tomessi

TESTOWA RUNDA GT3 | 15.10.2017 | GODZ 19:30 (TRENING 19:00)

60 postów w tym temacie

37619735272_d79b5d7a41_b.jpg

 

W najbliższą niedziele tj. 15.10.2017 Zapraszamy wszystkich chętnych na ostatni testowy wyścig Project CARS 2 przed nadchodzącą dość szybkimi krokami ligą na torze Imola, klasa aut GT3start godz 19:30:00 (19:00 Trening).

 

Komunikator Discord  https://discord.gg/xQ3RqUp

Nazwa pokoju: pcars.com.pl Hasło: pmccup

 

Ogólne zasady/ustawienia serwera poniżej.

 

1. USTAWIENIA REALIZMU

 - Dopuść automatyczny start silnika - Tak

 - Wymuś widok wnętrza – Nie

 - Wyłącz linię jazdy – Tak

 - Wymuś konfiguracje domyślną – Nie (odblokowana konfiguracja pojazdu)

 - Wymuś ręczną skrzynię biegów – Nie

 - Wymuś realistyczne wspomaganie – Tak

 - Zezwól na system ABS – Nie

 - Zezwól na kontrolę trakcji – Nie

 - Zezwól na kontrolę stabilności – Nie

 - Kolizje – Tak

 - Rodzaj uszkodzeń – Pełne uszkodzenia

 - Usterki mechaniczne – Tak

 - Zezwól na pojazdy duchy – Tak

 - Wymuś ręczne zjazdy do boksów – Tak

 - Błędy przy zjeździe do boksów – Tak

 - Zużycie opon – Realizm

 - Zużycie paliwa – Tak

 - Wymuś okrążenie rozjazdowe - Tak

 

2. USTAWIENIA WYŚCIGU

- Rodzaj czasu trwania – Czas 1h

- Rodzaj daty – Bierząca data

- Czas startu rundy – 12:00

- Upływ czasu – 2x

- Pora roku – Jesień

- Prognoza pogody – Prawdziwa pogoda (pogoda z serwera Projec CARS)

- Rodzaj startu – Zatrzymany

- Wymagany postój w boksach – Tak

 

3. USTAWIENIA SESJI

- Trening – Czas startu: 12:00, Długość sesji: 30min

- Kwalifikacje – Czas startu: 13:00, Długość sesji 15min

 

4. ZASADY I REGULAMIN

- Zasady i kary – Włączone

- Kary za ścinanie toru – Włączone

- Dozwolona kara czasowa – 5

- Kara przejazdu – Włączona

- Kara wyjazdu z boksu – Włączona

- Licencja wyścigowa – Wyłączona

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jaki tor ? Bo chyba jestem ślepy albo nie napisałeś ^^

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chwilę jeszcze się zastanawiamy, ale prawdopodobnie testy odbędą się na torze Imola.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja polecam SUGO. Fantastyczny tor. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy można wziąść udział w jutrzejszych testach bez zapisywania się do ligi? Dopiero wczoraj kupiłem PC 2 i jeszcze wszystkiego nie ogarniam więc chciałbym przetestować online po czym mógłbym podjąc decyzję o przystapieniu do ligi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jasne możesz śmiało jutro dołączyć do testowego wyścigu :) Zapraszamy :)

1 osoba lubi to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 hours ago, tomessi said:

Jasne możesz śmiało jutro dołączyć do testowego wyścigu :) Zapraszamy :)

To świetnie :) 

Czy auto na testy trzeba zadeklarować wczesniej? Nie miałem jeszcze czasu żeby przetestować wszystkie GT3 ale jakby co to na jutrzejsze testy biorę Ferrari ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bierz co chcesz to fun race

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ten wyścig to jakaś porażka,

Było mówione kilka razy aby ustawić pogodę stałą a tu nadal jest z serwera i każdy nie ma takiej samej podczas kwalifikacji i wyścigu , ci bez deszczu zajęli lepsze czasy.

Tak samo podczas zmiany opon z slick'wo na deszczowe to ani nie zmieniło opon ani temperatury ich .. Miałem ustawione na opony dostosowane do pogody. 

Też problem się tyczy do kar za wyjazdy za tor, było to wyłączone... Większość jeździła jak chciała.

Jeśli takie akcje będą podczas Ligi to ja nie wiem ...

Jeszcze dodam że abs, trakcja itd. powinien mieć ustawiona każdy tak samo a tutaj można było to dowolnie zmienić. 

Edytowane przez AjsHDP

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Spokojnie, jak w tytule wyścig testowy aby spr czy coś poprawili w tym aspekcie :) Wyciągniemy wnioski i ust stałą pogodę, ale zabawa  z kałużami była przednia ;P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W trakcie wyścigu ktoś pytał o uszkodzenia silnika w Audi ale gdzieś zapodziałem mikrofon. Przy ustawieniu wlotu na 75% skończyłem wyścig z 14% uszkodzeń.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tez mnie zastanawia czemu nie było kar za wyjazdy, ja starałem się e torze jechać a jak popatrzylem na innych to każdy poza praktycznie jechał. W Lb nikomu praktycznie nie zaliczyło by czasu. A sporo można zyskać na takich wyjazdach. Co do pogody to będzie ustalona stała na podstawie danych z sieci z serwisów pogodowych.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czesc

Dzieki za wyscig. Pare uwag jakie mi wpadaji do glowy:

  1. dzwon na L1T1? Really? I to nie jakas obcierka tylko dive bomb a potem domino. Jezdze w simracing chyba 15 lat, i widac ze to ta czesc wiedzy ktorej sie z pokolenia na pokolenie nie przekazuje.
  2. pogoda - ja mialem piekne babie lato. Jak tu gdzie mieszkam. Na repie ktore udostepniono na discordzie widac ze pogoda zmienna. To dosc powazny zonk. Imo spekulacja ze ktos sie podlaczyl pozniej czy wczesniej nie bardzo ma sens. Zapowiedz pogody nie zmienia sie diametralnie w ciagu paru minut. POza tym pogode powinien zaciagac serwer i dystrybuowac do klientow.
  3. Trenowalem troche wczoraj jezdzac sam i potem z AI. Pomijajac fakt bledu, ze jezdzac praktyke i zapisujac tam swoj set, nie widzialem go w wyscigu (ani single ani multi) moge dac glowe ze widzialem ustawienia aero przodu i tylu. A w wyscigu dzis tylko tylny wing. Podczas treningu jezdzilo mi sie zupelnie inaczej niz dzis. Dzis musialem zrzucac o jeden bieg nizej w zakretach. Co wczoraj przjezdzalem na trojce, dzis na dwojce. ostatnie 2 zakrety musialem dzis jechac na 1, albo te ciasna szykane po koniec S2. Co w tym wypadku bylo dla mnie lepsze. Jednak zanim sie nauczylem uplynal prawie caly wyscig. Najlepsze czasy zaczalem robic na ostatnich okrazeniach. Ap podczas pitu tankowalem ale nie zmienialem opon.
  4. Co moze wazniejsze, dzis w ogole nie slyszalem TC. Ja sobie go zmniejszam na ok 50-75%. Ale i tak zwykle w jakichs sytuacjach zadziala. A dzis mi sie jechalo jak po szynach. byly wprawdzie uslizgi ale TC nie slyszalem. Na czacie slyszalem dyskusje o ew aktywnych asystach. Kto wie.
  5. Podczas dzisiejszej sesji nie dzialaly kary za wyjazdy. Ani podczas practice, ani podczas quala ani podczas wyscigu. NIektorzy notorycznie tego naduzywali.
  6. Nie wiem jak sie liczy safety rating (czy jak to sie nazywa - jestem nowy w swiecie pC). Ale pare kolizji mialem nie ze swojej winy (zwykle ktos we wjechal z boku, czy z tylu). Wtedy pojawiala sie jakas wiadomosc, no i przypuszczam ze mialo to wplyw na moj rating. Mozecie wskazac na jakies zrodlo informacji?
  7. ocierki z L1T1 wlasciwie mi nie zaszkodzily. Ale pod koniec stinta mialem przygode z duzo wolniejszym zoltym BMW. I tu mialem chyba 27 damage przodu. Na szczescie silnik sie jakos nie psul, co jest dziwne bo w niektorych przypadkach pada od duzo mniejszych uszkodzen. Przypuszczam ze ma znaczenie z ktorej strony ten przod jest uszkodzony. Ja mialem z boku (uderzenie auta a potem sciana tez bokiem). Jesli jest jak mysle, to calkiem fajnie damage w tej grze jest zrobiony. Uszkodzenia mialy wplyw na Vmax ale silnik sie szybko nie psul. Jak zjezdzalem do pitow w polowie to damage silnika byl 2.
  8. Dzis bylo chyba 21 aut na gridzie. A mimo to zadnych problemow z FPS. Liczb nie widzialem ale jechalo sie tak samo jak samemu. A ze mam Vive'a to FPSy dosc wazne. Jak sobie ustawilem dla singla, tak w multi trzyma klase. Ale nie wiem czy to jest 90 czy 45 ;) Wazne ze przy tak duzym gridzie nie ma czkawki.

BTW powtorki to kolejna porazka obok setupow. Po pierwsze mi sie powtorka nie zapisala. A klikalem w button save, byl zolty... i nic. Musialem sciagnac. Brak mozliwosci szybkiego przeskoczenia w konkretne miejsce wyscigu. I prawa mysza sie wychodzi z powtorki, bez zadnego ostrzezenia, a przy tym RMB sie uzywa od czasu do czasu np. aby pojawil sie ukryty interface. Mozna sie wsciec jak przez pomylke sie wyskoczy z repa... po raz kolejny. O tym ze inne auta niz autora powtorki maja inna glosnosc dzwieku, na zegarach brak podstawowych informacji jak nr biegu nie wspominam nawet.

Ogolnie super jazda, super sciganie. Troche spocony po 45min jezdzie. Ale z VR i sluchawkami czuje sie jakbym mial kask ;)

Ale troche za duzo gadacie podczas wyscigu. No nie wiem.. mam nadzieje ze w lidze bedzie cisza.

 

Edytowane przez MaXyM
2 osoby lubią to

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bardzo fajny wyścig. 20 aut na torze to jest to, trzeba sobie szukać miejsca na kwali. Ciekawe jak będzie w monaco :) W całym wyścigu tylko raz miałem laga i to sporego. Dwa auta przede mną zniknęły a za chwilę jeden pojawił się na mnie :) . W PC1 było by po wyścigu tutaj zrobiły się duchy i wszystko skończyło się dobrze. Duży plus za to.

To teraz minusy

- pogoda, tu chyba mamy jasność. Jak wam się jechało po deszczu? Może ustalimy jeden wyścig na deszczowy? :)

- setupy, raz się zapisze raz nie. Chyba nie wolno używać opcji "Nadpisz setup".

- strategia pitstopu, tu po staremu a nawet gorzej. Nie umiem jechać i grzebać po menu.

- kary, brak za ścinanie i dsq za prędkość w boksach :huh:

- usterki mechaniczne, psujące się audi i zgon silnika u Kamila. Może wyłączymy to w cholerę, i tak się zapowiada atrakcyjna liga?

Nie wiecie czy da się przypisać klawisze do regulacji głośności w discordzie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To ode mnie:

1. Kary - przyznam, że kilka razy się zdziwiłem, jak wyjechałem za trasę, a nie było żadnego ostrzeżenia. Ale, że zazwyczaj to było wypadnięcie na zewnętrzną albo jakiś spin, to stwierdziłem, że może jest ok. Do końca wyścigu nie miałem świadomości, że nie ma kar.

2. Setup - nic nie ruszałem. Dało mi twarde slicki, cały czas miałem bezchmurne niebo. Do najlepszego traciłem ok 6 sek/lap. Wziąłem Ferrari, bo niby najlepsze, ale przyznam, że innych nawet nie miałem kiedy sprawdzić. Wiem też, że mistrz kierownicy to ze mnie żaden, ale ktoś może jest w stanie powiedzieć, ile pomogłyby miękkie opony + dobry setup?

3. No właśnie... Ferrari. Nie mam nic przeciw zbanowaniu Ferrari, jeśli poprawi to różnorodność. Tylko, czy nie będzie wtedy kolejnego "Ferrari"?

4. Bardzo przepraszam za dzwona, którego wymierzyłem osobie, która próbowała mnie dublować przy zjeździe z górki pod koniec okrążenia (chyba jechał na pozycji 2). Chciałem zjechać na lewo i zwolnić, ale trochę za bardzo odbiłem, jedno koło weszło w piach i mnie zarzuciło.

5. Na screenie widać 10 osób, ale ja pamiętam, że 12 było na ostatnim ekranie. 11 chyba Hulk, a 12 to chyba był ktoś, kto został w boxach.

6. Co do pogody - tu chyba będzie zgodność, żeby ją zdefiniować przed wyścigiem.

7. Jeśli chodzi o usterki mechaniczne - z mojej strony "pas". Z jednej strony głupio, jak komuś w dziwny sposób znika silnik, a z drugiej cały grid z chłodzeniem na 0% to też jakaś bzdura.

8. Inni mieli problem z pogodą, mnie inne fatum dopadło. Nie pierwszy raz wczoraj nagle pedał gazu i hamulca po wciśnięciu do końca wyczuwał jedynie 53% nacisku. Czułem się, jak na limiterze. Szczęście, że teraz bez wychodzenia z kwalifikacji mogłem w grze przedefiniować naciski. Podczas wyścigu znowu zaczęły działać normalnie... dziwne uczucie, gdy wciskasz do połowy gaz, a auto spinuje. Jakoś się przemęczyłem, ale po cichu liczę, że problem jest związany z grą (mimo, że siły się zmieniają w głównym ustawieniu na poziomie systemu) i sam zniknie, bo nawet nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.

9. Ogólnie wariactwo, ale fajnie że było dużo osób, to też wyścig oceniam pozytywnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

co do tych uszkodzeń to ja bym zostawił bo tu wina Kamila że nie zjechał do pit stop a postanowił jechać dalej, a widać skoro jest uszkodzenie przodu to silnik może się przegrzać i w końcu eksplodować, czyli zgodnie z realizmem, Kamil miał spokojnie czas zjechać do Pit Stop na naprawę a pojechał jeszcze dwa okrążenia uszkodzony . Raczej tu każdy niech to zostawia pod własna ocenę czy chce jechać z uszkodzeniami dalej czy jednak jest bezpieczniej zjechać do pit stop zwłaszcza ę jest obowiązkowy ;).

CO do kar to nie wiem jak to Angust ustawił bo jakieś jaja , zero kar za wyjazdy, popatrzyłem jak jeździcie to każdy praktycznie ostro wyjezdzał , a potem zrobiłem sobie w time trial taką przejażdżkę to za takie wyjazdy w życiu wam nie zaliczy czasu do LB. A druga sprawa przekroczenie prędkości w Pit stop i DSQ? SERIO? za to powinna być kara drive thru. 

Pogodę będziemy patrzeć na jakiś portalach pogodowych i będzie stała , bo ta z serwera gry się nie sprawdza, jedni jada w deszczu a inni po suchym  nie jest to na pewno sprawiedliwe.

Sa dwie wersje audi Endurance i normalna , więc można sprawdzić tą drugą czy będzie w dziwny sposób rosnąć uszkodzenie silnika 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A co z ustawieniami abs, trakcji, itd. ? Powinno być chyba na sztywno ustawione przez serwer żeby każdy miał takie same.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tego co wiem na dedyku było "wymuś realistyczne" ale chyba to się nie przeniosło do gry tak samo z wymaganym pit stopem. Będziemy to pewnie jeszcze sprawdzać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ustawienia assyt są na rzeczywiste,czyli abs i TSC dostępny jednak nie ma obowiązku ich używania ,to już zależny indywidualnie od preferencji, A czemu tak bo przecież TCS i ABS można regulować i teraz tak skoro chcesz Ajs żeby wszyscy jeździli z tcs i abs to jeszcze pewnie każdy powinien jeździć na takich samych ich ustawieniu;) i kolejne nawet jak jedziesz z abs a ustawisz w setupie na 0% to Ci nie zadziała , to samo z tcs jak ustawisz akurat tu odwrotnie na 100% tez go nie będzie praktycznie , więc asysty są rzeczywista i już wam zostawiamy czy chcesz jechać z nimi czy nie . MaXyM np daje większe wartości TSC żeby mu nie przeszkadzały ale jednak w jakiejś kryzysowej sytuacji pomogły więc ustawia z tego co pamiętam na 50% tcs. Co do pit Stop to jest to wyłącznie wasza wina że są jaja podczas wymiany opon i wybiera nie takie jak chcecie, a czemu tak , już tłumaczę, po pierwsze możesz zrobić sobie wcześniej zrobić swoją własna strategie i ustawić ją jako domyślna, po drugie możesz podczas jazdy wywołać menu i w im że tak powiem live ustawić jakie opony mają Ci wrzucić , potem zgłaszasz że chcesz zjechać na pit stop i tyle. więc nie zwalajcie na grę ;)  a jak macie ustawienie dostosuj automatycznie opony do pogody to mogą być jaja zważywszy żę jedni mieli deszcz a inni sucho ,  stąd te problemy zapewne. więc zdanie się na strategie na gre uważam na "głupie" :P i jeszcze zwalanie na grę winę hehe ;) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jezeli chodzi o usterki to tez bym zostawil wlaczone. Racja mialem sporo czasu zeby zjechac i naprawic auto, pamitam ze w poprzednim wyscigu tomessi mial cos podbnego, ale w sytaucji kiedy mnie to spotkali zdziwilem sie... 16% uszkodzony przod i po 2 kolkach koniec z wyscigiem. Jak to mowia czlowiek uczy sie na bledach ;) ja to bym olal tego decka i stawil lobby norlamnie z pogoda wczesniej ustalona  z jakies stronki... mniej problemu, roboty i wszystko by bylo jak trzeba. Dzieki za wyscig, bylo fajnie, fajan perspektywa startu z konca i przebijanie sie wyzej, ale silnik powiedzial nie, koniec stop i zgasl. Dzieki tomessi za pol kolka walki ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Też zostawiłbym usterki. Ma to swój urok i ogromny wpływ na czystość jazdy. Przy uszkodzeniach przodu na 14% już nie byłem w stanie konkurować z nikim, Maxym objechał mnie jakbym jechał na limiterze :D Zmusza to do zachowania ogromnej uwagi przy wyprzedzaniu i byciu wyprzedzanym. Zostawiłbym też system licencji bo taki godzinny wyścig na 20 osób bardzo podnosi literke ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy planujecie zrobić cos z ferrari? Na discordzie ktoś wspominał o banowaniu tego auta. Za szybkie jest czy co?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po uszkodzeniu przodu trzeba kontrolować temp silnika ponieważ może się zacząć grzać. Uszkodzenie przodu = uszkodzenie chłodnicy. Także również bym zostawił włączona tą opcje "usterki".

Co do pogody to bez dwóch zdań musimy zrobić stałą pogodę.

Mam dwie propozycje jedna raczej oczywista i raczej dość nudna :( druga lekko szalona chyba ;)

1. Ustawiamy z góry ewentualnie dwa warianty pogody przeważnie na suchym torze. Jednym słowem nudno ;)

2. Ustawiamy z góry 3 lub 4 warianty pogody, ale jeden wariant dajemy na losowo. Ma to swoje plusy i minusy zabawa ze strategią super, ale jeśli wpadnie nam śnieżyca to już tak wesoło może nie być ;P

Teraz, YaNePonimayu napisał:

Czy planujecie zrobić cos z ferrari? Na discordzie ktoś wspominał o banowaniu tego auta. Za szybkie jest czy co?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

To ja wspomniałem... Oczywiście żartowałem :) Kto chce jedzie Ferrari być może ja też pojadę, ale na tą chwilę nie jestem jeszcze zdecydowany :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz