ta zasada nie obowiązuje i jest stosowanie opon i paliwa jako rzeczywiste  

2: Uważam, że ABS i TC powinny być dostępne a stabilność wyłączona nie wiem czy to pomoże zbliżyć się do najlepszych bo podejrzewam, że i ich czasy też będą lepsze a więc na pewno pójdzie to na " plus " w obydwie strony

3: Tankowanie jest mi obojętne tutaj ponownie najlepsza byłaby ankieta ale generalnie nic się nie stanie jak tylko będziemy zmieniać opony :) 

4. Jeśli chodzi o spadki to jak ktoś nie jedzie to powinien za niego wchodzić 4 z pokoju B i tak dalej żeby zawsze jednak stawka była pełna, ale jak za tydzień zawodnik już może pojechać to uważam, że jednak powinien zostać w tym pokoju w którym był przed tzw zdarzeniem losowym 

5. Auta powinny być losowane : losowanie z 3 aut 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1. Co do opon to nie wiem. Jechałem pierwszy raz ligę więc nie mam zbytnio porównania. Ale co do zużycia to ja jakoś większych problemów nie miałem więc ja za degradacja jaka była w dtm jestem zadowolony. Przynajmniej wprowadzał to jakies roszady.

2. Co do wspomagania to jestem za rzeczywistymi. Da się przyzwyczaić. 

3. Co do tankowania to mi to obojetne ja zawsze tankowalem na tyle ile opony starczaly i później dolewalem może przez to czas tracilem ale tak z starej f1 jestem nauczony. 

4. Może po prostu zrobić ogolne kwalifikacje. Potrwa to trochę dłużej i bedzie male zamieszanie na poczatku. Ale po prostu zakładamu pokój i jedziemy kwali i później według czasów każdy jest dołączany do danego pokoju czy a czy b czy może i c

To sa moje propozycje i Pozdrawiam 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1.

Zużycie dobieramy do Auta...są samochody które bardziej zużywają opony a inne mniej więcej  próbujemy to jakoś zrownoważyć przed kazdym GP.

2.

Znacie moje zdanie do wspomagaczy...OFF...:D

3.

Rezygnujemy z Tankowania od nowego Eventu...droga wolna, tylko zmiana opon będzie obowiązkowa.

4.

Sylwuś i reszta chłopaków, myślę że taj jak jest teraz jest dobrze...już tyle Wielkich głów nad tym myślało....:ph34r:.może wy macie jakieś pomysły to dawajcie je rozważymy to.

5.

Bedzie tak że jeden Event organizatorzy wybierają, następny bedzie losowanie i tak w kółko.

P.S.

Chcemy jeszcze zablokować jazde z kokpitu, co wy na to?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, KaczyVR6 napisał:

P.S.
Chcemy jeszcze zablokować jazde z kokpitu, co wy na to?

W takim sensie, że wszyscy jadą widok z kokpitu ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No dobra. 

To pozwolicie ze i ja napisze swoje 3 zdania. 

W pierwszej kolejnosci do Sylwka. Dobrze ze prochu nie wymyslasz swoim postem. Pokazuje mi to ze az tak bardzo nie odbiegamy od twojego spojrzenia na lige. Cieszy to. 

No ale do punktow.

1. Nie widze problemu z faktem aby na ten sezon posmigac z rzeczywistym czy tez x2 zuzyciem. Sebus robil testy i pokazuja one ze auto nie jest lakome na opony.  Chcecie Cisnac bedziecie mogli cisnac. Jedyne co wg mnie to spowoduje to wieksze dysproporcja miedzy nami. 

2. Sylwus takiej skromnosci to sie wyzbadz. Jestes jeden z Debisciakow i choc ci sie wydaje ze auta nie umiesz ustawic to ustawiasz go lepiej niz 90% z nas. Roznice miedzy nami beda jeszce wieksze niz dotychczas gdy wprowadzimy wspomagacze. Na ten sezon zgodze sie na ABS. Wszystko inne to zlo.

3. Tankowanie w obecnym sezonie bedzie sprawa dowolna. Wydaje mi sie rowniez ze DTM pokazal ze nalezy tu dac wieksza swobode., Dlatego tak zgadzam sie Paliwo to wieksze luzy.

4. Tu najbardziej boli mnie to co piszecie... Nikt z was nie lubi tego systemu a tak naprawde jeszcze na domiar zlego go nie rozumiecie...Sylwus sie przyznal ze nie ma pomyslu ale juz kolega Gelniunius i Carmel to pojechali po bandzie... Carmel ze cie zapytam ? Daj mi prosze potwierdzenie na teze ze to co proponujesz sie obecnie NIE dzieje! Chocby przyklad.  Geluniunius, przyjacielu. Spadki i awanse obejmuja 6 osob. Czyli 3 osoby sa w pokoju A juz zabrane. Pozostaje 13 pozycji ( z generalki) jednak na prosbe tych wszystkich ktorzy mowili ze chca sie scigac z najlepszymi i najszybszymi i aby osoby najszybsze sie mogly szybko przedstac do A powstala grupa top3 w A. Co oznacza ze czasami jest tak ze 6 osob zostanie zablokowanych w A czyli tak naprawde moze sie tak zdarzyc ze nawet bedac na 11 miejscu w generalce mozesz sie nie zmiescic w pokoju A. Przerabialem juz to kilka razy ale ciagle jest to nie rozumiane. 

Po prostu nie ma, ja nie umiem wymyslec lepszego sposobu. Owszem jest jeden sposob. ograniczamy lige do 16 osob i wtedy zawsze wszystko gra. Jednak no ja tego nie chce.  

5. Losowanie auta to ciekawa sprawa... Teraz gdy wygral DTM to naprawde wiele osob narzekalo. bo w sumie wygralo nie tak wielka iloscia glosow. Nie ma lepszych ankiet, da sie oszukiwac. Dlatego tez postanowilismy ze damy auto takie i wtedy jedyne co mozemy slyszec to narzekania. No trudno tak bywa nie kazdemu sie to auto podoba. Takie wybralismy.  Jedynie co moge zaproponowac to aby na kolejny sezon byly max 3-4 propozycje. Nie wiecej bo od nadmiaru glowa boli...

 

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć

Takie spostrzeżenie organizacyjne, jeżeli wyścig zaczyna się o 21.00 to wszyscy zawodnicy powinni być gotowi o 20.45 / włączone konsole /. (Można przesunąć wszystko o 15 min. i gotowość na 21.00 a start 21.15)

20.50 podana zostaje pełna lista zawodników pokój A, B, i C

- spóźniłeś się masz problem  - wchodzisz do pierwszego wolnego pokoju zaczynając od C ( jak jest wolne miejsce w B to B itd.)

bo potem ktoś kto jest punktualnie jak ja :) skacze po pokojach jak pi pi pi pi pi pi.

W ostatnim wyścigu – odpalam konsolę pokój B po 5 min. pok. A za chwile mam przejść do B, przechodzę i nie mam miejsca. Po chwili dostaję zapke. z A i po wejściu do A dostaję z B ruszają kwalifikacje a ja w czarnej d..pie.:)

P.s.

Nic nie słyszałem w R II – czy ktoś czytał listę startowa?

Pozdrawiam

Buffalo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przyjacielu miałeś jakieś problem z głosem bo tylko ty nas nie słyszałeś... z tobą dlatego była taka "przepychanka" bo Michał się spóźnił a ty byłeś pierwszym z pokoju B który w razie nieobecności wchodzi do pokoju A , zresztą  ta kwestia była kiedyś poruszana , musisz być  gotowy na zmiane pokju jak jesteś na pograniczu pokoju bo jak jedna osoba odpadnie z A to wszystko przesuwa się o jedno miejsce.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja mam dla was taką propozycję jak rozmieszczać zawodników w pokojach.

A więc przed wyscigiwm zawsze robicie jakiś tor i auto i jedziecie czasówkę, 8 osób z poprzedniego sezonu ma zapewnione miejsce do pokoju A a 8 kolejnych jedize czasówkę. Potem nic nie szafujecie zawodnikami do końca sezonu, chyba ze kolega z pokoju A dwa razy opuści wyścig (się nie pojawi) bez usprawiedliwienia od razu ląduje po drugim razie do pokoju B. Po zakończonym sezonie , trzy pierwsze osoby za Automatu przechodzą do A a trzy ostanie do B chyba że się dogadają i nie będą chcieli. Kiedyś takie awanse się sprawdząły w ligach na Xbox 360 jak organizowałem ligi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No to podobnie to działa u nas...

Przy starcie nowego Eventu pierwsza 8 z poprzedniego ma imunitet a reszta jedzie TT ( ma na to okolo tygodnia ) i na podstawie tego robimy pokoje.

Spadki u nas są ale co kazde GP decyduje o tym dane GP.

Czyli trzy osoby najsłabsze w dany weekend wyscigowy  w pokoju A spadaja do B a najlepsze trzy z B awansują  do A...i tak co weekend :D

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no i za dużo kombinowania, lepiej robić to co sezon, plus tych co się nie pojawiaja na wyścigach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jest to 3 sezon gdzie tak jeździmy i jest dobrze. Ostatnio poszła zamula z postawieniem pokoju. Podział na A i B powoduje że nie ma różnic między zawodnikami.  Jeśli dochodzi nowy zawodnik zaczyna w B lub C i jest szybki to pi weekendzie wyscigowym ląduje w grupie wyższej.  Co to za przyjemność być szybszym od reszty w B lub C o 6 sekund na kółku i tak do końca sezonu.  Nasze rozwiązanie daje większą i fajniejsza rywalizację.  Druga sprawa pytalismy kto nam pomoże nikt się nie zgłosił....  Dzięki pozdrawiam 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i tak jest. Chlopaki sie troche zamotali. Normalnie o 20.00 juz nie ma zmian. Jednak kazdy musi sie samemu ogarniac rowniez.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oldboy tak zawsze było że pokoje o 20:00 już są zamknięte ale ogólnie ta niedziela była poplatana troszkę :) poprawimy się od następnej GP error wrócił więc będzie good :)

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz