24 postów w tym temacie

Witam wszystkich.

Grałem dziś w wersje beta GTS i spędziłem z nią masę godzin. Stwierdziłem, że założę temat gdzie każdy z nas będzie mógł wrzucić swoją opinie i wrażenia z gry.

 

Gran Turismo Sport - The Fictional Driving Simulator

Zaczynam takim stwierdzeniem, bo po prostu kontent w grze jest w większości fikcją, auta to fantazje lub wizje twórców i innych fanów, więc o jak można coś takiego w ogóle symulować? Tory to nie dość, że uboga mieszanka to jeszcze mamy 5 prawdziwych i to w różnych wariantach, no ale ok.

Rozbije swoje podsumowanie na kilka działów, żeby na każdym aspekcie się skupić.

Do gry podchodze jako do ArcadeSima i w cale tego nie ukrywam, ale dzięki temu bawiłem się na prawde świetnie. Nie narzekałem prawie w ogóle na aspekty gry, które stara się emitować. Brak obłsugi shiftera, czy tego, że trzeba unikać tarki, bo po prostu z autem dzieją się na niej cuda to tylko dwa spostrzerzenia.

Zacznijmy więc podsumowanie, które jest tylko moją opinią.

Bugi:

Spotkałem się tylko z jednym. Willow Springs, jakiś tam challenge, a mete można przeciąć jadąc po piachu bez problemu i bez żadnej kary. Jest to jedyny, a zarazem rażący błąd jaki spotkałem. PD nie można zarzucić, że się nie postarali, bo na prawde szacunek za tak dopracowaną grę bez błędów, przynajmniej w becie.

FFB:

Force Feedback to umowne pojęcie jakie występuje w tej grze gdzieś tam w opcjach. Stawia opór, grzeje kierownice, coś tam wibruje ale nic poza tym. Niestety ale nie czuje przekazu informacji i często nie potrafie odczytać dobrze auta i jego limitu poprzez brak podtawowych informacji, kiedy mi ucieka tył, kiedy trace przyczepność. jedyną taką oznaką jest często skok obrotów i pisk opon, który towarzyszy nam i tak w każdym zakręcie.

Fizyka:

Tak, mało z nas siedziało w jakimkolwiek sportowym wozie albo i żaden, szczególnie w takim McLarenie 650s jednak jeśli mam być szczery to inaczej czuje się prowadząc twe dwa auta w tych dwóch różnych symulatorach. W pc2 czuje ten samochód, jego mase oraz to jak w danej sytuacji sie zachowa. Tutaj czegoś takiego nie mam i często samo hamowanie jest cyrkiem. Nie czuć pracy podwozia, nadsterowność to problem codzienny, różne nawierzchnie też są jakoś dziwnie w grze interpretowane... Postaram się spędzić z tym produktem jeszcze troche czasu i zobaczę co się urodzi.

Dzwięki:

Ok, nie ma odkurzacza, jest za to dmuchawa do liści. 90% samochodów zrobionych na jedno kopyto, brzmiących tak samo, przynajmniej dla mnie. Czy to n300, czy gr.4, dla PD nie ma to znaczenia, każdy samochód ssie równo. Uderzenia to dwa różne lub ten sam dźwięk gniecenia puszki lub uderzenia w plastikową butelke. 

Owszem jest poprawa brzmienia, szczególnie w Nissanach, które mruczą obłędnie ale i tak wszysko zagłuszy nam Soundrack w tle... No właśnie! Soundrack, który leci podczas wyścigu, nosz k*** myślałem, że mnie krew zaleje jak zamiast silnika słyszałem techno no ale ok, po 4 próbach wejścia w opcje udało się to wyłączyć. 3 pierwsze próby gra po prostu sie crashowała.

Grafika:

Jest piękna. Tyle i aż tyle. PD nie ma sobie równych tutaj, a PC mimo swojej dobrej grafiki może im buty czyścić. Grając na PRO widzę przepaść graficzną między tymi dwoma tytułami, a powtórki lepiej nie odpalać, bo wygląda to obłędnie.

Spoiler

No ale jak nie symulujesz fizyki to masz zasoby na grafike :D 

 

Hangar:

Szczerze powiem - czytając opisy myślałem, że jest to opcja zbędna i już na wstępie się pomyliłem. Możliwość zrobienia swojego livery jest na prawde dobra i tutaj spędziłem trochę czasu ogarniając możliwości edytora. Stworzyłem też swoje pierwsze livery 

JCBrM50.jpg

Ludzie uzdolnieni artystycznie na pewno spędzą tutaj mase czasu, bo gra daje nam możliwości do robienia świetnych rzeczy na naszych samochodach. 

 

Tryb Fotograficzny:

To jest kolejna perełka w GTS. Opcji w cholere, rozmieszczenie praktycznie dowolne, no i te tła. Z resztą, co ja będę pisał sprawdzcie sami.

zcCfgfP.jpg

 

Online:

Serwery padały, rzecz do sprawdzenia...

Zapraszam do dzielenia sie opiniami, jestem ciekaw co wy myślicie na temat Dema GTS i czy spełnia ono wasze oczekiwania, cz też nie. Ja osobiście gre już kupiłem i na pewno będę się dobrze w niej bawił. Jeśli chodzi o symulacje... Wolę PC2.

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, stara prawda. M4 bangla że masakra, Mercedes GT 3 AMG tak samo więc z dźwiękiem jest postęp okrutny. Masa auta to wreszcie coś co tu występuje nie tak jak w Pcars, progres ewidentny auta na replayach wyglądają jak prawdziwe - mogę to oglądać godzinami. Graliśmy w różne gry, ale to i tak tylko beta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No tak masa aut w GTS Sport czyli 162 auta w Gts vs ponad 180 w Pcars2.


Ale może jeszcze dodadzą 100 skylinow i Mazd hehe..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 godzin temu, axeMaltesse napisał:

Brak obłsugi shiftera...

  Pokaż ukrytą zawartość

No ale jak nie symulujesz fizyki to masz zasoby na grafike :D 

 

 

 


Działa tylko trzeba podpiąć shifter bezpośrednio pod PS4;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W większości zgadzam się z założycielem tematu:

Bugi: miałem jakieś tam skrzeczenie dźwięków jak zrobiłem pauze i wróciłem do gry.

FFB: nie jest to AC, ale co się dzieje z autem - ja potrafiłem odczytać.

Fizyka: Tutaj są plusy i minusy. Fajnie mi się robiło kwalifikacje na Kyoto w MX-5, auto ochoczo zarzucało dupką a przy mocnym hamowaniu również potrafiło być nieprzewidywalne. Powiedziałbym że fizyka to takie uproszczone AC. Uproszczone nie znaczy biedne.

Z rzeczy które kują w oczy to pierwszy test z ruszania w mazdzie mx-5. Z wyłączonym TCS to auto stoi w miejscu, nie chce ruszyć. Beznadziejnie to wygląda, tak jakbyś ruszał na samych felgach. Kolejnym minusem mocno związanym z tym ruszaniem MX-5 to misja > etap 6 > runda 1. Na wyjściu z power slide'u auto znowu mieli kołami w miejscu i się nie napędza. Ma się wrażenie że uprawia się jakiś ICE racing, a nie rajdowanie po asfalcie. Mam nadzieję że zostanie to poprawione.

Dźwięki: jest lepiej niż w poprzednich GT, do poziomu AC czy PC jeszcze trochę brakuje. Dźwięki kolizji faktycznie są kiepskie.

Grafika: Tu chyba za dużo pisać nie trzeba, jest fenomenalna. Jednak poziom PC czy AC w zupełności mi wystarcza.

Livery editor: Jest mocno rozbudowany, dodatkowym plusem jest to, że będzie można swoje dzieła uploadować. Tylko czekać, aż zaczną jeździć ściganci z penisami na aucie ;)

Online: Niestety nie udało mi się pojechać żadnego daily race, ale trzeba przyznać że 24 graczy online na konsoli robi wrażenie.

 

Muszę przejechać się jeszcze w jakimś daily race, żeby wyrobić sobie zdanie o grze. Chciałbym się też dowiedzieć więcej o oficjalnych wyścigach, czy to będą jakieś sprinty czy raczej długodystansowe wyścigi. Dobrze by było tez poznać plan wspierania gry, bo na przykład ilość torów jest za mała.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ano właśnie, w zwykłym wyścigu online w pokoju może być 24 graczy? Czy standardowo 16?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

prywatne lobby 16

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tak oglądam te wideło wyżej i tam w tym GTS imput lag z kosmosu jest 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 hours ago, Maxtoto112 said:

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, stara prawda. M4 bangla że masakra, Mercedes GT 3 AMG tak samo więc z dźwiękiem jest postęp okrutny. Masa auta to wreszcie coś co tu występuje nie tak jak w Pcars, progres ewidentny auta na replayach wyglądają jak prawdziwe - mogę to oglądać godzinami. Graliśmy w różne gry, ale to i tak tylko beta.

Nie jeździłem ani jednym z wyżej wymienionych, więc sie nie wypowiadam. Masa auta to odczucie subiektywne, dla mnie jej tam nie ma. Ta beta to jest pełniak tylko lekko wykastrowany. Cały postęp przechodzi.

Czego zapomniałem dodac to postęp w grze, który na prawde wciąga i wbijanie kolejnychpoziomów czy kamieni milowych to frajda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Opowiadanie że nic się albo mało zmieniło w kwestii dźwięków to spore nadużycie, pisk opon, strzały z wydechu M4, pojawiające się pierdnięcia, zalecam badania słuchu, stawiają ten tytuł w zupełnie nowym świetle. Brak masy? Odsyłam do wątku gdzie zamieściłem filmik z gameplay, nie lubię driftować ale od momentu odpalenia tej bestii nic innego nie chciałem robić, tylko kapa i bok kapa i bok. Nie wiem jak to może się nie kojarzyć z ujeżdżaniem prawdziwej fury - no chyba że od urodzenia karta rowerowa.:ban:

Szifter ok, katastrofa ale u nich to norma nie kumają tego w ogóle, może ogarną.

Powiem krótko gdy tylko Kazek ogarnie VR do końca to wszystkie inne gry są pogrzebane na PS4.

Fury Maniek? Mogło by ich być 20, takich jak ta M4 a ma być 500. Trasy? Spokojnie wszystko można dorzucić.

Czekamy na full wersję i dziękuję za betkę. 

:0dance3:

A zacząłeś tak ładnie Axe że przegrałeś kupę godzin chyba czas na refleksję i samobiczowanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Max, ciesze sie, ze gra ci sie podoba, mi równiez, a z racji takiej, ze nie jestem slepym fanboyem ac,pc czy gts po prostu wyrazilem swoja opinie, tak jak ty masz swoja. Gre juz zakupilem i bede sie przy niej dobrze bawic ale nie traktuje tego jako mój main, w którym bede spedza mase godzin, raczej gre gdzie poscigam sie ze znajomymi itd, Ligi specjalnie tez bym tam nie organizowal, natomiast pojawi sie seria Fun Race w dziale GTS na pewno :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja dopiero zasysam i z godzinkę pojeżdżę, bo ostatnie kilka dni to więcej mnie nie ma w domu jak jestem i tak do końca tygodnia. Nie spodziewam się fajerwerków pod względem jazdy i ffb, a graficzne w ogóle mnie nie interesują. 

Jeśli chodzi o shifter to pewnie sposób używania shiftera i sprzęgła pozostał taki sam jak był w GT6, czy GT5? Było bardzo dobrze i pewnie w GTS jest tak samo. Na YT powinny być filmiki jak podczas rozgrywki aktywować te dodatki. 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
50 minut temu, axeMaltesse napisał:

Max, ciesze sie, ze gra ci sie podoba, mi równiez, a z racji takiej, ze nie jestem slepym fanboyem ac,pc czy gts po prostu wyrazilem swoja opinie, tak jak ty masz swoja. Gre juz zakupilem i bede sie przy niej dobrze bawic ale nie traktuje tego jako mój main, w którym bede spedza mase godzin, raczej gre gdzie poscigam sie ze znajomymi itd, Ligi specjalnie tez bym tam nie organizowal, natomiast pojawi sie seria Fun Race w dziale GTS na pewno :) 

I o to chodzi ale disować coś na podstawie masy godzin, gdzie to tylko beta i jeszcze bez jazdy kilkoma podstawowymi autami które są dostępne od ręki?

Ewidentnie fanboy :23_129_8:, karnij się zrób wideo pogadamy konkretnie :0shoot:

Bart jak sprzęgło działało bardzo dobrze? Zerojedynkowo to dobrze? Było zero sprzęgła, zero mechaniki debilne na maxa, teraz tak samo i w dodatku można łopatkami mieszać w MX5, to masakra jest.

Bardzo dobrze, ludzie macie auta?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pograłem w Betę i pograłem obecnie w Demo-Betę obie na kierownicy i padzie 
Wrażenia względem Bety co na plus 
1.poprawa dźwięku niektórych samochodów w większość japońskich ale to akurat nie dziwi :D
2.Grafika no wiadomo to ma wyglądać i wygląda obłędnie 
3.Sterownie Padem jest intuicyjne ale w każdej serii GT takie było i takie powinno być w każdej grze bo nie każdy ma miejsce,pieniądze i chęci do posiadania kierownicy tutaj pCars i AC powinno się uczyć od serii GT
Co na minus 
1.ustawianie kierownicy czyli brak kalibracji pedałów i samego koła (AC też tego niema) 
2.FFB w tej grze nie istniej informacje zwrotne przekazywane na kierownicę są w mojej opinij zerowe i nie ważne czy ustawimy 2,2,2,czy 7,10,10 lub 5,6,4 nie czuć że auto zaczyna wpadać w nadsterowność czy podsterowność, wypadnięcie na trawę czy piasek też nie przekazuje na kierownicę informacji o zmianie nawierzchni.
3.Kolizje to jakiś żart,dźwięki i ich odczucie są dziwne jak uderzysz w tył innego auta to co coś na kierownicy/padzie poczujesz ale jak ciebie ktoś uderzy to zero informacji nawet minimalnie FFB czy wibracji na padzie 
4.Brak odczucia prędkości z jaką jedziemy mam wrażenie że nie ważne czy jedziemy 80km/h czy 300km/h odczucie jest takie samo 
5.W żadnym samochodzie nie czułem masy miałem wrażenie że BMW M4 waży tyle samo co Mazda MX-5 może to własnie przez brak poczucia prędkości 
I Pozwolę zrobić sobie krótkie porównanie do gier w które grałem lub gram 
GTS-AC-Pcars2
Każda z tych gier celuje w inny target gracza,więc porównam to tak według mojej ocen 
Grafika 
1.GTS
2.pCars2
3.AC
Fizyka czy jak kto woli odczucia z jazdy bo raczej nikt z nas nie miał okazji jeździć prawdziwym samochodem wyścigowym np.GT3 czy jakimiś Farrari
1.AC
2.pCars 2
3.GTS
Uszkodzenia ich dźwięk i wpływ na osiągi 
1.pCars 2
2.AC-tutaj bardziej ich wpływ na osiągi uplasował tą grę wyżej 
3.GTS
Dźwięki samochodów /ocena na podstawie Mercedes AMG GT3
1.pCars 2
2.AC
3.GTS
Ogólna przyjemność z grania z poziomu kanapy fotela  zdobywania nowych kamieni milowych 
1.GTS
2.pCars2 
3.AC
Powtórki/tryb zdjęć 
1.GTS
2.pCars2
3.AC-tutaj nawet online nie ma powtórek 

Więc podsumowując GTS to dobra gra na pada która nie wymaga od gracza poświęcania czasu na setup od po prostu włączamy siadam na kanapie i gramy i tak własnie tą grę trzeba traktować jako odskocznie od innych tytułów.Nie planuję kupować gry więc jest to jedyna moja opinia i porównanie z innymi tytułami,chyba że gra zostanie dodana jako darmowa gra miesiąca w PSN bo po tylu latach i tak okrojonej zawartość powinna taką grą być :D

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ty a na to demo to jest jakis ograniczony czas aby pograc? Bo ja to pewnie za tydzień to wlacze.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O ja cie krece. Dzieki!

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
I chyba do 17:00 więc jak pracujesz to został Ci tylko dzień dzisiejszy;)

 

 

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Grałem chwilę wczoraj i jestem zaskoczony na duży plus! Nie spodziewałem się że PD zrobi taką grę, gdzie jazda będzie tak hardcore-owa:0wink: Niestety nie mam czasu i musiałem tylko spróbować M4 bez asyst, na ST i z widokiem z wnętrza. Tak jak Max pisał samochód bestia i mega zaskoczenie że jest tak trudno, a jak się człowiek wczuje to bardzo przyjemnie. Dużo czuć i zachowane "DNA" BMW (tutaj jeśli chodzi o samochody drogowe PD nie ma sobie równych). Czuć "smaczki". Muszę odszczekać to co psioczyłem na PD że nie stać ich na radykalne ruchy i tylko odgrzewają kotlety. GTS vs wcześniejsze części GT to nie ewolucja to rewolucja! Jak żyć? Pod względem jazdy i wrażeń pC1 mega dobre, AC mega dobre, a jeszcze do kupienia pC2 i GTS :rolleyes: Nie ma czasu żeby w to wszystko grać;) Ale przynajmniej cieszę się że w końcu na konsole są poważne tytuły i rywalizują między sobą. Dzisiaj dzięki konsoli można być simracerem i świetnie się bawić:0wink:

2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I tak wypowiada się właśnie fanboi gt:ban:

Staje rura coooo? Kazek się sprawdził hihi, pozytywne zaskoczenie będą niezłe rajdy.

Szczwany już mnie molestuje ehh... Gdyby nie to że vr jest ograniczony do singla to już bym szykował siano ze skarpety na prosiaka i gogle.

Nic trzeba uzbroić się w cierpliwość. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jako że z reguły ścigam się na padzie (różne czynniki) to GTS najbardziej mi odpowiada. Czuć klimat serii. Grafika jest cudna a możliwość robienia zdjęć i malowania aut działa na mnie jak magnes. Prawdopodobnie spędzę bardzo dużo czasu przy tym drugim. 

Jednak jest parę minusów (zderzenia).

 

Jedno się chyba nie zmieniło. Aby zobaczyć "pełny realizm" to trzeba zrobić pokój online i tam sobie wszytko ustawić. W wyścigu niestandardowy też tak można zrobić. 

Ci co grali w GT6 będą wiedzieli o co chodzi :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mnogość opcji przy tworzeniu lobby powala :)

Chętnych zapraszam do wspólnego ścigania z NR, ale od listopada, bo Kaczy ma dwie ostatnie soboty października zarezerwowane na turnieje w Project CARS ;)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zrób filmik z lobby jak i co w wolnej chwili.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja po ograniu demka GT Sport mogę powiedzieć tyle, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Nie będę się rozwodził na temat fizyki czy też FFB, bo już dużo osób o tym pisało. Dla mnie GTS to przede wszystkim "gra" dopracowana , pozbawiona większych błędów, z genialną oprawą, świetnym online, edytorem zdjęć i samochodów oraz przyjemnym modelem jazdy przy którym można się po prostu wyluzować (kierownica i pad daje masę frajdy, a takiego połączenia trudno szukać w innych tytułach na PS4). Póki co martwi mnie tylko brak pełnego wsparcia dla sprzęgła oraz shiftera TH8A, który działa jedynie po podpięciu do PS4, ale to tylko demo i liczę, że pełna wersja wyzbędzie się tych i innych pomniejszych błędów.  W GTS jest po prostu co robić, odpalamy grę i w mgnieniu oka przechodzimy do zabawy. Gra codziennie nagradza nas za jej włączenie oraz motywuje do zabawy nagrodami m.in. w postaci rosnącej  kolekcji wozów w garażu, a tego brakuje w innych pozycjach:/. Ja odpalając GTS czuję czasy PSXa, gdzie miałem poczucie przebywania w świątyni motoryzacji:) Oczywistą sprawą jest, że AC i PC2 to zupełnie inny świat, ale właśnie tego oczekiwałem od GTS, że będzie miało swój styl i będzie dla mnie odskocznią od poważnego ścigania:) Zamówienia przedpremierowego nie anulowałem po demie, a miałem takie obawy po negatywnych opiniach znajomych po becie, wręcz przeciwnie czekam na więcej. 18 październiku br. - przybywaj;)

3 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz