KaczyVR6

Liga PMC & LTE [ Blancpain GT Series ] Dyskusja ogólna

57 postów w tym temacie

Tu piszemy na tematy zwiazane z liga i nie tylko...:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlaczego nie ma do wyboru Corvetty?

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 minut temu, Gelunino napisał:

Dlaczego nie ma do wyboru Corvetty?

Bo w tej grze blizej jej do GT2 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale jest sklasyfikowana w tej grze jako GT3 :D

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie dyskutowac!! Chlip Chlip :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Śmiało możecie ja dopuścić bo niczym nie przeważa nad pozostałymi autami. Przynajmniej na PC jest to przeciętniak w klasie Gt3.

Wysłane z mojego 6055K przy użyciu Tapatalka

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sieniu napisal tak : Mianowicie BMW M3 GT i Corvette C7R to nie są samochody tak do końca w klasie GT3 to jest klasa GT2 a dokładnie GTLM . i postanowione ze tych aut nie mozna wybrac . jest duza lista aut wiec spokojnie kazdty cos znnajdzie dla siebie :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ba dodam jeszcze że standardowo samochody które zostały wymienione nie maja ABS-u :D takk to ja sieniu :D

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Standardowo każde Auto GT3 ma ABS i TCS ;) , ALe Vetta i Aston GTE chyba nie mają ABS bo to sa auta GTE (podobna seria do GT3 w zasadzie ta sama SPEC oprócz ABS)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej Pany. Mam pytanie co do wyboru auta. Objechałem sobie 3 auta: ruf, audi i Aston v12 i między nimi się waham ale tutaj pytanie. Testowałem na default setup. Najlepiej jedzie mi się ruf. Najszybciej audi. Chcialem wybrać ruf ale widzę że nikt tego auta nie bierze. I tutaj pytanie do was. Jechaliśmy wyścig dlugodystansowy tym autem (ruf). Nikt nie bierze bo:

a) skoro już nim jechał to chce coś innego

b) jest niekonkurencyjne (wolne) w stosunku do innych GT3

c) Arsenal ostrzegał że może mnie 'zabić' w najmniej oczekiwanym momencie

d) inne powody.

Ogólnie ruf dobrze skręca, dobrego czułem, ale nie chce się wpakowac na cały event na mine i grzać tyły bez możliwości nawiązania walki z kimkolwiek. Ja wiem, że jak dobry kierowca to nim wygra. Ale ja nie jestem dobry tylko przeciętny i nie chce sobie jeszcze dodatkowo w kolano strzelić tym wyborem. Dzieki za podpowiedź.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ruf jest wymagającym autem, ale jak go dobrze ustawisz to prowadzi się b.dobrze.

Co do konkurencyjności to na najszybszych torach jak le mans to ruf bedzie wolniejszy np od Astona...ale szybszy od audi...

Ja na twiom miejscu brał bym auto w którym najlepiej się czuje...myśle że  Ruf bedzie ok.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja RUF nie wziąłem tylko z jednego powodu za dużo się różni od Porsche z AC :)

Ale musze przyznać że dobrze ustawiony RUF może zdziałać cuda,ale fakt jest też bardzo wymagającym samochodem

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej Pany. Mam pytanie co do wyboru auta. Objechałem sobie 3 auta: ruf, audi i Aston v12 i między nimi się waham ale tutaj pytanie. Testowałem na default setup. Najlepiej jedzie mi się ruf. Najszybciej audi. Chcialem wybrać ruf ale widzę że nikt tego auta nie bierze. I tutaj pytanie do was. Jechaliśmy wyścig dlugodystansowy tym autem (ruf). Nikt nie bierze bo:

a) skoro już nim jechał to chce coś innego

b) jest niekonkurencyjne (wolne) w stosunku do innych GT3

c) Arsenal ostrzegał że może mnie 'zabić' w najmniej oczekiwanym momencie

d) inne powody.

Ogólnie ruf dobrze skręca, dobrego czułem, ale nie chce się wpakowac na cały event na mine i grzać tyły bez możliwości nawiązania walki z kimkolwiek. Ja wiem, że jak dobry kierowca to nim wygra. Ale ja nie jestem dobry tylko przeciętny i nie chce sobie jeszcze dodatkowo w kolano strzelić tym wyborem. Dzieki za podpowiedź.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Jak chcesz bardzo szybki i dobrze się prowadzący pojazd to tu BMW Z4 był by najlepszym wyborem, a z dobrym setupem jest to killer GT3, kolejnym bardzo szybkim autem jest Bentley, problem z Benkiem jest taki że potrzeba dobrego seta a taki jest tu na forum wstawiony przeze mnie :), kolejne szybkie auto to RUF ale tu również potrzeba konkretny setup i prowadzi się jak po szynach. W moim rankingu reszta aut jest średnia. Astona kocham ale jakoś się z nim dogadać na 100%nie umiem, audi brzmi jak odkurzacz a prowadzi się jak wóz z węglem ale są ludzie co nim potrafią robić cuda 😉. Merce to królowie prostych i..... i to chyba tyle, aaaa jeszcze ładnie brzmią i wyglądają hehe...Bierz Benka dla mnie jest najlepszy 😁

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja testowałem 3 samochody: Audi, Merc AMG i właśnie RUF. Wybrałem Merca ponieważ na przejechane w czasie testów ok 10 okr pod rząd ani razu mnie nie zaskoczył. Jedzie jak po szynach. Audi bardzo podobnie. Ruf niestety pare razy zaskakiwał mnie ,a to na wejściu w szykane, a to na wyjściu z szykany. W ustawianiu auta orłem nie jestem, także RUF odpadł. Ja też jestem przeciętny i szukałem stabilności, a nie kręcenia mega czasów. Merc wygrał z wyglądu i dźwięku :). Reszta zostanie zweryfikowana w wyścigach.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jede  kierowca już RUFem jedzie Pela. Całkiem szybki kierowca. Będzie kogo zapytać o setup.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Heretycy brać Bentleya! 😁😁

Wysłane z mojego 6055K przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ok. Nie widzę głosów zniechecajacych do wyboru Ruf więc biorę. ;) dzięki wszystkim za podpowiedzi

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie mogę Benka. Jestem powiązany z Bentleyem. Finansowo, że tak powiem. Nie mogę potem narzekać bo jeszcze się z pracą pożegnam ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pela nie wiem co Ci powiedzieć. ja się super czuje w Mercedes SLS GT3. RUF tez fajne ale nie chce mi się nim znowu jechać. Bierz auto w którym dobrze się czujesz ;) .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ok. Nie widzę głosów zniechecajacych do wyboru Ruf więc biorę. dzięki wszystkim za podpowiedzi

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Malowanie które wybrałeś jest już zajęte

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Siema!

Mam mały problem z czasówką do niedzielnego wyścigu a dokładniej mówiąc mój czas na Monza w Audi R8 LMS nie pojawia się w zestawieniu online, pomimo czystego przejazdu. Do tej pory nie miałem takiego problemu więc daję znać że próbowałem. Wynik raczej nie powala ale nie w tym rzecz. W załączeniu przesyłam fotkę z próby czasowej i jeżeli ktoś miał podobną sytuację to proszę o info.

Pozdro!

IMG_2941.jpg

Edytowane przez zjarek12
1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jest cos problem z TT wiec dobrze ze foto zrobiles :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pozwólcie panowie, że jako ktoś, kto "zęby zjadł" na zasadach CRC które nas tu obowiązują, a także na innych regulaminach wyścigowych, napiszę kilka zdań o sytuacjach, o jakiej napisał w "protestach" Buffalo. Piszę tu, żeby nie robić bajzlu w "Protestach".

Zacznę od tego, że arbitrzy nigdy nie mają łatwo, a w takich sytuacjach jak opisana, szczególnie. Dlaczego ? Bo zapisy zasady CRC są zbyt ogólnikowe, a czasem sprzeczne ze sobą, co powoduje różne interpretacje i racje. Szczególnie problem dotyczy właśnie ataków po wewnętrznej i overlapu. Bo co pisze w CRC ?

 

 "CR-1 Aby mieć prawo do wewnętrznej strony zakrętu, musisz przed jego początkiem wypracować istotny overlap (pozycję do ataku) w stosunku do samochodu przed Tobą.

"Istotny overlap" oznacza, że przód Twojego samochodu powinien znajdować się na wysokości miejsca kierowcy samochodu jadącego przed Tobą - jest to niezbędne minimum. W niektórych sytuacjach overlap powinien być większy."

 

Choć dla wszystkich jasna jest sama definicja "istotnego overlapu", to już graniczne miejsce na torze, w którym ten overlap trzeba uzyskać, by mieć prawo do wewnętrznej nie jest takie jasne. W CR-1 pisze, że musi to być "przed początkiem zakrętu". Co przez to rozumieć ? Czy początkiem zakrętu jest miejsce oddalone o 50m za tablicą informującą, że do zakrętu jest 50m ? Czy może miejsce, w którym krawężnik czy linia wyznaczająca granice toru przechodzi z linii prostej w łuk, gdy zakręt nie jest poprzedzony tablicami "odległościowymi" ? Innymi słowy CRC pisze o miejscu na torze które jest początkiem zakrętu, a więc miejscu w którym prosta zaczyna zamieniać się w łuk.

Z drugiej strony te same CRC, w komentarzu do wyżej cytowanego punktu mówią, że ...

 

"Kierowca przed Tobą ma prawo podążać wybranym przez siebie torem, jeżeli przed początkiem jego manewru nie został wypracowany istotny overlap."

 

O jaki manewr chodzi ? Ano o manewr skrętu. Innymi słowy, jeśli jadący z przodu rozpocznie wykonywanie manewru skrętu, a jadący z tyłu nie wypracował do tego czasu "istotnego overlapu", to nie ma prawa do ataku i wewnętrznej strony toru.

I tu pojawia się sprzeczność, bo "początek manewru skrętu" to nie to samo miejsce na torze, co "początek zakrętu" widniejące w CR-1. W zależności od zakrętu i prędkości wejścia punkty te dzieli czasem odległość kilkudziesięciometrowa. I jak w takiej sytuacji ocenić, czy "istotny overlap" został wypracowany we właściwym czasie i miejscu, skoro same CRC pisze o dwóch różnych miejscach na torze, jako o granicznych miejscach na wypracowanie overlapu ? Z własnego, wieloletniego doświadczenia powiem, że w oparciu o CRC jest to niezwykle trudne, a czasem wręcz niewykonalne, że o uzyskaniu akceptacji rozstrzygnięcia sporu przez obie "zamieszane" strony nie wspomnę, bo atakujące będzie się upierał przy "początku zakrętu", a atakowany przy "początku manewru skrętu" :D Ale cóż, takie życie i los arbitrów :D W każdym razie ich decyzja nie powinna być podważana, bo zawsze jest podejmowana w najlepszej wierze, w oparciu o zapisy regulaminów i własne doświadczenie.

A wracając do sytuacji opisanej przez Buffalo, to jestem tego samego zdania co Adik. Buffalo uzyskał overlap we właściwym miejscu i miał prawo do wewnętrznej. Faul popełnił atakowany, zamykając drogę i zaciskając zakręt.

"CR-2 Jeżeli znaczący overlap został ustanowiony przed początkiem zakrętu, to kierowca z tyłu ma prawo do niezbędnego miejsca w zakręcie. Kierowca z przodu ma wtedy obowiązek takie miejsce pozostawić."

"CR-2-B Samochód po wewnętrznej ma prawo do miejsca na całej długości zakrętu. Nie może więc być przyciskany do brzegu w drodze do wierzchołka zakrętu."

Piszę o tym nie po to, by cos sugerować arbitrom ale by pokazać w jak trudnej są czasem stawiani sytuacji :)

 

Ps. W Regulaminie Wyścigowym GTPL przyjęliśmy takie rozwiązanie powyższego problemu :

B.4. Punkt skrętu – miejsce, w którym samochód jadący z optymalną prędkością i po optymalnej linii wyścigowej rozpoczyna manewr skrętu.

B.5. Overlap – taka pozycja pojazdu atakującego względem atakowanego, w której przód pojazdu atakującego znajduje się w świetle pojazdu atakowanego, co najmniej w 1/2 jego długości.

B.6. Prawidłowy overlap – overlap uzyskany najpóźniej w „punkcie skrętu”.

I wszystko jasne :D

Jeszcze raz przepraszam, że pozwoliłem sobie na powyższy post, a nie przejechałem z wami nawet jednego metra. Liczę na wybaczenie. :)

 

4 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale czy nie sądzisz w tej konkretnej sytuacji ze do hamowanie takujacego było spóźnione. W takiej sytuacji każdy może wypracować over lap poprzez spóźnione hamowanie. Ja po obejrzeniu film uważam ze atakujacy nie wszedł by w zakret tak aby trzymać się swojej prawej w szykanie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Widzę,że mamy kandydata na sędziego...super, pojedz z nami z jedno GP i zapraszamy, akurat potrzeba nam kogoś do pomocy.

A wracając do  tematu to tak jak Adik pisał ,kierowca dobrze wiedział że Bufalo atakuje go z prawej, powinien zrobić mu miejsce i wjechać razem z nim w zakręt i było by czysto i ładnie a tak wyszedł kwas...Gelunio to tylko gra nie real troche dystansu...:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz