sebaws

Pierwsza Runda Ligi [ PMC &LTE Blancpain GT series ] Monza 09.04.2017 Start 21;00

27 postów w tym temacie

 

Zapraszamy na Pierwszą Rundę Blancpain GT series 

monza gt3.jpg

 

Zawody odbędą na torze Monza

 

                   Ustawienia  serwera                                Data 09.04.2017

Godzina 13:00

Progresja czasu 2x

Progresja pogody 5x

Kwalifikacje 15 minut

Rozgrzewka 5 minut R1 11 okrążeń pogoda :słoneczna

R2 22+ 1 Formujące  okrążenie..

4 sloty pogody: słońce , lekkie zachmurzenie , pochmurno,losowa

Asysty fabryczne

Zużycie opon 2x

Zużycie paliwa realistyczne

 

 

 

 

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No i jakie sa perspketywy? Ktos normalny zrobil juz 1:45??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja wczoraj...ale sylwuś już atakuje 43...:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mowilem... No juz karty rozdane. Mozemy sie rozejsc.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ty no jak tak mozna.. Sylwek mnie zdubluje ja zdubluje Sebusia... No ciagle to samo... Tylko tym razem Grilla przygotowuje Sebus... Ma byc podwawelska:)

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Lista startowa na Niedzielę. 

Screenshot_20170408-135536.png

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niestety, jestem na "urlopie". 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam, pomimo szczerych chęci dziś nie dam rady pojechać..

Udanego wyścigu!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyniki Pierwszej Rundy Monza GP Pokój A:

R1 Kwalifikacje

PS_Messages_20170409_235501.jpg

R1 Wyscig

PS_Messages_20170409_235459.jpg

R2

PS_Messages_20170409_235456.jpg

Gratulacje dla Sylwka Chrisa i Seby :D

Wyniki pokój B:

R1 Kwalifikacje

Jak toś ma wyniki niech wrzuci.

R1

PS_Messages_20170410_092640.jpg

R2

PS_Messages_20170410_092636.jpg

Graty dla zwyciesców.

 

 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No dzialo sie!!

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeszcze raz Gratulacje dla zwycięzców w R1 i R2.

Dla mnie udany tylko R1 -P2...po kilku restartach w końcu udało się normalnie wystartować  ( chodź nie dla wszystkich) i utrzymanie się w czołówce,do piatego okrążenia gdzie błąd przede mną popełnia Chris i Cornworld, dzięki czemu udalo się wskoczyć na P2 i utrzymać pozycję do mety, gdzie zażarcie atakował mnie Sebuś...ale sie udało i P2 wpadło...:)

Wyścig 2 to totalna klapa...bład na 2 okrażeniu ,banda i auta rozdupcone...zjechałem naprawić do boxu i potem chyba nerwy brak koncentracji błąd za błędem i w koncu na okrążeniu  15 mechanicy zawołali mnie do boxu uszkodzone auto nie nadawalo się do jazdy i koniec wyscigu dla mnie....chlip chlip :cry:

Do zobaczenia na moim lubionym torze Silverstone:)))

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
O 5.04.2017 o 19:57, Sir Siekier napisał:

Ty no jak tak mozna.. Sylwek mnie zdubluje ja zdubluje Sebusia... No ciagle to samo... Tylko tym razem Grilla przygotowuje Sebus... Ma byc podwawelska:)

Sent from my MI 5 using Tapatalk

No cos slabo Ci wyszlo te dublowanie mnie errorku chlip chlip . super wyscig gratulacje dla podium i dozobaczenia na silverstone :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wyscig 1 udany... Choc szacun dla Sebusia ze nie dal sie!! Mega! R2 to juz gorsza bajka.. Tyle co ja mialem przygod to ciezko tylko z jedna reka... :/

Sent from my MI 5 using Tapatalk

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

normalnie aż stracę czas i zrobię ładnie twojego babola Error z R2 z kilku kamer 

error dominator co zapomniał zahamować i wmawia że inni hamują za wcześniej :) buhehe 

uwielbiam te twoje teorie 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zrob. Jednak pomimo faktu ze popelnilem blad prosze pokaz mi ze tak czesto robie.. Nie robie tego czesto.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ale z jakim przytupem , nie gniewaj się raz też maiłeś na mnie używanie po prostu to bardzo dobrze zapamiętałem sobie ;) 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

czy może ktoś znalesc moment jak w drugim wyścigu ktoś mnie wkomponował w bandę na pierwszym zakręcie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tomek coś więcej...kiedy dokładnie to było i na której pozycji jechałeś..?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tomaszan. Ja sprawdze. Problem mozemy jednak miec wyszedles z gry wiec i powotrka moze sie popierniczyc... Zatem za duzych wnioskow ja bym nie wyciagal.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
56 minut temu, Tomaszan napisał:

czy może ktoś znalesc moment jak w drugim wyścigu ktoś mnie wkomponował w bandę na pierwszym zakręcie

Tomasz masz tu filmik, widać tu że dostałeś laga...widać wczoraj nie był twój dzień w tej grze...no nic nastepnym razem bedzie lepiej...:)))

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja przepraszam za moja nie obecność panowie siadly mi prondy w domu nie miałem jak przekazac  info bo nie miałem z czego :( wiec jeszcze raz sorry :( dosiegna mnie jakies konsekwencje ??

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ale monza mnie ominela "(

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miales dac foty z show!

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz