KaczyVR6

PMC & LTE - League [ Dyskusja ogólna ]

51 postów w tym temacie

cayman.jpg

Dyskusja związane z Serią Porsche Cayman Cup.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy już macie plan co do kwalifikacji do pokojów? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko,już jest prawie gotowe, tory, regulamin, nowe kwalifikacje do pokoi, wszystko zostanie udostepnione w Niedziele wieczorem, jeszcze małe szlify zostały.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kupczyk bedzie Petarda!!

Sent from my MI PAD using Tapatalk

4 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tą petardą to uwaga bo znowu planujecie ligę przed premierą GTS miesiąc temu było podobnie i   Liga na PC lekko zlulała nawet przez organizatorów czy tym razem będzie inaczej zobaczymy 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

GTS to ja kupię jak będzie za free w PSN

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Adik dzięki za troskę o lige, Ale Nic nie zostało olane przez organizatorów, Event odbył się  do końca, poprostu zbieglo się z wyjściem PC2 i ludzie olali nie My! A z tego co wiem to Arcade GTS prawie nikt z forumowiczów nie kupi na premierą a może kupi garstka. Także luzik, zapisuj się do nowej ligi w PC2 i głowa do góry :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Adik ty moj zloty Misiu!! No pewnie ze bedzie petarda! Co wiecej po zmianach w zarzadzie teraz jestesmy mocniejsi i pewniejsi siebie. Wszedl w nas nowy duch. Mentalnosc oraz optyka sie zmienila. Mowiac krotko bedzie bombowo. Jako jeden z pierwszych spraw ktore zostana usprawnione to ograniczymy te przydlugie dyskusje. Bedziemy dyskutowac z szacunkiem ale stanowczo i szybko bedziemy konczyc. Powodzenia!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisano (edytowane)

Napisze krótko. Nie podoba mi się pomysł z zablokowanym tuningiem ale spróbować można. Mnie nie podoba się szczególnie, bo dzięki zmianom w secie mogę dostosować auto ustawione standardowo pod kierę tak, by można było jechać na padzie. Defaultowy set to takie samo wyrównanie szans jak obowiązek jazdy z kokpitu, obowiązkowo wyłączone wszystkie asysty i obowiązek chodzenia w szkolnych mundurkach. Propagandowe hasło i nic więcej. Pamiętajcie, że przy zakazie tuningu gra wrzuca na start opony jakie chce i paliwa ile zechce i wcale nie jest powiedziane, że wszystkim tak samo. A jeśli zechcę pojechać z pitstopem, zalać połowę baku i wystartować na miękkich i taką zmianę zaordynować w boksie, to już nie da rady, bo wystartuję na twardych i z pełnym bakiem. Wy nie tylko swoją decyzją pozbawiacie nas ustawienia sobie auta jak chcemy ale też narzucacie jedyną słuszną strategię. Ale jak napisałem, spróbować warto. Tyle tylko, że ja na pewno, a i pozostali także powinni ten event potraktować jako test, a nie jako poważną rywalizację o jakieś jeszcze ważniejsze punkty. Dlatego cały ten event nie powinien mieć więcej niż trzy rundy na diametralnie różnych torach, bo tyle wystarczy żeby wyciągnąć wnioski. Następnie powinien być kolejny trzy rundowy event testowy innym autem tej samej grupy ale z dozwolonym tuningiem. Kolejny wszystkimi autami grupy z zabronionym tuningiem i ostatni z tuningiem dozwolonym. Dopiero wtedy można wyciągać wnioski i organizować poważne ściganie z ich uwzględnieniem. To tyle.

2 godziny temu, Sir Siekier napisał:

Bedziemy dyskutowac z szacunkiem ale stanowczo i szybko bedziemy konczyc.

Zgodnie z zasadą:

1. Władza ma zawsze rację.

2. W przypadku gdy władza nie ma racji, patrz pkt.1.

  No i ...     :sprzatam:

Edytowane przez GTPL_oldboy1957
2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co zrobisz jak nic nie zrobisz :takaemotka:

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No co mozna jak kurcze nic nie mozna :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam na test z zablokowanym setup ustawienia serwera zrobię suche Kwali 10minut,wyścig 20 minut np.słonecznie,deszcz,słonecznie aby każdy mógł sobie sprawdzić PIT czy wszystko działa jeśli ktoś reflektuje to za 30 minut będzie pokój,drugi o 21:00 wszystkich zapraszam serdecznie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ludu Mój Kochany,  może najpierw pojedzmy z jedno GP, a potem rzucajmy psy, jak zablokowany tuning okaże sie klapą,  to od następne GP odblokujemy.

I pytanie moje do wszystich:

Kto jezdził z was Event z zablokowanymi setupami? Łapka w górę,  Gelunino ty nie musisz :)

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mi bardzo podoba się ten pomysł. Zawsze jeżdżę na default :) 

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Panowie organizatorzy ! Może umieścicie dla wszystkich temat z instrukcją czego przy zablokowanym tuningu nie można, a co można i jak ?

Najpierw czego nie można.

1. Nie można, a właściwie nie da się wejść do tuningu, a co za tym idzie nie można dokonać żadnych zmian, w tym zmiany opon bądź ilości paliwa w baku. Nie da się również wczytać wcześniej zapisanych ustawień.

2. W czasie treningu, kwalifikacji i wyścigu nie da się również zmienić sztywności stabilizatorów, pomimo przypisania tym funkcjom odpowiednich przycisków na kontrolerze.

A teraz co można.

1. W czasie kwalifikacji można wybrać i odpowiednio skonfigurować strategię zjazdu do boksu i jej użyć.

    Ponieważ gra wrzuca nam domyślny setup, wrzuca także domyślne opony. Jeśli kwali są na suchym torze, to są to opony twarde. Aby w czasie kwali zmienić je na miękkie w wybranej strategii ustawiamy 0 paliwa i opony miękkie wraz z ustawieniem ich ciśnień. Skonfigurowaną strategię zapisujemy i włączamy jej użycie. Na pierwszym okrążeniu kwali prosimy o zjazd do boksu i mechanicy zmieniają nam opony na miękkie. To samo dotyczy mokrego toru i opon pośrednich, deszczowych i na "super" ulewę :)

2. W czasie wyścigu można użyć wcześniej zapisanych strategii postoju w boksie. Strategię możemy wybrać przed startem wyścigu albo wybrać bądź zmienić w trakcie jego trwania. W tym celu trzeba przypisać "zarządzanie autem" pod któryś z klawiszy kontrolera. Wyborów i zmian dokonuje się na krzyżaku. Wybierając strategię trzeba jednak pamiętać, że na starcie zawsze będziemy mieli domyślne opony i domyślną ilość paliwa w baku.

3. W czasie kwalifikacji i wyścigu możemy włączyć i wyłączyć ABS i TCS, jeśli funkcje te przypiszemy do odpowiednich przycisków kontrolera, a auto jest fabrycznie w te systemy wyposażone.

4. Możemy również w czasie jazdy zmieniać balans hamulców jeśli funkcje te przypiszemy do odpowiednich przycisków kontrolera.

 

To właściwe wszystko i na koniec tylko mała rada dla używających pada. Przeróbcie pada tak aby krzyżak i jakieś dodatkowe przyciski były na spodzie kontrolera po lewej stronie, czyli tam, gdzie się kontroler trzyma trzema palcami albo wyhodujcie sobie jakieś dodatkowe palce wyrastające z wewnętrznej strony lewej dłoni aby można było jednocześnie używać krzyżaka i kierować autem lewym analogiem :D

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Old a co to przedszkole, że każdego za rączkę mamy prowadzić? Przecież każdy zainteresowany może sobie to sam sprawdzić,  tak jak ty to zrobiłeś, nie przesadzajmy, z każdą pierdołą,  mamy instrukcje robić,  chyba każdy jest na tyle ineligentny, że sam sobie wszystko sprawdzi,  Ty to może jeszcze wrzucimy, instrukcje obsługi pleya, żeby wszyscy mógli sami grę włączyć,  albo może zaraz zrobię szybkie streszczenie obsługi PC2...Old przesadzasz na Maxa!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Old brawo! Jako organizatorzy chcemy abys ty taki instruktarz wykonal. Wspaniale ci to wychodzi. Zatem do dziela!!

Sent from my MI 5 using Tapatalk

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Old, masz od nas zielone światło,   na wszelkiego rodzaju,instrukcje, porady itp...

Działaj masz wolną rękę 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A co to k.... za problem ? Przecież wszyscy się dopiero tej gry uczymy więc jaki problem pomóc tym, którzy nie za bardzo kumają o co chodzi. Ale ... mówisz - masz.

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To ja opisze swoje przemyslenia.

Po pierwsze nie denerwujcie sie zbytnio.. bo po co.

Sytuacja jest taka.

Setup jest zablokowanay dla wszystkich jednakowo.

Np. Kazdy dostaje taka sama ilosc.paliwa , taki sam balans hamulcow (ktory moze zmienic po przypisaniu guzikow) i oczywisxie w qualu mozesz robic co chcesz czyli wymienic opony na sliki miekkie. To juz wszystko zalezy od.kierownika co zamierza.

Nie bardzo rozumiem oldboy do czego dazysz ? Do realizmu ? .. jak? Sam jezdzisz na padzie i o jakim realizmie mowimy ?

Szznse sa jednakowe uwarunkowane kontrolerem. To nie jest w naszym interesie czy jezdzisz na padzie cczyna kierownicy.

Zasady sa dla wszystkich takie same

.

Nie klocmy sie robmy event ktory ma.okreslone zasady. Jak nich nie ma mozemy robic co nam sie podoba.

Co za problem zmienic opony w qualu... ? Zaden

Istotne jest to ze kazdy wyjezdza na setupie jak wszyscy i to jest fajne.

Test pokazal ze wszystko jest ok.

Co ja bym chcial?

Organizatorzy -

Napiszcie procedure startu jak moze wygladac czyli -

1 event na setupie defult na qual wyjezdamy z X paliwem + opony X , na wyscig opony X i paliwo X.

Podpowiedz o zmianie podczas qualu.

Reszta to wylacznie widzimisi kierowcy.

Robcie co robicie ! Jestem za tym pomyslem defult setup calutki.

Dobranoc

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, Diego043 napisał:

Nie bardzo rozumiem oldboy do czego dazysz ?

Ależ ja w tym wypadku do niczego nie dążę. Chcę tylko żeby przed startem eventu wszyscy wiedzieli co można, a czego nie i co trzeba zrobić, żeby było można to, co jest dozwolone. I wszystko. Tylko że taką informację powinniśmy dostać od organizatorów, a nie samemu szukać i kombinować. Ja np. nie wiem czy zmiana opon w czasie kwali jest przez organizatorów dozwolona, bo nic na ten temat nie napisali.

A że na padzie trudniej, to wiadomo od zawsze, choć jest tu taki jeden co twierdził inaczej :D Trudno jest z setupem ale bez jeszcze trudniej. To mnie jedynie mobilizuje do większej pracy aby nie dać Ci się zdublować po raz kolejny, tak jak to było w Austin :)  No cóż, pada przerobić się nie da, dodatkowe palce mi nie chcą wyrosnąć, kiery z różnych względów nie kupię, więc walczę tym, czym mam. W kwestii realizmu zaś, to nie chodzi mi o to jakiego kontrolera używamy, bo ani mój ani Twój z realem nic wspólnego nie ma, a o to, jak bardzo do reala zbliżone są zawody w których uczestniczymy. I tyle.

Pozdro.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Old twoje posty naprawde cenie bo oprocz faktycznie wytykania potencjalnych bledow nie stoisz w kacie i nie czekasz az problem sam sie rozwiaze.. My pracujemy nad wszelkiemi niejasnosciami caly czas. Wczoraj sieniu siedzial od 9 rano do 18 z malymi przerwami. Seba tak samo. Kaczy w hotelu pisze caly teryfikator co do kar i punktow karnych. A mogl zwiedzac. Ja natomiast ... no ja to jestem rzecznikiem oraz nagaduje ludzie wziecia udzalu... Twoja praca wydaje sie zatem nieoceniona. Caly ten proces wymaga czasu i wymaga poswiecen. Seby pies od tygodnia waruje pod drzwiami bo chce isc na dluzszy spacer a Seba robi bo mysli o was. Mysli o tym aby wam uprzyjemnic czas przed konsola. Dlatego tez jak wczesniej apeluje o pewna rozwage i duza wieksza dole cierpliwosci. Pc2 dopiero wyszlo i my sie staramy dopasowac do tego co jest... a ze co mozna jak kurcze nic nie mozna to nic nie zroimy. My wracamy do pracy a Panstwu zycze udanej niedzieli.

5 osób lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Error jesteś Mistrzem....:takaemotka:

"....Seby pies od tygodnia waruje pod drzwiami bo chce isc na dluzszy spacer a Seba robi bo mysli o was..."

 

 

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
20 minut temu, GTPL_oldboy1957 napisał:

Ależ ja w tym wypadku do niczego nie dążę. Chcę tylko żeby przed startem eventu wszyscy wiedzieli co można, a czego nie i co trzeba zrobić, żeby było można to, co jest dozwolone. I wszystko. Tylko że taką informację powinniśmy dostać od organizatorów, a nie samemu szukać i kombinować. Ja np. nie wiem czy zmiana opon w czasie kwali jest przez organizatorów dozwolona, bo nic na ten temat nie napisali.

A że na padzie trudniej, to wiadomo od zawsze, choć jest tu taki jeden co twierdził inaczej :D Trudno jest z setupem ale bez jeszcze trudniej. To mnie jedynie mobilizuje do większej pracy aby nie dać Ci się zdublować po raz kolejny, tak jak to było w Austin :)  No cóż, pada przerobić się nie da, dodatkowe palce mi nie chcą wyrosnąć, kiery z różnych względów nie kupię, więc walczę tym, czym mam. W kwestii realizmu zaś, to nie chodzi mi o to jakiego kontrolera używamy, bo ani mój ani Twój z realem nic wspólnego nie ma, a o to, jak bardzo do reala zbliżone są zawody w których uczestniczymy. I tyle.

Pozdro.

Old da się pada przerobić, proszę :

 

5 osób lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz