KaczyVR6

PMC & LTE - League [ Dyskusja ogólna ]

106 postów w tym temacie

BTCC_united-autosports.jpg

Dyskusja związane z Serią GT4

                                                                            

 

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja niestety będę w domu dopiero 24.09 :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Regulamin i zasady kwalifikacji do wyścigów zgłosiłem prawnikowi. Jutro będę miał odpowiedź o co chodzi i przede wszystkim, czy kwalifikacje są konstytucyjne? :takaemotka:

GT4 będzie kolidowało z Porsche Super Cup?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podajcie jeszcze kto będzie sędzią. Chyba, że będą różni dla każdego wyścigu. Muszę przecież wiedzieć na kogo like mam czekać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sedziami są :

Sebaws

Error

Sieniu

Kaczyvr6

Od któregoś z nas dostaniesz like, jak okrążenie będzie ok.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko fajnie tylko  w połowie tego ewentu wychodzi Project Cars 2 ..Zastanawiam się czy będą chętni do skończenia tego ewentu .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powtarzamy jak mantre. Ten sezon ma na celu przedstawienie regul ktore beda wystepowac w pc2.... Kazdy sie nauczy i w pc2 nie bedzie zgubiony. Pozatym czy pc2 bedzie grywalne odrazu? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Będzie errorku, chyba, że psn nam wybuchnie :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pomimo tez ze eliminacji do pokoi beda sie odbywaly co tydzien to jednak dalej nalezy sie wogole zapisac w tym temacie! Zapraszamy! Jesli czegos nie rozumieie to prosze pytac bo inaczej nie bedziemy wiedziec ze czegos nie wiecie lub rozumieciie to zle...( nie tak jak artysta mial na mysli)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobrze rozumiem że PRO i PROAM nie różnią się od siebie ustawieniami? Tzn. chodzi mi głównie o wymuszony widok z kokpitu w obu, bo to mnie głównie interesuje? Dowoloność jest tylko w AM jak jest napisane w regulaminie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ABS i trakcja będą ustawione na fabryczne. Co samochód klasy GT4 ma z tych wspomagaczy dostępne? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gt4 chyba ma tylko abs lub nic.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aston V8 ma TCS chyba. Ja tylko z ABS jadę. Bathurst to Bathurst ☺️

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja w AC jechałem Ferrari GT4 i ABS-u nie miał, a kontrolę trakcji miał. Misz masz, oczywiście jeśli coś fabrycznie jest włączone to można to wyłączyć. Ale o co mi chodzi? Koledzy organizatorzy tworząc profi serię wg mnie powinniście kreować własne zasady, równe dla wszystkich. Nie korzystać z tzw. ustawień fabrycznych. Wymagacie widok z wnętrza (dobry ruch wyrównujący szanse) to pójdźcie krok dalej i zadecydujcie co ma być włączone, a co wyłączone i niech wg tych ustaleń będą ustawiane pokoje wyścigowe. Najbardziej rozwojowe dla wszystkich i rozwijające umiejętności są ustawienia "no assists". Trzeba pracować gazem i hamulcem. Dzięki takim ustawieniom stajemy się lepszymi simracerami. Ktoś chce się tylko bawić i nie kładzie na nacisku na prowadzenie samochodu ma do dyspozycji pokoje AM gdzie mozna wszystko. W PRO i PROAM powinno być jednakowo dla wszystkich, a różnić się można tylko i wyłącznie marką samochodu... to i tak bardzo duże i fajne urozmaicenie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bart jak masz asysty fabryczne, to albo jedziesz z asysta takie jakie są fabrycznie lub na pełen Hardcore bez asyst.

Masz Porsche gdzie masz wszystko off, tu natomiast musi tak być,  gdyż nie każdy jest Hardcorem jak ty i Max, ten Event ma być dla wszystkich i dać dużo frajdy i zabawy, a przy pełnym Hardcore, dla niektórych już tak nie będzie.... :0LOL:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja fabryki poprawiać nie zamierzam. Jest ABS to z niego korzystam. 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie, prawdziwi kierowcy w serii GT3 i GT4 jeżdżą z asystami to dlaczego i nie My...? Jak Bilon z HG śpiewał..."być czarniejszym od Murzyna ciężka sprawa, ale bywa...":sprzatam:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Bart-as Jakie Ferrari w AC jest w klasie GT4 bo nie kojarzę,wiem że jest Porsche Cayman clubsport i Maserati GranTurismo MC GT4,w Porsche masz TC i ABS a w Maserati Nic tak samo jest w pCars Aston ma TC i ABS a np Ginetta niema nic dla tego powinny być włączone asysty ABS i TC a i tak z kierownicy,klawiatury czy pada możesz je wyłączyć (wiem że kiedyś GT4 miało tylko ABS odwrotnie do GT2 które miało tylko TC)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bart, zmieniłem w Regulaminie zapis:

ABS- dostepny

TC- zablokowane 

Teraz powinno być ok.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czemu zablokowane TC? Przyjdzie deszcz to się czasem włączy by się nie rozwalić. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo fabrycznie nie było,  tylko ABS.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

błagam ciebie z tc ? chcesz śmigać ? może jeszcze co-pilota i linię jazdy ? 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz