5 postów w tym temacie

Ponieważ koledzy organizatorzy dali mi zielone światło, poniżej instrukcja czego przy zablokowanym tuningu nie można, a co można i jak ?

Najpierw czego nie można.

1. Nie można, a właściwie nie da się wejść do tuningu, a co za tym idzie nie można dokonać żadnych zmian, w tym zmiany opon bądź ilości paliwa w baku. Nie da się również wczytać wcześniej zapisanych ustawień.

2. W czasie treningu, kwalifikacji i wyścigu nie da się również zmienić sztywności stabilizatorów, pomimo przypisania tym funkcjom odpowiednich przycisków na kontrolerze.

A teraz co można.

1. W czasie kwalifikacji można wybrać i odpowiednio skonfigurować strategię zjazdu do boksu i jej użyć.

    Ponieważ gra wrzuca nam domyślny setup, wrzuca także domyślne opony. Jeśli kwali są na suchym torze, to są to opony twarde. Aby w czasie kwali zmienić je na miękkie w wybranej strategii ustawiamy 0 paliwa i opony miękkie wraz z ustawieniem ich ciśnień. Skonfigurowaną strategię zapisujemy i włączamy jej użycie. Na pierwszym okrążeniu kwali prosimy o zjazd do boksu i mechanicy zmieniają nam opony na miękkie. To samo dotyczy mokrego toru i opon pośrednich, deszczowych i na "super" ulewę :)

2. W czasie wyścigu można użyć wcześniej zapisanych strategii postoju w boksie. Strategię możemy wybrać przed startem wyścigu albo wybrać bądź zmienić w trakcie jego trwania. W tym celu trzeba przypisać "zarządzanie autem" pod któryś z klawiszy kontrolera. Wyborów i zmian dokonuje się na krzyżaku. Wybierając strategię trzeba jednak pamiętać, że na starcie zawsze będziemy mieli domyślne opony i domyślną ilość paliwa w baku.

3. W czasie kwalifikacji i wyścigu możemy włączyć i wyłączyć ABS i TCS, jeśli funkcje te przypiszemy do odpowiednich przycisków kontrolera, a auto jest fabrycznie w te systemy wyposażone.

4. Możemy również w czasie jazdy zmieniać balans hamulców jeśli funkcje te przypiszemy do odpowiednich przycisków kontrolera.

 

To właściwe wszystko i na koniec tylko mała rada dla używających pada. Przeróbcie pada tak aby krzyżak i jakieś dodatkowe przyciski były na spodzie kontrolera po lewej stronie, czyli tam, gdzie się kontroler trzyma trzema palcami albo wyhodujcie sobie jakieś dodatkowe palce wyrastające z wewnętrznej strony lewej dłoni aby można było jednocześnie używać krzyżaka i kierować autem lewym analogiem :D

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Old super robota prosto latwo i ja rozumiem. Cokolwiek uwazasz innego pisz tu w formie poradnika bo nie kazdy ma czas sie udzielac a tu jest taki zbior wiedzy.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Tu oprócz Olda nie pisze nikt. Swoj post usune pozniej.

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tu pisze tylko Old. Wszystkie inne posty będą usuwane! 

Macie do dyskutowania odpowiedni dział.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie nie panowie. Tu powinni przede wszystkim pisać organizatorzy, bo to wasz obowiązek poinstruować wszystkich uczestników o tym co i jak jest dozwolone lub zabronione i jak to zrobić żeby dozwolone było możliwe i dostępne dla każdego. Powinien tu również pisać każdy, kto ma pomysł na to o czym zapomnieli organizatorzy lub ja w pierwszym poście.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz