Mariusz B

Newsy na temat Gran Turismo Sport/7

27 postów w tym temacie

Wszelkie informacje na temat Gry Gran Turismo Sport i 7 filmiki ,informacje prasowe itd. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witam,

Postaram się na bieżąco informować o wszystkich nowych wiadomościach ze strefy GT Sport oraz Polyphony Digital. Na początek najlepiej jest nadrobić zaległości z poprzednich miesięcy oraz jakie opinie krążą na temat zamkniętych beta testów.

Gran Turismo Sport jakiś czas temu dostało łatkę 1.05, która ważyła prawie 10GB, a Polyphony nie wypuściło dokładnej listy zmian tej aktualizacji. Niemniej została „poprawiona” fizyka oraz ffb na kierownicach, został zmieniony lekko interface w grze, oraz na ekranie po lewej oraz prawej stronie pojawiają się markery, gdy samochód przeciwnika jest tuż obok nas. Najgorszą zmianą jest migający na czerwono napis BRAKE, którego nie da się kompletnie wyłączyć. Pojawia się on w momencie dojazdu do zakrętu, a gra próbuje nam podpowiadać, że należy zacząć redukcję oraz zmniejszyć prędkość…

Film, który pokazuje zmiany wizualne oraz techniczne na torze Nurburgring:

Największym mankamentem Gran Turismo był system PFP – odpowiada on za nagradzanie albo karanie graczy, którzy uczestniczą w kolizjach. Przed patchem 1.05 nie działało to za dobrze, gracze mogli spokojnie wypychać innych poza tor, nie tracąc przy tym punktów, natomiast ten wypchnięty dostawał karę. Często przejawiało się to na szykanach jak ktoś po prostu wjeżdżał nam w plecy, bo spóźnił manewr, my otrzymywaliśmy -PFP jak i stratę pozycji, a powodujący całe zdarzenie samochód jechał wesoło dalej. 1.05 wprowadził usprawnienie do tego systemu oraz liczby zostały zamienione literkami od F do S. Jakikolwiek incydent jest teraz równomiernie nagradzany bądź karany. Pojawił się też ciekawy artykuł na: https://pretendracecars.net/2017/05/03/what-are-polyphony-doing-gt-sport-beta-1-05/ , opisuje on dobrze fizykę w grze. Przetłumaczę go, jak będzie potrzeba.

Pojawiła się również informacja, że w grze dostaniemy pełnoprawne samochody Porshe. Okres w którym były one dostępne tylko dla EA się skończył, a firma nie przedłużyła licencji. Wcześniej zastąpione były one RUFami.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że do teraz nie wiadomo jaka liczba samochodów znajdzie się w grze no i mimo tego, że każdy samochód przed wyścigiem jest sprowadzany do tego samego poziomu (moc, masa) to w grze widać ewidentnie nierówności w klasach. W N300, króluje Lancer i nie ma sobie równych na każdym torze. Gr. 4 - w każdym wyścigu GTR to praktycznie połowa stawki, przynajmniej Gr. 3 prezentuje troszkę inaczej - dany samochód jest najlepszy na danym torze. Na popularnym Owalu oraz Pustyni najszybsze czasy uzyskuje Mercedes, podczas, gdy na innych torach dobrze sprawują się Genesis, Corvette czy WRX. Zobaczymy czy w grze pojawią się sposoby na szybsze odblokowanie danego modelu, bo jeśli tak, to niestety ale nie dostaniemy równej rywalizacji i nie wyobrażam sobie z obecnym poziomem buractwa na torach jakiejkolwiek współpracy z FIA.

Audio:

Dzwięk uległ znaczej poprawie i już nie mamy do czynienia z odkurzaczami na torach. Poniżej umieszczam porównanie do Asseto Corsa. Najlepiej film ogląda się na słuchawkach, bo łatwiej w tedy jest usłyszeć różnicę, która nie jest duża.

Bugi:

Gra na chwile obecną boryka się z problemami natury technicznej. Kod sieciowy jest lekko niedopracowany i teleportujące się samochody to norma co potrafi napsuć krwi podczas wyprzedzania czy startu. Największym jednak problemem jest tor Willow – Pustynia. Gra niestety ale zalicza nam okrążenie mimo ściętego łuku na ostatnim zakręcie co powoduje krótszy czas o nawet 20s. Wrzucam tutaj filmik Oldboya, który świetnie nagrał cały problem. Zobaczymy jak poradzi sobie z tym PD:

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ta ścina to rodem z NFS chyba pro street hehe..


Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
13 minutes ago, Mariusz B said:

Ta ścina to rodem z NFS chyba pro street hehe..

 

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że czas został zaliczony, a bug jest wykorzystywany w grze podczas wyścigu na ostatnim okrążeniu... Do teraz zero jakiejkolwiek informacji o karach czy łatkach. Powinna być tam jakaś niewidzialna ściana czy czas ograniczający jazdę poza torem :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nowy update do CB GTS.... tylko 17.45GB do ściągania, a myślałem, że poprzedni patch był duży.

Lista zmian w 1.06:

- Poprawiona fizyka

- Dopasowany został ffb: (Cokolwiek ma to oznaczać)

- Dodane i zaktualizowane dźwięki

- poprawia Online

- zmiana algorytmu nagradzania oraz karania sportowego zachowania na torze.

- Dodanie lotnych startów (Rolling Starts) w codziennych wyścigach

- została dodana opcja mapowania poszczególnych przycisków odpowiadających za światła czy kierunkowskazy

- możliwość WYŁĄCZENIA napisu BRAKE w opcjach (kupili mnie)

- Dane z gry będą teraz zapisywane Online

To tyle odnośnie łatki, która waży 17.5gb. Sprawdzę ją na pewno wieczorem o ile konsola sie wyrobi zanim pójdę spać.

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No aż sam z ciekawosci zassam tą aktualizację.... zobaczymy, może jeszcze coś z tej gry będzie....O.o

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No jak ma opcje włączenia kierunkowskazów to już panie sim jak nie wiem. Tylko po hooy to...w takiej grze? 😈

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby podziękować koledze za przepuszczenie :P

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
17 godzin temu, Mariusz B napisał:

No jak ma opcje włączenia kierunkowskazów to już panie sim jak nie wiem. Tylko po hooy to...w takiej grze?

Może dodadzą jakiś tryb trailblazer w ruch miejskim z przestrzeganiem kodeksu ruchu drogowego i karami za łamanie przepisów  - słyszałem, że w BeeMkach i tak kierunkowskazy nie działają :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
17 godzin temu, tomessi napisał:

Żeby podziękować koledze za przepuszczenie :P

Ale to powinno mieć raczej awaryjne światła ;) .albo jadąc po Nordzie każdy zakręt to kierunek będą włączać hehe.. 16 aut GT3 i jadąca kolumna lampek choinkowych :D wypas , sprzedaje PCeta i kupuje GtS i Ps4 :ph34r:

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
19 minutes ago, Mariusz B said:

Ale to powinno mieć raczej awaryjne światła ;) .albo jadąc po Nordzie każdy zakręt to kierunek będą włączać hehe.. 16 aut GT3 i jadąca kolumna lampek choinkowych :D wypas , sprzedaje PCeta i kupuje GtS i Ps4 :ph34r:

Juz sa filmiki jak ludzie lataja ze swiatlami awaryjnymi :D

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no to piknie piknie hehe...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A trójkąt, apteczka i gaśnica też bedą....?:cool:

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no to jeszcze tylko do szczęścia brakuje info o NITRO i możliwości założenia pługa na przód auta w  stylu NFS i Ławki tudzież parapetu na kwiaty z tyłu :D;) 

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

pomijając te nieszczęsne migacze, to ten patch grę naprawił! W końcu czuję, że prowadzę samochód i czuję opór przy manewrowaniu także tutaj na + jedyne czego bym się przyczepił to totalnej utraty przyczepności przy jakimkolwiek kontakcie z zieloną trawką - tutaj nawet minimalne zahaczenie to insta-spin jakbyśmy chcieli sprawdzić czy za nami coś nie jedzie :). Jak to axe wczoraj określił - gra wróciła na listę zakupów :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No nie wiem...mnie cos dalej nie przekonuje...ffb niby lepszy ale dalej np. przy hamowaniu dalej nic nie czuć i jakoś w zakrętach jak by go nie było....fakt poprawili co nieco ale dalej przy najmniejszej dla mnie jest słabo...a dźwięk to dalej jak by w butelce wszystko na jedno kopyto nagrane...

Takie są moje odczucia...:P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gra się poprawiła i widać, że idzie w dobrym kierunku. Nie jest to na razie szczyt ich możliwości i mam nadzieję, że dalej będą próbować różnych rzeczy. Ewidentnie muszą popracować nad nawierzchniami i systemem ABS, który działa ciągle. Nie wiem czy widzieliście, ale nawet jak koła nie są zablokowane, to ten abs zmniejsza sile hamowania. 

Ffb to niebo a ziemia w porównaniu do tego co było. Wcześniej pomijając luzy to ciężko było cokolwiek poczuć. Po wejściu jeszcze sprawdziłem czy mam wszystko na maxa i teraz czuć tarke jak po niej jedziesz. Kaczy tak jak napisałeś coś złego się dzieje przy hamowaniu i nie do końca czuć mase samochodu, ale wydaje mi się, że jak pójdą tym torem to można grze spokojnie dać szansę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tylko tak patrząc to gra w tej chwili zasługuje na nazwanie co najwyżej wer. ALFA a nie BETA. BETE się wypuszcza za pięć 12 czyli nie dużo przed premierą ,a wnioskuję z tego co piszecie że ta premiera to jak będzie za rok to dobrze. Obym się mylił .

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 hour ago, Mariusz B said:

tylko tak patrząc to gra w tej chwili zasługuje na nazwanie co najwyżej wer. ALFA a nie BETA. BETE się wypuszcza za pięć 12 czyli nie dużo przed premierą ,a wnioskuję z tego co piszecie że ta premiera to jak będzie za rok to dobrze. Obym się mylił .

Nie mylisz sie i masz racje, ale patrzac na prace PD to nie wiem co im zajmuje tyle czasu. Ostatnie GT pojawilo sie jakies 4 lata temu? Szczerze, ale to carsy zaraz zdaza wyjsc w dwóch odslonach, a "Real Driving Simulator" dalej nie bedzie miec dopracowanego Ffb. Jestem pelen optymizmu i bede sledzic ich zmiany, bo to zadecyduje czy bede ta g re brac od razu, czy poczekam na przeceny swiateczne ;)

@brak pl znaków. siedze w pracy :( 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Patrząc tez jak wychodzi ich największy konsolowy konkurent czyli Forza, która wychodzi regularnie co dwa lata to plan wydawniczy PD jest śmieszny , czyli jedna cześć na generację konsoli toż to LOL . w tym czasie wyjdą 3 części FM, a teraz jeszcze wyrosła im konkurencja w postaci Project Cars, a za pasem już Project Cars 2 . jak PD tak będzie wydawać gry to wpadną w otchłań zapomnienia i tyle, nawet to ze zrobili kiedyś kultowe GT1/2 im nie pomoże.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jest trailer i nowe "okienko" premiery na jesień 2017

Sam trailer poza motywem przewodnim nie pokazuje wiele nowości, udało mi się wyłapać może z 2-3 nowe lokacje względem tego co jest dostępne aktualnie w Becie. Samochodów nowych jakoś nie naliczyłem - zwłaszcza, że wiele z bety mam jeszcze nie odblokowanych

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aut nowych jest całkiem sporo (trailer + screenshoty) :

- Viper gr3 i gr4

- peugeot rcz gr3 i gr b

- acura nsx gr b

- VW Beetle gr3 (?)

- mazda 6 gr4 (?)

- Veyron gr4 (sic !)

- gtr gr b

I pewnie coś jeszcze, już nie pamiętam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To sa tylko plotki i ploteczki, wiec nie wiedzialem czy to w ogóle pisac. Pewien szmatlawiec w UK "przez pomylke" mógl podac premiere GTS, która jest przewidziana na 16.11.2017... Sa to jednak tylko plotki. Data jest jednak prawdopodobna, bo gra ukaze sie miesiac po FM:7 i dwa po Pcars2...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ukaże się na PS5 😁

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

powiem szczerze jak przygodę z GT zaczynałem od 3 części , jak przygodę ze ściganiem się on-line zaczynem od prolog 5,5 przez 6 

to tego GTS to nie wiem czy ruszać z kosza w biedronce na przecenie na Wielkanoc czy inne zielone-świątki 

beta rozmija się naprawdę z duchem GT jakoś nie widzę tego oni zawsze byli krok naprzód teraz już są krok do tyłu i to np względem Project Cars 1 , 

a zaraz będzie PC 2 :D 

kurczę byłem fanem wyznawcą Kaza i Polyphony ale przespali ostatni laty za bardzo zresztą jak cała japońska branża gier która znów powoli budzi się z letargu.

może kiedyś w GT7 się poprawią ... ale to pieśń przyszłości zresztą dalej nie wiadomo nic na 100% z data premiery GTS :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz