Sir Siekier

Druga Runda PMC & LTE - League [ GT 4 Series ] Road America - 17.09.2017 godzina 21:00

97 postów w tym temacie

           

gt4-start-HOCKENHIME.png

 

 Zapraszamy na Druga Rundę ligi             

  PMC & LTE - League GT4 Series  

na torze:   

ROAD AMERICA

Road_America_track_map.png

 

Runda odbędzie się w Niedzielę 17.09.2017

o godzinie 21:00

 

 Ustawienia serwera:

 wyścig w grze | godz 13:00 | 

Data | 17  Września |

Progresja czasu × 2

R1 -  9 Laps

Q- 15 min

Rozgrzewka - 5 min 

Pogoda - bezchmurnie  

R2 -  18 Laps + 1 Lap  formujące

  rozgrzewka - 5 min

 Pogoda: z AccuWeather

                                                                            

Zapisy:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

36323040664_b4c3a16601_c.jpg

Od 22 będę doskonalił techniki jazdy:-/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja myse ze dopiero jakos jutro. Dzis powrot do pracy wiec i pewnie caly dzien bede w pracy i jak wroce do domu to detka bedzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

na wiecej niestety nie mam czasu :/

mietekpl 2.17.683

 

6 osób lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ArsenalHD 2:16.471

PS_Messages_20170913_151055.jpg

 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

2:16,206 - okr. nr. 2 (pierwsze pomiarowe)

 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

2:17:018

Ciekawy jestem wyścigu jak po 2 okrążeniach nie mam połowy opony:)

 

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Yasiek 2:23.612

Drobne problemy z transmisją, niestety nie z mojej winy.
Proszę o ocenę...
 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No faktycznie, z oponami będzie problem. Od połowy 6 okrążenia lewy przód 0. Czyli albo 2,5 okrążenia na łysej oponie albo założyć na przód twardsze. Tylko nawet na średnich strata czasu na jednym okrążeniu jest dużo większa niż na łysym lewym przodzie :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hmmm... to jak to jest z tą Ginettą? Jest w końcu "goła" czy nie? Nie jest tak jak napisał Sieniu że nie będzie miała wspomagaczy mimo włączenia w menu. Widzę że Old i Marta mają włączone i faktycznie na torze ABS i TC działają... mimo że inżynierowie jak to Arsenal napisał nie przewidywali dla tego samochodu tych rozwiązań. Organizatorzy nie rozumieją podstawowych rzeczy przy tworzeniu serii i zasad obowiązujących dla niej. Przykro mi z tego powodu, ale tak jest.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

GabRieloS73 - 2.18.246

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Bart-as napisał:

Hmmm... to jak to jest z tą Ginettą? Jest w końcu "goła" czy nie? Nie jest tak jak napisał Sieniu że nie będzie miała wspomagaczy mimo włączenia w menu. Widzę że Old i Marta mają włączone i faktycznie na torze ABS i TC działają... mimo że inżynierowie jak to Arsenal napisał nie przewidywali dla tego samochodu tych rozwiązań. Organizatorzy nie rozumieją podstawowych rzeczy przy tworzeniu serii i zasad obowiązujących dla niej. Przykro mi z tego powodu, ale tak jest.

Ja byłem za tym by Ginetta nie miała ABS i TC. Skoro fabryczne i sam każdy auto wybiera. Ale było marudzenie, że nie ma szans Ginetta bez tych asyst to dodali. 

Jak ci tak wszystko bardzo przeszkadza w tym naszym amatorskim ściganiu Bartas to polecam inną ligę. Taką gdzie organizatorzy są rozumni a zasady ostre jak brzytwa i spisane w czterech tomach. 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Arsenal jesteś jednym z organizatorów że zawsze mi odpowiadasz i ciągle piszesz że marudzę? O nic nie można zapytać, ani skomentować, bo zaraz wkracza do akcji Arsenal i mnie ustawia. Chłopie masz jakiś problem ze mną? Widzisz mój wpis to nie czytaj. Masz wybór. Ktoś Ci każe to czytać? 

Cały czas piszę konsekwentnie o nierównych zasadach. Dodam jeszcze że samochody klasy GT4 jak i innych są z różnych roczników, a w realnych seriach zasady się zmieniają co rok, a czasem nawet w trakcie sezonu, więc nie ma znaczenia że organizatorzy zapiszą że ustawienia ABS i TC są dozwolone, albo fabryczne, bo to tworzy haos. Powinno być odgórnie ustalone co można, a czego nie? Dodatkowo samochody powinny być przetestowane na jednym torze, przez jedną osobę zanim zostaną wrzucone do puli dla wybierających. Te które odstają bardzo na minus, albo na plus out, a te które się mieszczą powiedzmy w sekundzie zostają. Czy do tego trzeba być bardzo rozumnym, albo spisywać to w czterech tomach? Bez przesady. Organizatorzy sami przed startem ligi pisali że będzie PRO, więc to nie mój wymysł tylko powołuję się na przytaczane fakty. Zmiana w stosunku do GT3 w postaci wymuszonego widoku z wnętrza nie powoduje że coś staje się automatycznie PRO, tylko sama organizacja też musi być PRO. To tak jakby np. malując ściany w pokoju malować tylko miejsca gdzie widać, a tam gdzie będzie czymś zakryte już nie. Jeszcze tylko trzy rundy do końca, więc za chwilę nie będziecie musieli czytać moich komentarzy. Ja nigdy nie krytykowałem ani GT3, ani GT4 jak wiecznie to sugeruje Arsenal, tylko przypominam się i proszę o dopracowanie niektórych szczegółów. Czy to aż tak wiele? :rolleyes:

Tymczasem 2:17,805 + setup do Mustanga jak ktoś chce.

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bart to nie jest organizowane przez sam wiesz kogo ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja tam nie wiem jak jest, ale w mojej ginecie ABS nie dziala. Czy wlacze to wspomaganie czy nie, roznicy nie ma. Zreszta nawet jakis komunikat wyskakuje jak sie chce to wlaczyc recznie w trakcie jazdy, ze ABS niedostepny. Z TC nie pamietam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo masz ustawione asysty fabryczne.Ja w astonie w trakcie jazdy mogę wł/wył abs i tc.A jak robilem próby ginetta to pokazywalo niedostępne.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak Gabriel pisze jak masz w głównych swoich ustawieniach fabryczne. Ale Bartas masz rację jak robimy fabryczne to powinny być fabryczne bez kombinowania. Ja wybrałem najwolniejszy samochód i to mój błąd bo nie sprawdziłem reszty z braku czasu i muszę się męczyć :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale Bartas nie chce fabrycznych. On nie chce asyst skoro Ginetta nie ma bo jest chaos przecież. No i nierozważni kierowcy z ABS.  :rolleyes:

Chyba. Pisze tyle, że mi się nudzi szybko czytanie

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Odbiegając trochę od gorącego tematu asyst mam pytanie - czyli ja,żeby wystartować z ostatniej pozycji w R1,to w kwalifikacjach mam być,ale nie jechać ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mozesz jechac... Ale musisz byc ostatni.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz